nou zeg....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 14:40

adecuada schreef:
Ik heb lang geleden een keer via bokt ergens op geboden. (volgens mij ook een sjabrak)
Meisje ging ook akkoord met mijn bod.
Dus ik dat meisje PB'en van mag ik je gegevens bankrekening nr, naam enzo dat ik het geld kon over maken.
Maar ik kreeg elke keer maar niks terug, maar ze was wel elke keer gewoon online op bokt..
Nooit meer wat van gehoord.. Dat vond ik ook echt niet normaal, ze had op zn minst wel iets terug kunnen sturen van dat de koop niet doorging o.i.d.

Dat heb ik ook al gehad, meer dan 1 keer zelfs, dan geraken ze ervan af, hoor je niets meer :D

beantsje

Re: nou zeg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 17:27

't wordt nog erger; ik heb een melding gemaakt bij marktplaats. Kreeg ik een woedend mailtje van haar dat het een vuile rotstreek was en dat ze dit wel zou onthouden...

't is duidelijk een kind van een jaar of 16 maar 't moest mijn dochter niet wezen!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:54

Haha ongelovelijk zeg! En wat wil ze nu doen dan? Aangezien ze het gaat onthouden :+ Misschien nog maar een melding doen, als dat kan?

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 18:01

ik zou inderdaad nog een melding doen bij marktplaats, geloof dat ze daar niet blij zijn met dat soort mensen die om zoiets onzinnigs een bedreiging de deur uit sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 21:40

beantsje schreef:
't wordt nog erger; ik heb een melding gemaakt bij marktplaats. Kreeg ik een woedend mailtje van haar dat het een vuile rotstreek was en dat ze dit wel zou onthouden...

't is duidelijk een kind van een jaar of 16 maar 't moest mijn dochter niet wezen!

Ja dit heb ik ook meegemaakt, alleen ook dít mailtje gaat weer naar MP.

Quell, en heb je nog een poging gewaagd tot die botte hersens doorte dringen? Wat kunnen sommige mensen ook een prutsers zijn he, gewoon niet lezen.

Ik had een keer gereageerd op een bijrijdpaardje, zag deze wel zeker 6 weken voorbij komen dus ach, dacht die zijn nog op zoek.
Ze vroegen iemand voor 3.-4 dagen in de week, alleen wel een bijdrage van €125 per maand.
Dus haakte hier meteen op in dat ik dit ook al aan mijn benzine en tijd wel kwijt zou zijn (Half uur rijzen)
Of ik wel helemaal lekker was, hoe ik het in mn hoofd haalde met de gedachte rond et lopen dat het gratis zou kunnen.

Mensen zijn nu nog steeds op zoek.