Ohhh wat ben ik kwaad!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:05

Pff daan.. en nu? hoop dat je je brommertje snel weer terug heb!

onbeschofte horken.

En Anthea pb staat voor PRIVE bericht. Dus die zijn niet stiekem maar PRIVE verder zoals ik je ook in pb al vertelt heb hoor je in Nederland gewoon van andermans spullen af te blijven. Al helemaal als hij op slot staat. En ik ken Moyra: haar brommer stond netjes op slot, zoals ALTIJD. Daarnaast heb ik al getemt.

Ow en meliaforever geen 12 :=
Laatst bijgewerkt door smurffie op 19-03-09 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:05

Leeftijd zegt niet altijd wat? Zij zag ook in dat jij niet netjes reageerde. Zoals al gezegt wordt, klaag hierover tegen dat meisje en niet in dit topic, daar heeft de TS niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:06

smurffie schreef:

onbeschofte horken.

En Anthea pb staat voor PRIVE bericht. Dus die zijn niet stiekem maar PRIVE verder zoals ik je ook in pb al vertelt heb hoor je in Nederland gewoon van andermans spullen af te blijven. Al helemaal als hij op slot staat. En ik ken Moyra: haar brommer stond netjes op slot, zoals ALTIJD. Daarnaast heb ik al getemt.

Ja, en dat is een reden om mij lelijke pb's te sturen? Zeg dat dan gewoon hier, ipv heel 'stoer' in een pb'tje.

Niien_

Re: Ohhh wat ben ik kwaad!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:07

Zeg dan tegen háár over PB dat ze het gewoon in dit topic had moeten zetten en jij niet in dit topic. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:08

Mwoah, zij is zo achterbaks, waarom zou ik dan heel netjes een pb sturen? Nee. :+

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:08

Reden waarom ze dat niet deed, zoals jij dus heel dom wel doet. Is omdat dat niks met DIT onderwerp te maken heeft. Moyra heeft geen ene zak aan de berichten die jij nu plaatst, die ik hiermee plaats. Of die meliaforever volgens jou had moeten plaatsen. dus grow up en doe normaal vecht het uit over PB en betrek buitenstaanders niet. En boven alles. Verziek mensen hun topic niet.

Klaar nou. erover op houden. hoop dat de modjes snel de berichten kunnen schrappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:09

En IK heb wel iets aan haat pb's? Dude.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:10

Pardon?
12 jaar, bril nodig zeker ofzo?
Maarja ik ga me niet dingen hier in het topic neerzetten, waar de TS niks aan heeft.
Bovendien heb je nu mijn PRIVEbericht bekend gemaakt, wat niet mag.
Als je nog een probleem met me heb stuur me dan een PB ofzo en ga niet verder dit topic overhoop halen.
Dankjewel. :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:10

Anthea, houd nou eens op. Jij houd er blijkbaar een hele andere visie op wanneer iemand haar brommer wordt gestolen. Jij begon met praten over die PB. We weten het nu, dankjewel.
Ga buiten in de zon spelen :evaw:

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:11

dames, dwalen we niet een beetje af?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:12

Excuses, indianenvrouw.
_O-

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:12

Ja klopt. Ik zou iig ook marktplaats goed in de gaten houden.
Maar het kan ook zijn dat ze je brommer in onderdelen gaan verkopen he.. dan is het moeilijker om je brommer te 'herkennen.'

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:16

antwoord de zot in zijn dwaasheid niet zodat je niet aan hem gelijk wordt. (en nee hier bedoel ik niet een bepaald persoon mee, alleen degenen die zich aangesproken voelen). Maar weer ontopic: ts vet balen. Mensen moeten gewoon met hun klauwen van je spullen afblijven. Ben zelf ook al aan mij 5e fiets bezig binnen 6 jaar.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:16

Wat ontzettend balen!
Ik hoop dat je hem terug vindt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:19

Anthea schreef:
smurffie schreef:

onbeschofte horken.

Ja, en dat is een reden om mij lelijke pb's te sturen? Zeg dat dan gewoon hier, ipv heel 'stoer' in een pb'tje.

Waarom ga jij door met dit offtopic gedoe?
Je beschuldigt hier iemand ervan te reageren als een kind van 12, maar jij bent de enige die hier zit te stoken en enorm kinderachtig overkomt. Misschien even nadenken voor je iets plaatst? Hier heeft de ts namelijk niks aan, persoonlijke vetes vecht je maar per pb uit :\

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 17:27

Wil iedereen weer gewoon offtopic gaan...
Ik heb zojuist een email ontvangen dat mijn aangifte in behandeling is genomen. Als ik dinsdag nog geen ander bericht heb gehad ga ik een fiets halen. Fijn weet je gelijk weer waarvoor je werkt.

Overgens is er door mij al getemd dus hoop dat hiermee de kous af is en iedereen ontopic door kan gaan.

___Sandra___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:29

Anthea schreef:
AlicavR schreef:
Dus ga jij je 'verlagen' naar het niveau van een ander.

Vecht maar lekker via een PB, dit lijkt me niet leuk voor de TS.

Nou 'excuses', maar ik ben echt niet gediend van pb's van een of andere muts van net 12 die me even komt vertellen hoe het moet. :+

Zo even bijgelezen TS wat K*T voor je zeg snap dat je HEEL kwaad bent !
Hoop ook echt dat je hem terug krijgt ok al is de kas heel klein

En voor anthea doe niet zo raar je hebt het over leeftijd maar jij gedraagt je zo kinderachtig erg raar van je !

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:30

Fijn dat je aangifte in behandeling genomen is en ik hoop echt dat je hier iets aan gaat hebben. Denk ook dat het beter is weer ontopic te gaan, dit schiet niet echt op heb ik het idee ;)

___Sandra___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 17:30

Mas schreef:
Fijn dat je aangifte in behandeling genomen is en ik hoop echt dat je hier iets aan gaat hebben. Denk ook dat het beter is weer ontopic te gaan, dit schiet niet echt op heb ik het idee ;)

Daar sluit ik me zo 100% mee aan !

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:28

Moderatoropmerking:
Het lijkt me om te beginnen duidelijk niet de bedoeling om PB's in dit topic te bespreken en op die manier de hele discussie naar één persoon te trekken. Verder lijkt het mij ook niet echt de bedoeling dat de mening van één persoon de hele discussie gaat beheersen. Graag ontopic over het onderwerp dus.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:38

jeetje TS dat is balen zeg! daar heb je nu zo hard voor gewerkt! ik hoop dat je hem alsnog terug vind.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:48

Ik kijk even in dit topic, zie ik dat jij de TS bent! Wat rot!!! Ik zou ook behoorlijk kwaad zijn in jouw geval. Mijn fiets is al heel vaak gestolen, maar voor 30 euro koop je een nieuwe dus dat is niet zo'n drama. Een brommer is natuurlijk wel ff wat duurder. Ik geef je ook weinig kans dat ze hem terug vinden :(:)
Heb je wel tijdelijk ander vervoer nu?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 23:57

Tijdelijk vervoer heb ik in elk geval kunnen regelen en mocht ik dinsdag mijn brommer niet terug hebben beschouw ik het als die komt niet meer terug :(:)
Dan gaat mijn brommer helaas vervangen worden voor een fiets (en dat gaat tegen vallen naar de paarden :o )
Ik duim nog steeds dat hij terug komt. Al geloof ik er zelf niet meer in

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 08:16

Hij was verzekerd toch? Krijg je er dan niet nog wat voor terug? De dagwaarde?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 08:36

Nee dat krijg je niet terug ;) Ze zeggen had hij voor in een schuur of iets moeten staan. Beetje onzin want met boodschappen had hij ook gestolen kunnen worden.
Tevens met boodschappen doen kan je ook zo 2 uurtjes weg blijven.
Maar wie weet duikt mijn brom nog wel op