Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Joesje schreef:Juultjes schreef:Ben het met je eens Iris82!
In het andere topic las ik iets over een:
![]()
![]()
Andere hint over die koe...?
het is volgensmij: .... cow
Hij staat linksonder cow (geen antwoord, een hint (A))
Ooit gehoord van de BCG matrix?

Joesje schreef:Gebruik?Denk aan een gebruik in een land in het verre oosten
(ben ik de enige die dit zo moeilijk vind?)
Juultjes schreef:Joesje schreef:Gebruik?Denk aan een gebruik in een land in het verre oosten
Juultjes schreef:En ik heb weer een nieuwe vraag(ben ik de enige die dit zo moeilijk vind?)
![]()
Bij Baseball:
Wat verbind de Yankees, Red sox, en Baseball met elkaar? (Babe ruth had ik al, ik bedoel de ..... .. ... .......)
Joesje schreef:En ik heb hem, dankjeJa,... in het land van de rijzende zon spelen die andere woorden die je gevonden had een belangrijke rol in dit gebruik
Joesje schreef:Die van baseball heb ik dus ookGoogle eens op Babe ruth Yankees Red sox, dan kom je vanzelf terecht bij een bijgeloof. De bijnaam van Babe ruth speelt hier ook een rol in.
thanks!Juultjes schreef:Joesje schreef:En ik heb hem, dankjeJa,... in het land van de rijzende zon spelen die andere woorden die je gevonden had een belangrijke rol in dit gebruik
Joesje schreef:Die van baseball heb ik dus ookGoogle eens op Babe ruth Yankees Red sox, dan kom je vanzelf terecht bij een bijgeloof. De bijnaam van Babe ruth speelt hier ook een rol in.thanks!
Oke, ik moet van on the farm nog 2,
die ene links helemaal bovenaan, die on the farm met religions verbind, en de onderste van rechts die met baseball verbind.