Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nimmy schreef:@maflinger, boterhammen zijn 's middags lekker, net zoals crackers, 's avonds trek ik dat niet (iig niet tot de volgende ochtend)..
Wat ze verder doen moeten ze zelf weten, maar ze nodigen mij uit om te komen eten (en zal wel heel vreemd zijn dat ik dan verwacht dat er genoeg is)

Dorée schreef:Maar jij bent blijkbaar niet de enige omdat er altijd door anderen ook al eten mee wordt genomen. Dan zullen jullie die dag vast wel met z'n allen in dat restaurantje wat gaan eten? Neem aan dat niemand de hele dag alleen crackers wil eten.

Nimmy schreef:russel schreef:Als je echt wilt, dan lukt het, maar met deze reaktie wil je dus niet. Hoezo vies?? Zit de poep aan de deurklink dan??
Gewoon mijn idee, ik ga niet op een WC eten...
Zeker niet in een of ander dierenpark, openbare toileten zijn vaak niet zo schoon...
Ik neem sowieso wel een overlevingspakket voor overdag mee (dat was ik toch al van plan), wil alleen t avondeten aankaarten...
Ik ben netjes, beleefd, maar laat niet met mij sollen en als ze me droog zetten, dan pak ik het zelf of maak er een leuke opmerking over....russel schreef:Misschien voelt ze zich heel onzeker bij jouw? Kan zijn als je eens gewoon openhartig met haar bent, dat je de beste vriendinnen met haar kan worden.
blijf jij buiten schot. Mams kan dan misschien wat extra's meenemen voor als jullie bij elkaar zijn bij haar thuis. Dat valt meestal wel goed als schoonmamma wat lekkers mee neemt.