obsession schreef:Hij hoeft uiteraard geen reserve geld mee te nemen voor een nieuwe auto, maar op zijn minst voor voer voor zijn honden, als de auto kapot was gegaan had hij ook een poos daar vast gezeten en hadden ze dezelfde kosten gehad, voor overnachtingen, voer en eten voor hemzelf, evenals reparatiekosten voor de auto. Bovendien zeg je dat hij honden wilde verkopen, in een gebied waar amper mensen wonen toch? Moet je maar net geluk hebben dat iemand die honden wil kopen, nu is er heeeeel toevallig een andere deelnemer van die race langsgekomen die zijn honden kocht? Had hij hem niet kunnen helpen?
Ik blijf het heel vreemd vinden en als jij het beste voor hebt met je honden ga je toch beter voorbereid op reis lijkt me...
Hij heeft toch ook voer voor zijn honden en heeft nog een week extra voer kunnen kopen, alleen dit geld raakt bijna op. Vandaar dat ie 2 honden verkocht heeft. Als de auto gewoon door een niet werkend onderdeeltje kapot was gegaan had hij echt niet heel veel langer dan een week vastgezeten
Ik zou jullie eens adviseren om te proberen de serie die op Discovery was te kunnen zien. Over deze sport.
Serie heette iets van Iditarod. Het ging in ieder geval over de Iditarod Great Sled Race.
Laatst bijgewerkt door lovelance op 17-03-09 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt