Rijlessen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:45

WillemYntJee schreef:
@Suuszels Hm die ken k niet, k kan ff niet meer op de naam komen van die instructeur van die vriendin van me. T was een surinamer met een rode auto.

Volgens mij zijn het bijna allemaal surinamers bij Avanti :o
maar ik les in elk geval in een zwarte (Golf) en Nanda heeft een grijze auto dus die zijn het niet, tenzij ze inmiddels een nieuwe hebben ofzo

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:46

Ik vind een opel corsa wel leuk, maar ga toch geen auto kopen dus :+ Kijk voorlopig mijn ma ff lief aan, weet niet of het werkt maarjah ;) Die heeft een citroen c2.

Anoniem

Re: Rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:47

:wave:
Meld me heir ook maar, heb nu 9? lessen gehad dacht ik. :D Theorie al 1 x proberen te halen, maar gezakt met 10 fout. :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:47

haha als ik me rijbewijs heb zal me moeders auto ook wel eerst de dupe worden; fiat panda :+

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:48

Ik had les in een Kia Ceed', best een fijn karretje! :)
Rij nu af en toe in de auto van mn ouders als k daar ben en dat is een Citroen Xantia Break, dus redelijk wat groter. Eigen auto komt er voorlopig niet ivm net nieuw huis. Wil graag een Citroen C3, zulke schattige dingen zijn dat! :)

@Suuszels, haha ja dat is geloof k wel zo. Die rode was toen net nieuw geloof k en dat is nog geen jaar geleden.
Hij was echt heel raar, hoorde altijd de gekste verhalen van die vriendin over hem (vb. telefoon opnemen met Heee p*n*ssiee!)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:49

Opel corsa vind ook ook echt geweldig! Heb ik altijd al gevonden trouwens.
Zelf les ik in een Fiat Bravo, hele fijne auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:49

Ik heb les in een Ford Focus TDCI, best lekker om in te rijden. :)

Eigen auto komt er bij mij ook nog niet als ik mn rijbewijs heb, zou willen dat ik er het geld voor heb. :+

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:50

Fiat bravo's zijn ook wel gaaf idd.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:52

Nou denk niet dat er gelijk een auto bij mij komt. Zal eerst nog wel paar maanden rond crossen in auto van thuis of van me vriend ;)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:53

Autorijschool Bas Metten!!!! :D

Heb daar in de Mazda 3 gelest, maar nu hebben ze ook een hyundai i30 en als lessen voor E achter B en automaat een Hyundai Santa Fé.. geweldige autotjes :D en binnekort komt er nog een i30tje bij :D

ik heb ongeveer 45 rijlessen gehad... toen heb ik um gehaald..
helemaal geweldig:D
De rijschool waar ik heb gelest zit in Geldrop , dus voor de mensen die daar uit de buurt komen ( Geldrop , Mierlo , Heeze , Nuenen , Helmond) is deze rijschool zeer zeker een aanrader.
Leuke instructeurs (mn vriendje +:)+ ) en hebben er ook zeker verstand van . Je zal het daar gezellig krijgen in de auto ( heb me eigen kostelijk vermaakt met mn schoonzusje :P , wat toen nog niet mn schoonzusje was hoor ;) ) en wat ook zeker erg belangrijk is , is dat ze ook nog eens de goedkoopste in de omgeving zijn.

Ook ga ik mijn E achter B halen ( aanhanger / trailer ) dus ook voor mensen die dat nog moeten/willen halen moet je gewoon daarheen gaan haha :D .

Kortom ik heb een geweldige tijd daar in de lesauto gehad !!!

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:54

mijn auto zal er ook niet gelijk komen mijn vader rijd namenlijk niet zo vaak meer wegens sportief worden ( bezuinigen) dus kan ik mooi ze toyota corolla gtsi ofzo pakken haha ..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:54

Jammer dat ik er zo ver weg van woon.

Ik ga bij de rijschool van me oom autolessen :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:55

Ik moet morgen weer een uurtje lessen ! Om 10.30 uur :D zal mijn 12e les worden .. theorie 2 weken terug gehaald ! Leuk zo'n topic ! :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:56

Dreetje, hondje op je ava, jou hondje :D
Wat een geweldigerd :D

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:56

hoevaak lessen jullie ong per week ,
ik les gewoon 1x in de week anderhalf uur we doen het lekker rustig aan!
mijn neef lest daarintegen 3x in de week 2 uur , maar ben dan bang dat het te snel gaat zeg maar, jullie?

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:57

Toyota corolla heeft mijn vriend ook ;) Heb achter op de plaats vaak erin gereden.. Niet helemaal mijn auto, maar goed :P

Ik les 2 x in de week 1½ per keer. Heb aangegeven dat ik 2 á 3 x wil.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:59

I_love_you : hoeft niet, ligt denk ik helemaal aan de persoon zelf... ikzelf heb t bewust niet gedaan, maar daar moet je denk ik zelf je keuzes uit maken.. mn E achter B ga ik ook niet op 1 dag halen terwijl dat wel kan.. lijkt me beter voor mezelf

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:02

@First_Unique daar heb je helemaal gelijk in , ik heb ook echt wel rust nodig zeg maar zodat ik wat fout ging in de les ook echt even kan laten zakken en wat kan voorbereiden dat ik juist daar wat meer op moet gaan letten ,
het voelt goed zo dus gaan we lekker zo verder.
Maar kan inderdaad voor iemand anders weer net te langzaam zijn.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:07

daarom ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 00:08

Ik les 2x per week een uur... Vind ook wel genoeg, vind er geen zak aan. :o Wil gewoon lekker voor mezelf rond kunnen tuffen. :')

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 01:12

ik heb 7 lessen gehad, toen ben ik gestopt want ik had geen centjes meer haha, ik had net een paard verkocht en dacht dat ik met dat geld wel een rijbewijs kon halen, alleen ik moest onverwacht ook nog andere dingen betalen, jammer maarja...
ik ga deze zomer weer beginnen, ik vind het wel een duurte. wat betalen jullie nou per les?

oja ik wil een susuki swift:D

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 08:02

Ik heb 4 lessen gehad. :)) Vrijdagochtend weer..
Laatste keer ging echt goed! Schakelen en sturen was helemaal goed. :)
Alleen ik ben nog zooo bang dat ik tegen andere auto's aanzit. Ik kan echt niet inschatten hoe breed die auto is. :P

Afslaan bij wegrijden is 1x gebeurd. :)) Stopte er ineens een auto voor me, en daarna reed die lekker vlot weg... Dus ik wilde mee.. Toen was ik dus vergeten hem in de 1 te zetten. :')

Les trouwens bij Hans Heutink in Cuijk, hij heeft een heel hoog slagingspercentage. Hij kijkt per persoon hoeveel lessen die ongeveer nodig heeft, geen pakketten ofzo. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:50

Auto is hier ook pas 1 keer afgeslagen, alleen dan met remmen, pakte te laat de koppeling erbij. :')

Ik (mijn ouders :o) betalen trouwens 1299,- voor 30 lessen incl. TTT en praktijk examen

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:01

Ik ga gewoon eerst losse lessen, en dan zo'n 7 daagse cursus ofzo.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 11:07

Bij mij is de auto ook nog maar 1 keer afgeslagen en dat was bij het hellingtrekken..

Voor de mensen die met RIS werken.. hoever zijn jullie?
Ik heb mijn module 1 al helemaal vol. Heb donderdag klein toetsje. Module 2 heb ik al een aantal punten die al op 4 en 5 staan en module 3 ook. En van Module 4 heb ik er 1 (ik heb vaak in het donker les :P )