Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik vind wel dat je hem hard aanpakt hoor!
Misschien vergis ik me, maar tussen de regels door lees ik bij al je berichten dat je weinig positieve verwachtingen hebt van deze jongen en misschien zelfs van jongens in het algemeen. Jammer! Als ik je 1 tip mag geven raad ik je aan om daar een beetje op te letten. Als je het slechtste in de mens zoekt vind je dat uiteindelijk ook vaak, geef het een kans!
Zonde van mijn beltegoed...Liek_ schreef:Hard aanpakt? Helemaal niet! Hij kreeg die ketel toch niet op zijn poot om kwart voor 8? Als iemand mij zoiets zou flikken had ik niet eens meer terug ge-sms'tZonde van mijn beltegoed...
Moet je even bedenken dat ie je nu al zulke dingen flikt, en dan heb je nog niet eens met m....Next!
Ik kan me voorstellen dat als er iets mis is met een verwarmingsketel dat enige urgentie heeft. Waarschijnlijk had hij het zelf ook niet zo gepland, laat staan dat hij zich met opzet heeft bezeerd. Daarbij blijft het een man, hij kan niet ruiken dat TS zich helemaal opgedoft heeft.
Je kunt toch niet verwachten dat zijn hele wereld alleen om haar draait?
Ze heeft nog niet eens met hem, om jouw woorden maar eens te gebruiken.
C_arola schreef:Het lijkt mij ook dat als je een ketel van 400 kilo naar beneden gaat dragen je daarna niks meer kan doen en dat ga je denk ik ook niet pas om 19:45 doen.
Naja, mijn punt is dat als je gaat speculeren je ook van het positieve scenario uit kunt gaan in plaats van je meteen van het ergste voor te stellen. Ik vind dat andere mensen dat vertrouwen in eerste instantie ook verdienen. Als dat onterecht blijkt te zijn kun je dat even later nog wel vaststellen. Ik merk in elk geval bij mezelf dat negatieve verwachtingen zichzelf vaak ook waarmaken. Als ik het gevoel heb dat iemand er weinig vertrouwen in heeft dat ik een belofte nakom ben ik meteen al minder gemotiveerd om dat te doen en als ik het wel doe helpt het in elk geval niet om een goede relatie met die persoon op te bouwen. Met andere woorden, durf je kwetsbaar op te stellen, want dan ben je het juist veel minder. Ik ben ook benieuwd wat hij nu gaat doen!
Zij maakt het zelf heel groot en nu komt hij ook met grote woorden. Het één staat niet los van het ander. Maar zo denk ik erover, als ik te direct ben moet je het zeggen want dan zal ik gewoon niet meer reageren.
Veel plezier in elk geval!
Toch vind ik dat als iemand een belofte niet kan nakomen dit niet meteen hoeft te betekenen dat je over je heen laat lopen als je er geen al te groot punt van maakt. Maar goed, mijn mening is inmiddels wel duidelijk.
Ik hoop dat er iets prachtigs tussen jullie ontstaat!