Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dat is met lijken enzo
) zich daar ook voor opgeven? eempiej schreef:Jeeej ik heb me net opgegeven voor een uitje naar het anatomisch labaratoriumdat is met lijken enzo
! 
Ik ben eigenlijk erg geschrokken van de verschillen.
Er komt wsl een samenwerkingsproject tussen mijn school en die van Utrecht, want blijkbaar komen er volgend jaar studenten naar ons. Het skillslab in Utrecht is moderner dan veel van onze ziekenhuizen. 
Er zijn zoveel afdelingen die me aanspreken en ook weer niet, dat ik het gewoon niet meer weet.
Momenteel heb ik mijn oog op cardio laten vallen, maar ik heb daar nog nooit gestaan. Ik loop momenteel stage op de IC, vooral hartpatiënten en dat spreekt me wel aan.
FitzChivalry schreef:Ik heb wel eens aan dialyse gedacht.. heb ook een paar dagen mee gelopen.. heel technisch.. maar ik ben bang dat het een beetje saai is/wordt..
Ook zie je mensen aftakelen, er zijn er maar weinig die echt een nieuwe nier krijgen en weer opknappen..
Ik ga proberen of ik aangenomen wordt voor de vervolgopleiding obstetrisch verpleegkundige.. dat lijkt me helemaal geweldig..
Ik dacht eerst dat ik op het station beland was met al die wegwijzering. Bij ons is dat iets minder opvallend. Hihi.