wat zou jij van tell sell willen hebben of wat heb je al?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: wat zou jij van tell sell willen hebben of wat heb je al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:30

Rock: Ik rook zelf, dus dat is een goede tip :Y)

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:30

WilmaW schreef:
zydeco schreef:
ik lig altijd helemaal krom van die haarproducten
verlopen kale mannetjes die na het gebruiken van het product en mega bos hebben en een nieuwe jonge vrouw
hilarisch

Die mooie borstel heeft mijn vader gekocht...... :D
Wij (mijn moeder en ik) hebben hem uitgelachen en dat ding zit dus nu na 4 maand nog ongebruikt in de doos _O-

o hemel... raap me op :') :') :') :')

vind het jammer dat je vader hem niet gebruikt heeft want ben altijd zo benieuwd of ze werken
Laatst bijgewerkt door Zappa op 18-03-09 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:31

cctje schreef:
Tellsell... Ik vraag me toch ernstig af waarom je toch blijft hangen op die zenders terwijl het totale onzin is!

Altijd als ik aan het zappen ben blijf ik geïnteresseerd kijken naar TellSell, hoe doen die mensen dat toch :+

Door die stomme verkoop trucjes en dat het 'werkt' althans in de 'vaak gefotoshopte' filmpjes dan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:39

bromfiets schreef:
Rock: Ik rook zelf, dus dat is een goede tip :Y)

Ik rook niet :n bleghhh wat een lucht kwam er van dat ding af zeg :=

En toen dacht ik; lekker gezond, elke keer is die radiator aangeweest, dan móet daar toch haast wel het een en ander van in de lucht terecht zijn gekomen? :r

Niet dat ik rokers veroordeel hoor, maar ik wil m'n huis zo gezond mogelijk houden, en dan krijg je zoiets :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-09 18:42

bromfiets schreef:
Mijn ouders hebben toen Quick 'n Brite besteld, dat spul werkt goed om voegen schoon te maken :))

Ik heb daar een grote pot van bij de Action gekocht 2 jaar terug, heerlijk spul. Zelfs watervaste stift haal ik er mee weg!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 18:42

Kan me er wel iets bij voorstellen :j

Zo heb ik een keuken waarbij de zijkanten van de keukenkastjes geel/bruin uitgeslagen zijn door de kookkunsten van de vorige bewoner. Door dit topic ben ik iig op het idee gekomen om het potje met roze smurrie mee te nemen bij m'n ouders. :D

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:20

Ik heb geloof ik een oude versie van de Magic Bullet of anders een ander merk, maar het werkt als een speer! Ik maak er altijd smoothies mee; vers fruit, diepvries fruit, het gaat er allemaal in. :Y)

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 00:21

Ik heb de magic bullet! Maar dan van de blokker voor 25 euro ofzo?? Prima apparaat, maak er ook altijd smoothies mee mmmm :P (kiwi, halve banaan, jus uit pak & paar ijsklonten maakt enorme herrie maar als ie wat stiller is is je smoothie klaar... echt zalig, :9 :9 :9 voor de echte kenners; jibe city bonaire ;) )
en in het kleine bakje hak ik altijd de kaas (parmezaan of oude kaas) in kleine stukjes.
ook gewone milkshake (banaan, melk en vanilleijs) doet ie het prima voor.
Gebruik hem nu al een paar jaar en nooit spijt van gehad!

Ik zat laatst naar de paintsprayerpro te kijken en dat leek me toch geweldig (heb nog heel huis om te schilderen..) maar daar las ik weer hele slechte berichten over.. :?

quick 'n brite heb ik trouwens ook gehad (volgens mij ook van de blokker??) maar dat deed het echt nergens op! of heb ik het dan op de verkeerde plekken gebruikt??

en die fitnessapparaten?? die doen toch wel iets??? kan me niet voorstellen dat dat ook allemaal kul is.

die video's lijken me ook fantastisch, alhoewel ik mezelf niet in de huiskamer zie hupsen.. maar die met die leuke muziekjes enzo, ach ik ben een gevaar, zou er allemaal intrappen in die tellsellshit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:10

ik kijk nooit tell sell :=

echt zo saai als ik er langs zap zie ik soms interresante dingen, en blijf ik even hangen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:53

De flavorwave dinges oven is waarschijnlijk weer zo'n 1x-gebruiken-daarna-nooit-meer-en-staat-het-nutteloos-in-de-kast-ding :)) . Als je iets van tellsell wil kopen kun je beter een half jaar/jaar wachten, dan liggen ze bij heel veel winkels voor een kwart van de prijs.
Mijn vriend en ik zijn altijd melig over die handy-table :') . Ahh toe, mag ik een handy table, ik wil ook breien voor de televisie _O- .

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:55

Die ene foundation die je zelf moet mengen tot de juiste kleur en ''heel goed blijft zitten!'' zoals zij beweren :P Lijkt me wel leuk om een keer te proberen, je kan er zelfs tatoeages mee weg werken! (zeggen ze ;))

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:39

Weet iemand of die SteamCleaner van Kruidvat goed werkt? Is iets goedkoper dan de H2O mop ;)

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:19

Ik heb de swiffel sweepers, ik vond het echt iedeale dingen,werkte echt super maar helaas zeiden ze er bij de filmpjes niet bij dat de oplaatbare batterij maar een klein jaartje mee zou gaan.
Echt zonde, zonder batterij heb je er natuurlijk niks meer aan.
Ik zag van de week dat blokker nu net zoiets heeft met 3 jaar garantie dus ga ik die maar halen.(van Leiffheit)

Ik loop erover te denken om een flavor wave oven te bestellen maar wil eerst graag wat ervaringen van mensen horen die hem hebben.

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 03:27

Die ped eggs kun je trouwens halen op de Albert Kuijp in Amsterdam... Voorrrrrrrr 5 euro! It's amaaaaazing! :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 08:23

Ik heb nog nooit iets van tell-sell besteld. Ik keek wel altijd die reclames als ik ziek was en er verder niets anders op TV was. :')

Maar ik zou wel zo'n buikspiertrainer willen hebben, moet daar nodig wat vetkwabjes kwijt. :o

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 08:30

Álle producten waar je na 10 minuten 10 kilo lichter aan vet en 10 kilo zwaarder aan spieren uit komt wil ik wel hebben. :))

Helaas geloof ik er toch niet helemaal in, dus heb er nog nooit wat besteld. :)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 12:33

Wij hebben die neppe Lateral Thigh Trainer thuis, en Zumba en de Power Plate doe ik op de sportschool. :))

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:56

batje schreef:
Weet iemand of die SteamCleaner van Kruidvat goed werkt? Is iets goedkoper dan de H2O mop ;)

geen persoonlijke ervaring, maar ik werkt bij de kruitvat. En heb wel eens mensen gehad die hadden hem zelf en wouden er nog eentje voor hun dochter kopen omdat ie zo goed werkte. Ik vertrouw op de klant zijn woord ;)

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:32

hij werkt wel maar of ie nou praktisch is... hij staat bij mij gewoon weer in de schuur, misshcien volgende grote schoonmaak een herkansing. voor de keuken was t wel ok.

die paintsprayer pro of hoe het ding ook mag heten. heeft iemand daar ervaring mee? mijn vriend wil er wel een maar t lijkt mij dat t niet werkt. 'k weet niet waarom, zo maar een idee :+

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 21:02

Pro-Active. Ben wel benieuwd of het net zo goed werkt. :j

Heerlijk over the top altijd die reclames. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 22:56

Het is zo stom, ik haat die programma's.
Maar altijd als ik aan het zappen ben blijf ik hangen en dan merk ik pas na 10 minuten waar ik zo aandachtig naar zit te luisteren.
:=

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 11:25

Ow my god! Ik ben niet de enige die aandachtig naar tell sell kijkt!!!!

Echt, als ik een miljoen win, ga ik waarschijnlijk als eerste ál die producten aanschaffen, gewoon om te kijken hoe het werkt. En dan een groep vriendinnen uitnodigen en de hele dag onnuttige dingen uittesten. Lijkt me echt fantaaaaastisch! :')

zydeco schreef:
verlopen kale mannetjes die na het gebruiken van het product en mega bos hebben en een nieuwe jonge vrouw
hilarisch

Moet je eens goed opletten als ze die tweeling in beeld brengen... De voorfoto's zijn genomen van beide broers, maar de nafoto's zijn genomen van de ene broer die meer haar heeft. Let maar op hun neuzen, die verschillen iets (de ene is zeker een keer tegen een muur aangelopen ofzo hihi) :))
wat een hobby... :roll:

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 17:20

woods schreef:
Ow my god! Ik ben niet de enige die aandachtig naar tell sell kijkt!!!!

Echt, als ik een miljoen win, ga ik waarschijnlijk als eerste ál die producten aanschaffen, gewoon om te kijken hoe het werkt. En dan een groep vriendinnen uitnodigen en de hele dag onnuttige dingen uittesten. Lijkt me echt fantaaaaastisch! :')

zydeco schreef:
hilarisch

Moet je eens goed opletten als ze die tweeling in beeld brengen... De voorfoto's zijn genomen van beide broers, maar de nafoto's zijn genomen van de ene broer die meer haar heeft. Let maar op hun neuzen, die verschillen iets (de ene is zeker een keer tegen een muur aangelopen ofzo hihi) :))
wat een hobby... :roll:

HAHAHAHA we hebben een kennerrr :P !!!!

Ik kijk regelmatig tellsell tijdens t ontbijt ofzo.. Ik lach me altijd kapot, isn't this amazing???

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 17:27

Ik heb hier ook de magic bullet. Wereld ding :)
Ook de Quick n bright is hier wel bekend :)

Mams heeft zo'n rotisserie (ja ze is tellsell gek geloof ik, maar koopt alles dan wel bij de kijkshop :P ). Dat is wel erg lekker voor kippepootjes :) Dat is dan ook het enige wat we erin stoppen hoor hihi.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:01

De Split Ender heb ik altijd al willen hebben :)) Maar volgens mij bieden ze die niet meer aan...
& al die kookdingen wil ik ook, en van die apparaten waar je van die idiote bewegingen op moet doen om je vetjes weg te krijgen lijken me ook hilarisch :))

Oja, en die foundation (Sheer cover?) lijkt me ook wel goed werken!