alleen met hem naar de bioscoop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxmyrtheexx

Re: alleen met hem naar de biosscoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 19:47

tis een ruim half uur rijden naar de bios.. hij had gezegd dat hij mij zou ophalen, maar hij zou me nog bellen over hoe laat hij hier zou zijn..
ik heb hem allang verteld dat mn vriendin niet meegaat mja..
hij moet wel een heel gigantisch goed excuus hebben om dit weer goed te maken..
maar ik denk dat dit een verloren zaak is.. kan wel janken nu

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 20:01

hij heeft gesmst:
hej lieverd.. wij hebben net onze verwarmingsketel naar beneden gedragen en daarom kon ik niet terug schrijven.. waarschijnlijk ben je beledigt als ik vandaag afzeg, want alles doet pijn en mijn voet heeft klem gezeten..

ik heb terug gestuurd:
eerlijk gezegd ben ik echt teleurgesteld, ik heb de hele dag gewacht op vanavond en ik wou je zo graag weer zien, maar nu voel ik me echt *** dankje!

hij schrijft terug:
ik weet het.. ik zou ook beledigt zijn.. hoe kan ik dat weer goed maken.. het spijt me echt.. de ketel had 400 kg gewogen en alles doet pijn en ik kan mijn telefoon ook zo ongeveer weggooien want die is helemaal fijngeplet..

nu moet ik nog wat terug schrijven maar ik weet niet wat

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 20:08

teruggestuurd:
ik weet het niet, maar dan moet je met iets heel goeds aankomen. sorry van je voet

Jets1712

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:19

Als jij je prettiger voelt met je vriendin erbij om wat voor reden dan ook moet je dat gewoon doen.
Als hij jou leuk genoeg vindt dan zal hij dat wel accepteren.
Hoor je daarom niks meer van hem, heeft hij je nooit leuk genoeg gevonden!

Succes!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 20:23

jah.. maar ik zal nog even schrijven wat de laatste smsjes waren:

schrijft hij:
het spijt me echt heel erg, ik zal iets moois bedenken, ben je het daarmee eens?

ik schrijf:
ja is goed!

schrijft hij:
en ben je nu erg boos op mij, wat ga je vandaag nog doen

ik schrijf:
beetje wel ja, tv kijken

schrijft hij:
dat zou ik ook zijn, maar ik zal echt wat bedenken.. dat beloof ik..

schrijf ik:
dat mag ik hopen..

Jets1712

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:31

Flink Klote natuurlijk.
Maar ja kan een keer gebeuren, misschien kon hij er echt niks aan doen.
Geef hem een kans maar maakt het hem niet te makkelijk.
Laat hem maar ze best doen.
Kan geen kwaad, hahaha.

Succes!!

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 20:33

Hahaha, mijn telefoon is fijngeplet. _O-

Maar even over vanavond; Dat is wel jammer joh!

Ik zou nu alleen even hem afwachten, niet te veel happen. :P

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:41

Idd, laat die gozer maar even een dagje wachten, laat hem maar initiatief tonen :)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 23:21

doe ik ook zeker wel.. hij schreef net nog een sms.. ben je nog steeds boos mijn knappe schat.. ik antwoord nu: ja nog wel beje.. je moet echt met wat goeds aankome om het weer recht te zetten.. maar ik ga slapen.. ik zie morgen wel weer verder

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:29

Haha, wat een verhaal. :)) Ik vind wel dat je hem hard aanpakt hoor! := Misschien vergis ik me, maar tussen de regels door lees ik bij al je berichten dat je weinig positieve verwachtingen hebt van deze jongen en misschien zelfs van jongens in het algemeen. Jammer! Als ik je 1 tip mag geven raad ik je aan om daar een beetje op te letten. Als je het slechtste in de mens zoekt vind je dat uiteindelijk ook vaak, geef het een kans! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:34

Hard aanpakt? Helemaal niet! Hij kreeg die ketel toch niet op zijn poot om kwart voor 8? Als iemand mij zoiets zou flikken had ik niet eens meer terug ge-sms't :D Zonde van mijn beltegoed...

Moet je even bedenken dat ie je nu al zulke dingen flikt, en dan heb je nog niet eens met m....Next!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:50

Liek_ schreef:
Hard aanpakt? Helemaal niet! Hij kreeg die ketel toch niet op zijn poot om kwart voor 8? Als iemand mij zoiets zou flikken had ik niet eens meer terug ge-sms't :D Zonde van mijn beltegoed...

Moet je even bedenken dat ie je nu al zulke dingen flikt, en dan heb je nog niet eens met m....Next!

Wat heeft hij dan 'geflikt'? :? Ik kan me voorstellen dat als er iets mis is met een verwarmingsketel dat enige urgentie heeft. Waarschijnlijk had hij het zelf ook niet zo gepland, laat staan dat hij zich met opzet heeft bezeerd. Daarbij blijft het een man, hij kan niet ruiken dat TS zich helemaal opgedoft heeft. :+ Je kunt toch niet verwachten dat zijn hele wereld alleen om haar draait? := Ze heeft nog niet eens met hem, om jouw woorden maar eens te gebruiken. ;)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 09:20

Ik ben benieuwd wat hij gaat verzinnen om het goed te maken.
Veel jongens zouden meteen iets gaan kopen om te geven.
Ik vind het zelf ook raar dat hij op het laatste moment pas ging afsmsen. Het lijkt mij ook dat als je een ketel van 400 kilo naar beneden gaat dragen je daarna niks meer kan doen en dat ga je denk ik ook niet pas om 19:45 doen.
Ik zou afwachten wat hij zou gaan doen en het nu aan hem overlaten, maar dat is wat ik zou doen.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 13:25

C_arola schreef:
Het lijkt mij ook dat als je een ketel van 400 kilo naar beneden gaat dragen je daarna niks meer kan doen en dat ga je denk ik ook niet pas om 19:45 doen.

Maar het lijkt me ook niet dat je dat in je eentje kunt doen, dus misschien had hij het wel eerder willen doen maar lukte dat niet omdat die andere persoon/personen er later waren dan afgesproken. Of ze waren wel op tijd begonnen maar het viel gewoon enorm tegen. Wat een gespeculeer. :+ Naja, mijn punt is dat als je gaat speculeren je ook van het positieve scenario uit kunt gaan in plaats van je meteen van het ergste voor te stellen. Ik vind dat andere mensen dat vertrouwen in eerste instantie ook verdienen. Als dat onterecht blijkt te zijn kun je dat even later nog wel vaststellen. Ik merk in elk geval bij mezelf dat negatieve verwachtingen zichzelf vaak ook waarmaken. Als ik het gevoel heb dat iemand er weinig vertrouwen in heeft dat ik een belofte nakom ben ik meteen al minder gemotiveerd om dat te doen en als ik het wel doe helpt het in elk geval niet om een goede relatie met die persoon op te bouwen. Met andere woorden, durf je kwetsbaar op te stellen, want dan ben je het juist veel minder. Ik ben ook benieuwd wat hij nu gaat doen!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 14:15

ik denk niet dat ik hem hard aangepakt heb.. want ik heb hem nu wel waar ik hem hebben wil.. ik moet altijd heel erg oppassen dat de liefde niet de controle over mij neemt, want dat gebeurd bij mij heel snel.. ik moet daar gewoon boven blijven staan. Hij voelde zich er wel zwaar klote over en vroeg of ik hem nog een kans wou geven want eerlijk gezegd houd hij heel erg veel van mij (zijn woorden) dus kheb gezegd dat ik hem nog een kans zou geven (zo eerlijk ben ik nou ook wel weerr) en nu komt hij straks als het goed is bij me en dan gaan we ergens heen wat drinken.. dus ik ben benieuwd..

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:18

Hij houdt heel veel van jou? Nou, daar zou ik 'm dus niet willen hebben, als dat soort onzingeslijm nu al begint, voelt dat als goedmakertje. Nee, bedankt ;)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 14:23

haha.. tja.. zo kun je het ook zien ja:P nouja ik zie wel wat die vanmiddag doet.. kga me nu gauw omkleden voordat hij zometeen voor de deur staat..!!

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:24

Veel plezier vanmiddag. Maar om héél eerlijk te zijn: als dat soort dingen komen na niet op komen dagen, voelt dat als een slechte smoes en nog slechtere manier van het goedmaken...

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 14:30

Ik zie het eerlijk gezegd als een reactie op haar eigen manier van reageren, die ik een beetje overdreven vind. :o Zij maakt het zelf heel groot en nu komt hij ook met grote woorden. Het één staat niet los van het ander. Maar zo denk ik erover, als ik te direct ben moet je het zeggen want dan zal ik gewoon niet meer reageren. :) Veel plezier in elk geval!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:37

Ik vind niet dat je te direct bent. Ik vind wel dat ieder een andere mening heeft. Het is en blijft gespeculeer omdat je niet meer info hebt om duidelijk te krijgen waarom hij imo veelste laat ging afsmsen.
Ik vind het ook wel wat dat hij nu meteen smst dat hij van haar houd. Zij maakt het misschien groot voor hem, maar zeggen dat je van iemand houdt terwijl je die maar net kent dan vind ik dat veelste groot.
Ben benieuwd hoe de date gaat.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 20:32

hej hej..

de date vanmiddag was gezellig.. hij heeft zich nogmaals verontschuldigt en verder was het wel gezellig.. hoewel er zo af en toe wel stiltes vielen omdat we niets wisten te zeggen, maargoed dat had ik al wel verwacht.. hij heeft heel netjes mijn drinken betaald, en mijn ouders vinden hem ook erg aardig.. me vader maakte meteen gebruik van hem, want hij is installateur (gas, verwarming etc) nja en me vader begon met hem te praten over die verwarmingsinstallatie die we hier hebben staan haha.. agja, hij deed echt moeite om zo lief mogelijk voor mij te zijn en volgende week gaan we alsnog naar bios.. oja, we hebben ook nog gezoend toen hij wegging:$ ik wou hem eigenlijk eerst rustig leren kennen, maargoed, ik heb er geen spijt van en ik zit nu met een big smile op mn gezicht..

misschien is niet iedereen het eens met mijn reactie tegenover hem, maar het heeft wel gewerkt, ik laat echt niet alles over mij heen lopen, zo ben ik niet.,, maar wat ook wel mee heeft gespeeld is dat ik eigenlijk weer bang was om hem kwijt te raken omdat ik al zoveel mensen in mijn leven kwijt heb geraakt (depressief geweest en verhuisd) dus daardoor ontstond mijn reactie ook wel een beetje, maar wat ik wel fijn vond is dat ik voor het eerst echt met mijn ouders praatte over een jongen.. dat deed ik eerst nooit.. zal wel komen doordat ik ouder word ofzo hihi..
maar in elk geval bedankt voor jullie reactie's

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:33

Fijn dat het zo gezellig was!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:41

Ik ben ook blij dat je het zo leuk hebt gehad! 8-) Toch vind ik dat als iemand een belofte niet kan nakomen dit niet meteen hoeft te betekenen dat je over je heen laat lopen als je er geen al te groot punt van maakt. Maar goed, mijn mening is inmiddels wel duidelijk. :)) Ik hoop dat er iets prachtigs tussen jullie ontstaat! :D

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 21:13

dankje goeroe.. ik hoop het ook

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:22

Fijn dat het leuk was, wel jammer dat date 1 niet door is gegaan!
Je moet wel opletten dat je niet teveel "baas" over hem gaat spelen, hij moet wel de kans krijgen zichzelf te verontschuldigen toch!
Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen, veel plezier nog tijdens de volgende dates! :)