Wat zeg je?!! (in je slaap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:39

Ooooh die laatste is wel PRACHTIG!

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:53

Mayflower_ schreef:
@ eknein: :') hahaha. Waar je al niet over droomt!

Ik heb een keer in mijn slaap de tour de France gefietst. Inclusief de fietsbewegingen (benen in de lucht en trapbeweginen) en het puf geluid van de zware hellingen. Ik schijn ook nog gezegd te hebben 'Nog éven volhouden Lance, nog even'. :+

Hebben ze toen ook op film opgenomen. :D

showennnnn!!!!! 8-)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:53

ik heb mijn ex al eens per ongeluk bijna gebeten in me slaap werd net op tijd wakker. Ik droomde dat ik gebeten werd door een wolf en dat ik terug zou bijten, alleen toen kriebelde er wat aan me neus. Dat was de schouder van me ex dus en ik had me tanden er al in gezet. Alleen nog niet echt gehapt.

En mij ex, brabbelde ook altijd wat en ik dan wat zei je? En hij in een keer keihard GVD, ik; eh.. ok Hij; wat zei je? Ik; niks ga slapen Snuuurrk

En ik toen ik jonger sliep ik een keer bij me vader en stiefmoeder, en smiddags hadden we de tuin gedaan. En toen ik sliep kwam me stiefmoeder even de ventilator uitdoen, en toen heb ik even gemeld dat de bloemen al water hadden gehad.

RelarDevi

Re: Wat zeg je?!! (in je slaap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 17:58

Haha wat een verhalen allemaal.

Ik zelf heb nooit gehoord dat ik praat maar ik heb wel eens gehad dat ik bij een vriend sliep.
Hij ging 2 uur eerder slapen dan ik. En ik sliep naast hem. Toen ik net in bed ging liggen, riep hij mij, hij was helemaal verschrikt.
Ik: wat?
hij: 13, 13, 13.. let op 13.
Ik: wat?? waar 13?
hij; 13 uur 13 uur (niet 1 uur maar echt 13 uur :P)
ik; nee joh het is net 12 uur geweest.
hij; aaaaaaaaaaaaahh nee 13..
ik: ?? :? :?
hij: draait zich om en gaat weer slapen.

Volgende dag wou ie mij niet geloven :? :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:02

haha, ik hoop toch niet dat als ik een keer praat in mijn slaap, het over een andere jongen gaat ofzo, ik heb wel een keer robert geroepen, mijn vriend maakte mij wakker, en toen wist ik nog wat ik droomde, het was een hondje die ik had gered

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:08

Vroeger heb ik een keer een heel gesprek met me zus gehad terwijl ik van niks wist de volgende dag :')

Ik sliep bij haar op de kamer, omdat dat rustiger was voor mij.
Maar ze was uit geweest ofzo en ik sliep schijnbaar niet, dus heb ik schijnbaar een heel gesrpek gevoerd terwijl ik van niks wist :')

Ik zeg de meest onmogelijke dingen in me slaap :+

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:19

Zomer 2007 was ik op vakantie met m'n ouders en m'n zusje. Ik sliep met m'n zusje in een tent, maar wel allebei apart. Ik kwam een keer 's nachts terug van stappen en hoorde m'n zusje praten. Dus ik vraag tegen wie ze het heeft, zegt ze: 'tegen Griselda'. Dus ik zei: 'weet mama hiervan?' Jaa zei ze. Doe ik de rits open, ligt ze helemaal alleen te slapen.

Heb er de volgende dag erg om gelachen met haar.

karin_gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:21

mijn vriend had me laatst beloofd om me 's avonds te bellen. Heb ik de hele avond op zitten wachten, en hij belde maar niet en hij belde maar niet... Uiteindelijk ben ik toch maar gaan slapen. De volgende dag zei ik lichtelijk geirriteerd tegen hem: "Je hebt me helemaal niet gebeld!!" Hij helemaal lachen, "echt wel!" Bleek dat mijn vriend me om half twaalf ofzo gebeld had, en gevraagd had of ik nog wel wou bellen. Had ik heel slaperig gezegd tegen hem: "Ik wil liever slapeeennn.." en toen hing ik op :') hahaha

Mijn vriend zegt regelmatig hele rare dingen in zijn slaap. Soms als ik hem wil knuffelen gaat hij heel agressief slaan, waar hij natuurlijk de volgende dag niets meer weet... heeeeel makkelijk :P

Laatst sliep hij al, ik was nog wat tv aan het kijken, begon hij ineens keihard op zijn achterhoofd te slaan. Ik schrok me rot, en riep: WAT DOE JE??! mompelde hij: vishaken in mijn nek, vishaken in mijn nek! (ja, hij houdt van vissen :') )

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:39

Mijn zusje riep een paar jaar geleden dat er een gigantische spin op haar dekbed zat, en we sliepen samen in ouders bed.
Ik sla hem voor me weg, zij bedankt me 100 x en daarna ging ze weer slapen. :+

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:48

toen ik voor het eerst bij mijn vriend ging logeren was hij als een vis aan het spartelen oid :=
Dus hij rare geluiden maken, ik gefascineerd kijken
Oppeens zegt hij, hou van je, en snurkte daarna een paar keer heel raar :=

Maar omdat we net samen waren, durfde ik dat smorgens niet te zeggen tegen hem :o, toen ik het uiteindelijk wel vertelde, gaf hij het toe! :oo
Dat is nog eens leuk wakker worden.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:34

ik praat, mompel, schreeuw, lach, huil, sla :o .schop in mijn slaap :o :') ..
Als ik eenmaal slaap ben ik niet meer te houden :+ ..

Zo heb ik vorige week de buren + hier wakker geschreeuwd ..
Dacht dat ik mee mog spelen in een horrorfilm en deed dus zo'n befaamde horrorschreeuw na :')

2 maanden geleden sliep ik bij mijn vriend :
ik: NNeeee doe ik niet!!
hij: Wat doe je niet??
ik: Ik doe het gewoon niet!.
hij: Ja wat doe je niet!?!?!
ik (half wakker): Sla hem met me vlakke hand midden in zijn gezicht :+ en zeg: laat me nou met rust ik wil slapen. Dat jij niet kan slapen moet je zelf weten maar laat mij dan met rust.

Draai me om en geef me vriend nog een knal prongelijk..

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:37

o en 1,5 jaar geleden heb ik zelfs in mijn slaap gesmst!!..
Stond 's morgen op en toen ik stond te wachten op vervoer, Wou ik ze bellen want het duurde wel erg lang. Dus ik mobiel gepakt had ik een sms van een vriend van mijn ex :
Eummm wat is er met jou aan de hand?

Dus ik sta daar heeeel verbaasd met mijn mobiel in de handen. Kijk ik na wat ik heb gestuurd heb ik om 3.04 gestuurd: RENE MIJN MOBIEL!!! .. En daardoor was hij dus wakker geworden.. En kan me echt van het hele gebeurden niks meer herrineren :o

tummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:57

ooit een keer op kamp sliep met 2 ander meisjes in een tentje.
ik en een vriendin praten dus alletwee in onze slaap. en die andere was dus wakker
ene meisje was dus hele tijd de naam van haar pony aan het roepen en met haar tong aan het klikken enzo.
vraagt de wakkere: wa ben je allemaal aant doen?
ik (in me slaap dus(a)): we zijn aan het paardrijden...duh!! wat anders?
hebben we nog lang aan moeten horen

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:59

Haha ik sliep een keer met een vriendin in een twee persoons bed, en toen trok ik in mijn slaap heel hard aan de dekens waar ik bij zei: 'HEE DAT HOEFT NIET KAPOT HOOR'
Of je hoort de volgende ochtend dat je de hele nacht hebt liggen lachen..

:+

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:10

Ik heb weleens iemand horen zeggen (tegen haar zus) Joelle, GEEF MIJN PEDDELS TERUG!! :')

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:13

hahaha wat een leuke verhalen hier!

ik praat niet zoveel in mijn slaap iig bijna niemand zegt dat ik praat! ooit heb ik heel hard lopen roepen en schreeuwen MAMAAAA!!! :P kwam ze uiteindelijk kijken zei ik: ow was een grapje haha :P en toen ging ik weer verder slapen!

toen ik met 2 vriendinnen in Frankrijk was sliepen wij met zn 3en op 1 kamer en er had die dasg een pissebed gelopen.. toen midden in de nacht begint ineens 1 iemand kei hard te schreeuwen PISSEBEDDEN!!!! PISSEBEDDEN!!! en toen pis pis bed bed?? echt heel hard en ze ging allemaal springen op bed dus wij werden wakker en moesten kei hard lachen en ineens liet ze zich vallen en sliep verder :P volgende morgen wat was er met jou aan de hand? antwoord ze niets?? :P

we doe ik wel eens slaapwandelen ben zo een keer naar beneden gelopen trok de afstandsbediening uit mijn moeders hand ging op de bank zitten en ging zappen.. mama zo'n wat kom je doen? ik zo weet ik niet en toen ging ik weer naar mn bed haha :P ook ben ik savondds een keer naar beneden gegaan enz de voordeur open gemaakt stukje de stoep op en toen weer naar binnen.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:24

Ik zeg schijnbaar heel vaak: 'oooh, maakt niet uit hoor' in mijn slaap :+
Tenminste, 1 vriendin hoort dat altijd als ze bij mij blijft sllapen. Verder praat ik vaak onduidelijk over schilderijen aan de muur enzo :=

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:29

Eerste keer dat me ouders mij hoorde praten in me slaap, zei ik blijkbaar de naam van een jongen die ik toen leuk vond.
Afgelope zomer hadden we een groepie weer op de camping van paar jongens die af en toe een weekendje kwamen of weekje, en ze hadden altijd een laken waarop stond 'nog 1 biertje en dan gaan we zuipen' of tijdens een kermis in het dorp was het telken s 'en we zitten aan de cola-amarettoooo!'
Blijkbaar heb ik dat dus toen heel de vakantie nog in me slaap gezongen hihi :))

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:06

Ik praat ook in mijn slaap. Zeker als er iemand naast me slaapt (anders misschien ook, maar dat weet ik natuurlijk niet)
Een paar met een ex:

Ik: *gaat rechtop zitten* Wat is dat? *wijst naar de muur* Dat wit... van die papieren!
Hij: Ga nu maar liggen en slaap verder (en dat deed ik ook)
Ik weet nog steeds niet wat ik nu bedoelde met 'dat wit van die papieren'... Hij had destijds wel veel posters tegen zijn muur hangen :D

Nog een keertje dat ik ging rechtzitten en 30x vroeg achter mijn sleutel

Een smsje sturen terwijl ik nog half slaap heb ik ook ooit gedaan. Ik stuur dan wel bestaande woorden, maar het slaat gewoon op niets.

Vroeger slaapwandelde ik vaak en toen ben ik een keertje op de wasmand gaan zitten plassen ipv op het toilet :o
Mijn moeder heeft me zo vaak onderschept terwijl ik weer op wandel was :D

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:10

mijn zusje praat ook in haar slaap _O-

ze zei laatst:
Ik ga mijn hoofd zoeken
*hing ze met haar hoofd onder bed :')..*

elinetjee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:11

mijn moeder kwam binnen omdat ik allemaal dingen zei over dat mijn radio aanstond ofzo, dat was helemaal niet zo :o een vriendin van mij heeft met ponykamp ook ooit gezegt, lief ponytje niet bijten :+

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:17

ik heb een keer op ponykamp heel hard neeeee geroepen en blijf van me af ga weg!!

En thuis een keer een heel gevecht gehad met mijn eigen dekens :j
ik was aan het dromen dat ik in een vecht film zat en werd aangevallen door een panda :+ :o dus ik was aan het trappen en aan het slaan tot dat mijn deken naast me bed lag en ik het koud kreeg en toen werd ik wakker :o

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:18

Veel mensen kunnen me zelfs uithoren als ze willen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:18

Maya schreef:
Ik schijn nogal te vloeken... Dan murmel ik een heel verhaal, en ineens komt er keihard een goeie vloek uit, en dan murmel ik weer verder.

IRL vloek ik bijna nooit, behalve als het echt tegen zit of ik mega gefrustreerd ben.

Ik vloek ook in in mijn slaap. :+
En dan is mijn broertje de sigaar aangezien die dan onder me slaap in het stapelbed.
Dan denken mijn ouders al: Oooh, moon slaapt al. :(:)
Echt erg. :')
Meestal zit mijn broertje me ook wel te sarren, daar komt het dan ook denk ik wel door.
Ik irriteer me als ik wakker ben en daar ben ik nog over aan het malen dus begin ik op hem te schelden. :+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:20

ik praat zovaak in mijn slaap.. dan roep ik mijn hondje ofzo.. :P

heb ooit ook eens na trance energy in mijn slaap de telefoon opgenomen..
kwam ineens mijn ma boos de slaapkamer binnen rennen: dus je bent WEL thuis??!!

bleek dus dat ik tegen haar had gezegd dat ik met vreemde mensen weg was..

en ik wist nergens van :D

heb ook wel eens mijn vriend een knal voor zijn kop gegeven toen ik sliep, toen werd ie boos wakker.. zei ik ook nog: haha lekker voor je

allemaal in mijn slaap.. :z