heb een lieve vriend een gezonde erg vrolijke zoon,een eigen huisje,lieve familie,een paard die ik als mn eigen kan beschouwen met super eigenaren!,een leuke baan,leuke vrienden,veel sociale contacten dus ja ik voel mij erg rijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
liesenlizzy schreef:En inderdaad: geld maakt niet gelukkig, maar het is enorm lastig om zonder geld gelukkig te zijn
Geen zin om dat nog een keer te typen) en toch ben ik gelukkig.
x_Rebecca schreef:liesenlizzy schreef:En inderdaad: geld maakt niet gelukkig, maar het is enorm lastig om zonder geld gelukkig te zijn
Ben ik niet met je eens wij hebben thuis eigenlijk geen geld (het grote verhaal staat in het andere topicGeen zin om dat nog een keer te typen) en toch ben ik gelukkig.
![]()
Geld heeft niks met geluk te maken. Het is natuurlijk wel verdomde makkelijk, maar het heeft niks met geluk te maken.

Alles wat mij lief was moest ik wegdoen of mee stoppen... Je echte vrienden leer je ook nog eens kennen in dat soort situatie's.
(al heb je het soms niet voor het zeggen!) 20x hetzelfde "kwartje" omdraaien breekt je ook op ten duur wel... Ik ging er echt kapot aan.... Dan heb ik nu een eigen webwinkel die leuk loopt en waar ik ontzettend veel plezier mee heb, weer een eigen huisje en weer eens geld om op vakantie te gaan en ook nog eens een leuke baan met leuke collega's.... Met een beetje doorzettingsvermogen kom je al een heel eind
Finnancieel zit ik beter als dat ik ooit heb gezeten, maar daar heb ik dan ook ontzettend hard voor moeten werken
Dat is dan ook iets waar ik trots op ben, als je echt iets wilt kan je dat vaak ook bereiken 
marleen_usar schreef:Je kan rijk zijn(dus veel geld hebben) maar een arm bewustzijn hebben.Rijk zijn is o.a God bedanken voor iedere dag dat je hier op deze aarde mag rondlopen.
... Maar 1 kamer + badkamer verhuren we nu
(wat heerlijk om even op te scheppen over al mn zooi
).. Mijn moeders heeft echter haar droom gevolgd en is een hondenschool begonnen. Heeft daarvoor haar kantoorbaan opgezegd. En we moeten nu wel degelijk wat zuiniger aan doen.. Maar echt slecht hebben we het nog steeds niet
__Possie__ schreef:Tsja eigenlijk vind ik dit een wat aan de opschepperige kant zoals van: Even laten horen van alle luxe die ik toch heb pfoe!! Dat je een mooie bmw onder je kont krijgt of hebt is allemaal wel heel leuk en aardig maar wat schiet je er mee op tsja alleen maar dat je misschien wel veel mensen ´´lekker´´ maakt!!
.
En dan vervolgens vertellen dat je zelf 2 audi's hebt + nog een auto en dat je nog een 4e erbij aan wil gaan schaffen.
Maar het komt een beetje tegenstrijdig over.
? Ookal weet je dat je er geen haar gelukkiger van wordt
Menino schreef:__Possie__ schreef:Tsja eigenlijk vind ik dit een wat aan de opschepperige kant zoals van: Even laten horen van alle luxe die ik toch heb pfoe!! Dat je een mooie bmw onder je kont krijgt of hebt is allemaal wel heel leuk en aardig maar wat schiet je er mee op tsja alleen maar dat je misschien wel veel mensen ´´lekker´´ maakt!!
.![]()
En dan vervolgens vertellen dat je zelf 2 audi's hebt + nog een auto en dat je nog een 4e erbij aan wil gaan schaffen.
Maakt mij verder niet uit hoor...Maar het komt een beetje tegenstrijdig over.
En soms is het ook gewoon best leuk om met je zooi te patsen toch? Ookal weet je dat je er geen haar gelukkiger van wordt
![]()