Leuke dingen om je avond door te komen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
absque_dubio

Berichten: 7888
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:40

Oh wat ik me net bedacht. Ga anders werk zoeken. Leer je én mensen kennen, én je verveelt je niet, én je verdient er nog wat aan. ;)

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 00:19

absque_dubio schreef:
Oh wat ik me net bedacht. Ga anders werk zoeken. Leer je én mensen kennen, én je verveelt je niet, én je verdient er nog wat aan. ;)


Ik werk al vier dagen in de week en meer red ik niet als ik weer veel met mijn school bezig ben. Maar dat is nu dus niet, vandaar ook nog eens extra verveling :+ Ik twijfel of ik nog een avondje ernaast ga werken, maar dan kom je al snel bij horeca uit of callcenter werk en over 2 maandjes moet ik toch ander werk hebben dus misschien dat ik dan vanzelf daarin terecht kom :)

absque_dubio

Berichten: 7888
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:24

Ik ben enqeteur. Een soort callcenter werk, maar dan moet ik mensen bellen voor onderzoeken. Echt súper leuk werk. :o En ik kan elke week mn rooster aanpassen. Verder werk ik ook in de horeca sinds kort, als garderobemeisje. :Y) Is ook echt héél erg leuk. Misschien zoiets? :)

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 00:26

absque_dubio schreef:
Ik ben enqeteur. Een soort callcenter werk, maar dan moet ik mensen bellen voor onderzoeken. Echt súper leuk werk. :o En ik kan elke week mn rooster aanpassen. Verder werk ik ook in de horeca sinds kort, als garderobemeisje. :Y) Is ook echt héél erg leuk. Misschien zoiets? :)


Dat enqeteur lijkt me opzich wel iets :) Ik hou nml helemaal niet van telefoneren, maar dat verdient wel het beste op het moment en aangezien het voor tijdelijk is :P Horeca dan zoek ik meer iets voor achter de bar :) Bediening enz hou ik wrs niet vol met dat vele lopen.

Blondie_

Berichten: 887
Geregistreerd: 04-05-06

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 00:41

Leuke dingen om je avond door de komen... :?
Vind het niet normaal dat je jezelf niet eens bezig kan houden. Klinkt een beetje triestig?
Duizenden dingen die je kan gaan doen.

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 10:15

Blondie_ schreef:
Leuke dingen om je avond door de komen... :?
Vind het niet normaal dat je jezelf niet eens bezig kan houden. Klinkt een beetje triestig?
Duizenden dingen die je kan gaan doen.


Veel plezier met vertellen wat dan? En waarom zou dit triest zijn? Ik ben niet de enige weet ik uit ervaring, maar ik ben het zat om de hele avond achter de pc te hangen of een boek te lezen of weer een film te kijken.

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Leuke dingen om je avond door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:34

Beetje harde opmerking Blondie...

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:36

Ik ben vaak samen met mijn vriend savonds en dan hebben we tijd voor elkaar, doen een spelletje, gaan wandelen, sporten, er is zoveel.
Als ik alleen ben ga ik altijd sporten.