Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:46

LovingTweety schreef:
Possie, ik ben jaloers. TT blijft mijn droom!!!!!

Nou wij hebben de TT juist in de garage gestald en tijdelijk uit de verzekering gehaald omdat toen we hem gebruikten de boetes om onze oren vlogen zowat(mn vriend bijna een keer ermee zn rijbewijs kwijt geweest reed op een 100 weg waar hij doodleuk 160 reed) :o :P :D Maar ook hebben we hem ff tijdelijk opgeborgen vanwege de winter en dan van de voorjaar (dus binnenkort) en anders van het zomer dat we er weer wat tochtjes mee gaan maken. Ach ja waarom ook niet de garage mogen we toch gratis huren :D . We hadden hem eerst vorig jaar te koop staan maar omdat er veelal stomme idiote E-mails binnen kregen van mensen die wel serieuse interesse erin hadden maar er maar 5000euro voor wilden neertellen. Nou sorry maar dan waren ze in onze ogen niet serieus genoeg, we hebben er ook keihard voor gewerkt. Maar uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en we kunnen toch niet echt zonder de TT, want als we naar TT-Assen gaan dan staat de TT alweer klaar en geld ook voor als we eind maart naar de exclusive auto rai gaan :D

Amaryllis

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:47

Audi R8 please!! :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:48

Petulan schreef:
Audi R8 please!! :D

Ja de Audi R8 is id een erg gave bakkie hmm :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:50

Ik heb 'dit' (die asiocialiteit die TS noemt) vooral met Opelrijders := Maar dat is natuurlijk een persoonlijke issue :Y)
Of een eeuwig durende vete tussen de 2 merken VW en Opel.. 1x raden welke mijn voorkeur heeft :')

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:53

Petulan schreef:
Ik heb 'dit' (die asiocialiteit die TS noemt) vooral met Opelrijders := Maar dat is natuurlijk een persoonlijke issue :Y)
Of een eeuwig durende vete tussen de 2 merken VW en Opel.. 1x raden welke mijn voorkeur heeft :')

Ik begrijp je helemaal. In de club waar ik veel mee optrek worden ze ook wel (sl)opels genoemd :=

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:54

Ik moet zeggen als ik in de audi van mijn vriend rij, is het gaspendaal mijn beste vriend, haha.

Maar komop zeg, iedereen die zoveel pk's onder zijn kont heeft probeert toch ook wel eens uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:54

Weet wel zeker Janet, mensen die dat ontkennen geloof ik niet eens :)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:55

saroanda schreef:
Petulan schreef:

Ik begrijp je helemaal. In de club waar ik veel mee optrek worden ze ook wel (sl)opels genoemd :=

Jaaa Slopels :j Hahaha heel herkenbaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:55

Mijn ouders zijn júist van BMW overgestapt naar Audi, omdat ze de BMW-mentaliteit vaak juist asociaal vonden :n..

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:56

We kunnen dit topic beter ombouwen tot VW/Audi fan topic :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:57

Als ik met de audi voor het stoplicht sta (vooraan natuurlijk), en er staat een patsertje naast me met een opgepimpte golf. En het stoplicht springt op groen, vind ik het we eens grappig om hem eruit te trekken. Moet je het hoofd van die jochie in zijn golf eens zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:58

_janet_ schreef:
Als ik met de audi voor het stoplicht sta (vooraan natuurlijk), en er staat een patsertje naast me met een opgepimpte golf. En het stoplicht springt op groen, vind ik het we eens grappig om hem eruit te trekken. Moet je het hoofd van die jochie in zijn golf eens zien.

HAHA herkenbaar. _O-
Hier wordt ie ook in de sportstand gezet, en dat jochie dan maar even op zijn nummer zetten haha.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:58

Wij hebben ook een audi maar dit gedrag vertonen we niet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:59

Als ik naast het stoplicht sta en naast mij staat een opgepimpte tupperwaretrommel, dan laat ik ze gewoon gaan....da's pas lachen. Zie je ze met veel kabaal optrekken, hoop stank en dán trap ik het gaspedaal wel even in weet toch wel dat ik ik dr voorkom met mn 500 PK :P Da's pas lachen, en ja dat is mss best asociaal boeit me niets :D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:01

_Tessaa schreef:
_janet_ schreef:

HAHA herkenbaar. _O-
Hier wordt ie ook in de sportstand gezet, en dat jochie dan maar even op zijn nummer zetten haha.

en wat ik dan vooral zo grappig vind. Hij doet zo zijn best om zijn golf er sportief en snel uit te laten zien, door de sportuitaat geblindeerde ramen en spoiler. Kom ik aan met een zo goed als orginele audi, die zonder te chippen ed al 180 pk onder de kap heeft liggen, en alleen wat grotere bredere banden en velgen eronder.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:03

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:10

hier nog een audi-rijder, maar dit gedrag ken ik niet hoor!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 17:30

Moet trouwens even zeggen, aangezien de meeste mensen nu over het harde rijden e.d. hebben. Tuurlijk dat doet iedereen die zo'n auto onder de kont heeft natuurlijk, Maar het ging mij juist om de ego's, om het zo maar te zeggen, van de bestuurders :P

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:31

Grappig, de laatste auto waar ik 'problemen' mee had was toevallig een audi :D Maar volgens mij vond deze mevrouw de corsa van mn moeder toch mooier, aangezien ze ongeveer in mn achterbak zat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:34

saroanda schreef:
@Chiqa: heb jij wel een een kijkje genomen op http://www.golfcabrio.com? :D

Ben dr lid van alleen kom dr nooit :P

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:48

Nou, hier dan de gehate dikke BMW-rijder :D , een cabrio in de schuur, ik een dikke 3-serie touring en vriendlief zo'n heeuule dikke 7-serie. En volgens mij zijn we de netste rijders ooit. En wij rijden heel wat kilometers....

Als er weer eens iemand asociaal is op de weg, zeggen mijn vriend en ik standaard tegen elkaar: 'ach, laat hem maar, die wil natuurlijk snel naar huis, zo'n volvo/audi/VW/seat/nouja, noemmaar op, rijdt natuurlijk van geen meter' :D

Ik denk niet dat asociaal rijgedrag zoveel te maken heeft met wel of niet een 'dikke' bak. Als ik zie hoeveel 'kleine' bakjes met 100 langs een wegopbreking scheuren waar je 60 mag of met een rotgang door de bebouwde kom gaan waar ook kinderen fietsen...
En ja, ik flits inderdaad wel eens met mijn koplampen als ik op de duitse autobahn rijdt. En dat is niet bedoelt om iemand aan de kant te drukken, maar als waarschuwing. Als ik op de derde baan met 180 km/uur aan kom en ik zie dat iemand mogelijk met een gangetje van 120 naar de derde baan wil schuiven, flits ik even, zo weet diegene dat ik een behoorlijke vaart heb en dat het mogelijk gevaarlijk is op dat moment naar de derde baan te schuiven. Helaas snappen sommigen (vooral NL-ers) dat niet....

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:17

Chiqa schreef:
saroanda schreef:
@Chiqa: heb jij wel een een kijkje genomen op http://www.golfcabrio.com? :D

Ben dr lid van alleen kom dr nooit :P

Moet je eens doen hoor! Is echt een superleuk forum. Samen met bokt zorgt dit voor mijn internetverslaving :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:19

saroanda schreef:
Moet je eens doen hoor! Is echt een superleuk forum.

Ik heb niets met dat forum en heb vrijwel nooit wat met mn auto, ben wel lid van dere autoforums hoor :D

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:22

Chiqa schreef:
saroanda schreef:
Moet je eens doen hoor! Is echt een superleuk forum.

Ik heb niets met dat forum en heb vrijwel nooit wat met mn auto, ben wel lid van dere autoforums hoor :D

Ik kom er niet voor technische bla bla en hulp (daar heb ik m'n vriend voor) :D , meer voor de toer-ritten en meetings die er georganiseerd worden. En de helft komt nu regelmatig over de vloer, verjaardagen, stappen etc...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:24

O dan mag je het met een gerust hart een verslaving noemen Saroanda :j
Wel appart dat cabriorijders nooit naar elkaar zwaaien net als oldtimers en motorrijders, zal di took weer met het type bestuurder te maken hebben vraag ik mij wel eens af.