Storm76 schreef:Mannen en praten... tja...
Ik heb er ene die praat.. maar ik heb er ook al andere gekend .. idd frustratie alom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:Pfoehhh lastig hoor!
Fijn dat het met zijn vader nu toch even opgelost is.
Wel hoop ik voor je dat dit straks geen problemen gaat geven in de verdere toekomst; dus als jullie kinderen krijgen er ook zo bemoeid aat worden bijvoorbeeld.
Hoe ging dat voordat jullie wilden samenwonen; bemoeiden zijn ouders (of is het alleen zijn vader?) zich toen ook teveel met jullie of maakten ze teveel beslissingen voor je vriend?
Alles wat je imo de eerste keer samen doet, is iets van jullie tweeen.
Dus de eerste keer vakantie samen; lekker zelf beslissen waarheen en simpelweg met zijn 2en gaan. Eerste gezamenlijke woning? Lekker zelf beslissen wat er moet gebeuren enz enz.
Ik vind de opmerking van je vriend over de deur op slot draaien echt vele malen te ver gaan ZELFS als het een 'grapje' was; had hij niet tegen mij hoeven zeggen want hij had meteen op straat gestaan
AronenLoutje schreef:I love schoonouders (eeeehh not!!!) heb precies t zelfde gehad toen we de sleutel van ons huis kregen, zen pa was t liefst 24/7 in ons aanwezig, uiteraard helemaal niet rot bedoeld maar ik kon daar ook niet echt mee omgaan. De enige manier is idd een keer goed duidelijk zijn EN de sleutel terugvragen, daarmee geef je ze helemaal de vrijheid om op zaterdagochtend 9 uur binnen te stormen (leeeuuukk!!)
Moet wel zeggen dat sindsdien de relatie tussen mij en schoonouders niet beter is geworden, erg jammer maar een vriendschap met schoonma zat er toch al niet in helaas...
Hoop voor jou dat t gaandeweg wat beter zal gaan.
Esmeralda schreef:Fijn dat het opgelost is. Blijf wel met je vriend praten hoor, niks meer opkroppen. Daar komt enkel ellende van. Veel klus plezier en voor straks voor woonplezier
)