Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WilmaW schreef:zydeco schreef:ik lig altijd helemaal krom van die haarproducten
verlopen kale mannetjes die na het gebruiken van het product en mega bos hebben en een nieuwe jonge vrouw
hilarisch
Die mooie borstel heeft mijn vader gekocht......![]()
Wij (mijn moeder en ik) hebben hem uitgelachen en dat ding zit dus nu na 4 maand nog ongebruikt in de doos
cctje schreef:Tellsell... Ik vraag me toch ernstig af waarom je toch blijft hangen op die zenders terwijl het totale onzin is!
Altijd als ik aan het zappen ben blijf ik geïnteresseerd kijken naar TellSell, hoe doen die mensen dat toch
bromfiets schreef:Rock: Ik rook zelf, dus dat is een goede tip
bleghhh wat een lucht kwam er van dat ding af zeg 

(kiwi, halve banaan, jus uit pak & paar ijsklonten maakt enorme herrie maar als ie wat stiller is is je smoothie klaar... echt zalig,
voor de echte kenners; jibe city bonaire
)

. Als je iets van tellsell wil kopen kun je beter een half jaar/jaar wachten, dan liggen ze bij heel veel winkels voor een kwart van de prijs.
. Ahh toe, mag ik een handy table, ik wil ook breien voor de televisie
.
Lijkt me wel leuk om een keer te proberen, je kan er zelfs tatoeages mee weg werken! (zeggen ze
)

batje schreef:Weet iemand of die SteamCleaner van Kruidvat goed werkt? Is iets goedkoper dan de H2O mop

zydeco schreef:ik lig altijd helemaal krom van die haarproducten
verlopen kale mannetjes die na het gebruiken van het product en mega bos hebben en een nieuwe jonge vrouw
hilarisch
woods schreef:Ow my god! Ik ben niet de enige die aandachtig naar tell sell kijkt!!!!
Echt, als ik een miljoen win, ga ik waarschijnlijk als eerste ál die producten aanschaffen, gewoon om te kijken hoe het werkt. En dan een groep vriendinnen uitnodigen en de hele dag onnuttige dingen uittesten. Lijkt me echt fantaaaaastisch!
zydeco schreef:ik lig altijd helemaal krom van die haarproducten
hilarisch
Moet je eens goed opletten als ze die tweeling in beeld brengen... De voorfoto's zijn genomen van beide broers, maar de nafoto's zijn genomen van de ene broer die meer haar heeft. Let maar op hun neuzen, die verschillen iets (de ene is zeker een keer tegen een muur aangelopen ofzo hihi)![]()
wat een hobby...
!!!!
). Dat is wel erg lekker voor kippepootjes
Dat is dan ook het enige wat we erin stoppen hoor hihi.
Maar volgens mij bieden ze die niet meer aan...