Dit is om de medewerkers zo veel mogelijk bezig te houden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dit is om de medewerkers zo veel mogelijk bezig te houden.
Authentic schreef:Kan heel goed een PD'er zijn, die belt automatisch, niet opgenomen -> volgende nummers. Maar als er wel iemand opneemt gaat de computer eerst kijken of er een medewerker vrij is, als dat niet zo is hangt de computer weer op.Dit is om de medewerkers zo veel mogelijk bezig te houden.
echt heel irritant, soms tot wel 10x per dag! dit is ongeveer een week zo doorgegaan, toen nam mijn moeder een keer op en wat bleek nou: iemand vroeg of we sokken wilden kopen..
Sammy78 schreef:vaak zijn het van die callcenters, zij bellen vaak meerdere nummers te gelijk en de eerste die opneemt heeft iemand aan de lijn en de andere hebben "pech".
Frouk schreef:Als het vooral overdag is heb je de kans dat het een computer is die je belt van een callcenter. Die gaan maar een paar keer over en dan hangt het automatisch op om naar het volgende nummer te bellen. Deze nummers zijn ook altijd anoniem. Wellicht dat je een keer iets op internet hebt besteld ofzo en daar je mobiele nummer bij op hebt gegeven? Als je dan niet goed de kleine lettertjes leest heb je kans dat die bedrijven jou nummers weer dooverkopen aan andere bedrijven.

Vond het al zo stil de laatste weken
Jolo schreef:'Moet zeggen dat het sinds een paar dagen opgehouden is (afkloppen......)

omdat ze me nog te snel af was ook....)