De perfecte man ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:49

De perfecte man bestaat niet, net zo min als de perfecte vrouw :+

Alexx

Re: De perfecte man ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:51

is dat zo? Weet ik niet. Ik vind dat die wel degelijk bestaan, want ik vind dat een perfecte man ook z'n nadelen moet hebben, want anders is het saai en dan is het ook niet meer perfect :+

Mijn vriend is dichtbij perfect. Alleen zou hij vrouwen en hun emoties is beter moeten begrijpen :+

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:52

de perfecte man voor mij heb ik al.
eerder had ik complete waslijsten waar die aan moest voldoen, het voornaamste was toch wel dat hij enige affeniteit had met paarden, echter heb ik inmiddels een man die niks met paarden heeft en zeer fanatiek is met voetballen iets wat absoluut niet mocht volgens mijn "lijst" ik zou me overigens niet anders meer willen. tuurlijk afentoe wensde ik wel dat hij ook iets heeft met paarden, maar het begint te komen bij hem :D
Tuurlijk heeft ook hij zijn fouten net zo goed als ik die heb, dit houd ons beide fris en realistisch. en natuurlijk na een ruzie komt er ook geweldige goedmaak s*x :D

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 16:52

eilleen333 schreef:
De perfecte man bestaat niet :P .

Jawel, ik heb de perfecte 'man.'

In mijn ogen is de perfecte man iemand die:
- niet claimt.
- zijn eigen hobby's heeft.
- dus ook zijn eigen vrienden heeft.
- humor heeft
- van me houd.
- er natuurlijk ook leuk uitziet.
- niet achter de rest aanloopt. :')

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:15

Hinata schreef:
eilleen333 schreef:
De perfecte man bestaat niet :P .

- niet claimt.
- humor heeft
- van me houd.

Hij heeft toch vast wel een nadeeltje? En zoals eerder gezegd... Perfect is ook niet goed vind ik, dan wordt het ook zo saai :P . In een relatie mag je soms best een beetje conflict hebben vind ik.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:17

Nou ik had ook altijd een leuk lijstje, maar heb nu een vent, en bijna nergens voldoet ie aan.. Wel dat ie lief is en van me houdt natuurlijk, en dat dit wederzijds is _O-

Sommige dingen moeten wel echt gebeuren wil ik nog samen gaan wonen ofzo, maar dan vind ik studie daar een belangrijke in.. Voor de rest mag ie blijven zoals ie is.. :) Ik loop nu bijna 4 jaar met 'm.. Er kan nog alles gebeuren natuurlijk maar we hebben er allebei een goed gevoel over..

Verre van perfect, maar zo perfect als maar kan :D :+:

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 17:32

eilleen333 schreef:
Hinata schreef:

- niet claimt.
- humor heeft
- van me houd.

Hij heeft toch vast wel een nadeeltje? En zoals eerder gezegd... Perfect is ook niet goed vind ik, dan wordt het ook zo saai :P . In een relatie mag je soms best een beetje conflict hebben vind ik.

Haha ja dat is wel waar. Overal zit wel een nadeeltje aan, maar dat neemt niet af dat het perfect kan zijn. ;) Maar eigenlijk is het wel waar wat je zegt: echte perfectie bestaat niet.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 18:28

Mijn man is perfect... Voor mij, op dit moment ;) Wat is perfect? Voor mij is dat niet alleen dat het rozengeur en maneschijn is, maar ook dat je samen door de moeilijke dingen van het leven durft te gaan en dat je samen kunt groeien. Soms groei je dan na een periode uit elkaar en soms groei je dichter naar elkaar toe, maar beiden zijn goed zoals ze zijn. Het geluk zit 'm voor mij vooral in het elkaar accepteren zoals je bent, inclusief alle minder charmante dingen, en gewoon genieten van het NU :) Als je het wilt zien is elk moment 'perfect'.