Zumba

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:47

Ik, een a-ritmisch houten klaasje, heb net de eerste 20minuten van de basic-steps video gedaan en het ging me echt niet slecht af :D Alleen de Quebradita vind ik lastig, dan maak ik gekke hupsjes en raken m'n benen in de war :')

Maar vind het verder erg leuk, voor een weinig sportief persoon als ik is dit een hele leuke manier om toch íets te doen, zie mezelf gewoon niet in zo'n grote groep op de sportschool staan. Ik ben altijd bang dat ik het tempo niet aankan en nu kan ik het heerlijk zelf voor m'n laptop doen en zo vaak op pauze zetten als ik wil om wat langer door te oefenen per basic-step ;)

manutjuh

Re: Zumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:19

Ben ook even de dvd's van internet aan het halen ;)

Lijkt me echt geweldig om te doen!

Jasmijn_

Re: Zumba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 20:16

Ik heb ook eindelijk de dvd's..is echt superleuk zeg! Met al dat fitnessgedoe stop ik normaal heel snel maar dit is echt motiverend en blijft leuk. Misschien ook omdat ik zelf salsa doe en gek ben op dat soort invloeden...ik vermaak me er wel mee ;)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 23:25

Ik zou het eigelijk stiekem ook wel willen doen :D maar denk dat m'n onderbuur er niet blij mee gaat zijn :') Iemand toevallig cd-rommetje op overschot :D