Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Maar iedereen spreekt hier van die broer. Maar daar geraakt ze vroeg of laat wel vanaf denk ik. Ik vraag me meer af e wel heel je leven wilt samenleven met een man die er blijkbaar niks om geeft dat je ongelukkig bent en die daarbovenop nog eens aanvallende reacties heeft als je hem daarop wijst.
Nu is het zijn broer, maar wat met het volgende probleem? Zal hij dan weer zijn hoofd in het zand steken? Leuk samenleven is dat...
absque_dubio schreef:_Pien_ schreef:misschien wordt je vriend we wakker als je een paar verhuisdozen ophaalt.
Als hij dan vraagt van wie die zijn, kan je altijd zeggen....die keus ligt bij jou....
En onderneemt hij nog geen actie richting z'n broertje kan je altijd een begin maken met je eigenspullen daar in te stoppen. Hopelijk schrikt hij dan echt wakker, zo niet....klinkt l*lig maar dan lekker opzoek naar je eigen stekkie!!
Deze vind ik echt héél slim!
Wat een rotsituatie zeg..
Anthea schreef:trustHim schreef:snuffel eens in zijn papieren naar zijn bankrekening nr, huur op zijn naam en met dat rek. nr een kamer, zet zijn spullen buiten, verander de sloten en doe bij de spullen een kaartje met verhuisd en zijn nieuwe adres
Kom op zeg, daar sta je toch boven. Wat ben jij kinderachtig...
trustHim schreef:ahum, kinderachtig? zo heeft hij tenmiste een plek waar die heen kan, bij mij stond ie allang op straat, hij is oud genoeg om zijn eigen boontjes te doppen
BraveSpots schreef:Maar iedereen spreekt hier van die broer. Maar daar geraakt ze vroeg of laat wel vanaf denk ik. Ik vraag me meer af e wel heel je leven wilt samenleven met een man die er blijkbaar niks om geeft dat je ongelukkig bent en die daarbovenop nog eens aanvallende reacties heeft als je hem daarop wijst.
Nu is het zijn broer, maar wat met het volgende probleem? Zal hij dan weer zijn hoofd in het zand steken? Leuk samenleven is dat...

MarcoBorsato schreef:Ik zou zelf persoonlijk zijn tas inpakken en bij de deur zetten. En als je vriend er wat zeg zou ik vertrekken.
Sorriso schreef:MarcoBorsato schreef:Ik zou zelf persoonlijk zijn tas inpakken en bij de deur zetten. En als je vriend er wat zeg zou ik vertrekken.
AMEN!
Heb je evt. nog je ouders waar je naar terug komt om je dreigement van vertrekken waar te kunnen maken? Al is het maar voor een paar dagen zodat je vriend door heeft dat het ECHT niet meer kan?
Anthea schreef:trustHim schreef:snuffel eens in zijn papieren naar zijn bankrekening nr, huur op zijn naam en met dat rek. nr een kamer, zet zijn spullen buiten, verander de sloten en doe bij de spullen een kaartje met verhuisd en zijn nieuwe adres
Kom op zeg, daar sta je toch boven. Wat ben jij kinderachtig...
(helaas mag ik geen beesten :-s thuis) Die je katje tijdelijk wel onderdak willen geven en zoals je zelf al zei hij vond het niet zo heel erg om lekker op je bedje te tukken de hele dag