mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:28

geerke schreef:
ik mag het niet zeggen maar ik slaap veel beter alleen....hij is een weekje weg en ik slaap als een roos!
Hij draait de hele nacht,trekt de dekens weg en laat s'ochtends een keiharde scheet....en overdag beweegt hij niet...ik zeg weleens dat hij beter overdag kan bewegen dan s'nachts...

_O- Geweldig.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:31

randalinpony schreef:
Haha, ken dat lijstje, mag er geloof ik niet veel van zeggen....

...aangezien IK mijn ijskoude ijsklompen iedere avond tussen zijn knieeen stop. :D :D :D

JA JA JA! Dat is zooo fijn hè :D

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 10:33

ooh haha mijn ex die ging omdat die zelf neit onder de dekens hoefde er maar op liggen..
zodat ik snachts wakker werd omdat ik het zo koud had, en dus niet bij de dekens kon omdat hij er met zijn dikke lijf bovenop lach. haha sukkel. }:0

Alja

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:17

snurken en het gedraai is super irritant en het aan je zitten als je wilt slapen word ook niet echt gewaardeerd..

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:20

Less schreef:
Mijn man heeft meer dan 20 jaar als beroeps militair gewerkt en was vaak weg, wanneer hij dan thuis kwam, brabbelde hij 's nachts hele verhalen over waar de bommen moeten neer vallen en zei hij vaak: "Roger" :x

hahaha mijn militair doet dat gelukkig niet.. Maar 'roger' komt wel met enige regelmaat voorbji, zeker als die met zn maten ana de telefoon zit!!

in bed is die niet irritant! Dan ben ik het.. Ik wil altijd ene kuiltje graven met mn hoofd in zn schouder, dan lig ik eindelijk en dan heeft hij al mn haar in zn mond haha of ik leg hem zo neer dat ik lekker lig en dan vraagt ti naar een tijdje 'liefje, mag ik even mn arm terug, hij doet het niet meer..'! Hij is wel irritant als die te weinig aandacht krijgt, dan gaat die me op de hielen lopen door het hele huis heen (doet die ook alleen wannee rik haast heb..)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:24

Ik ben de draaier en de deken inpikker :+
hij snurkt nauwelijks en anders hoef ik me ma even te bewegen en hij houdt al op :D Daarbij ligt hij de hele nacht in dezelfde houding, op zn zij met zn armen om mij heen en eigenlijk heb ik niets te klagen :P Hij heeft me alleen 1x heel hard in zn slaap aan mn haar getrokken. Hij had zn hand omhoog bij mn haar en door een spastische beweging trok hij de helft van mn haar zowat uit mn hoofd. Ik gillen, hij snapte er niets van hahaha (ik sliep ook :+ )
Zijn enige min punt is dat hij vanaf 6 uur zn wekker minimaal 3x laat snoozen, terwijl ik dan echt nog 2 uur kan blijven slapen minimaal :Y)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:25

patserke schreef:
ik hoop dat het hier goedstaat

wie heeft er nog meer zo'n lieve vent naast zich :o die denkt dat:

*de dekens van hem zijn >;)
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(-
*snurkt ;(
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z

en ga maar door :+

misschien jullie nog mannen die irritant in bed zijn _O- laat je horen!!!

Goh ik geloof dat ik hierin de rol van de man vervul... :o
Mijn vriend heeft altijd maar een klein reepje en ik lig breeduit. :D Ik warm ook altijd mijn koude voeten aan hem. }>
Alleen de wekker laat hij altijd lang afgaan de rest ben ik schuld. :+

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:31

Volgens mij ben ik de gene die vervelend is in bed... :+ Ik pik de hele deken in, om hem vervolgens aan mijn kant van het bed het bed uit te gooien. Ik schop mijn vriend meestal het bed uit, ik snurk, ik kwijl.. :Y)

Vanacht word mijn 1e nachtje bij mijn nieuwe vriend.. Ik wens hem heel veel succes..... :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:33

Dekens trekken we beide weg, we snurken beide af en toe, ik douw hem juist uit bed of kruip helemaal tegen hem aan, maar dan word ik soms weleens wakker van een arm die ineens over mij heen ligt en das nogal zwaar en amper te verplaatsen dan, dus dan duw ik hem maar opzij :+ Kussen inpikken weet ik niet, maar zal ik wrs eerder doen dan hem, als ik in slaap val kruip ik nml al half op zijn helft ;) Owjah en de wekker, die zet hij meestal voor mij uit omdat ik geen zin heb om op te staan, ik lig meestal nog een halfuur in bed zonder te snoozen dus :+

Edit: Hij jat af en toe wel mijn kussen, dan pak ik meestal die van hem omdat hij op de grond is beland dan, aangezien hij kussens altijd helemaal opfrommeld :+
Laatst bijgewerkt door Njen op 13-03-09 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:35

Wat herkenbaar al die verhalen over de man in je bed!!

Snurken
Praten
diagonaal in bed.
Zich oprollen in het dekbed. ( model rolmops )
Kussen onder je kop uit jatten.
en dan nog maar te zwijgen over die k. wekker.
}>

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:40

Maar we houden wel van ze hè :D

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:41

Goh, ben ik toch niet de enige die er last van heeft ;)
Maar ik slaap eigenlijk ook beter alleen hoor :o Het scheelt dat ik maar 2 nachten naast hem lig. Misschien went het als ik elke nacht naast hem lig.
Maar dekens wegtrekken ben ik zelf heel goed in, dus daar mag ik niet over klagen :Y)
Verder:
- Snurkt hij
- Krijg ik stompen met z'n ellebogen
- Smakt hij
- Ligt hij uitgebreid met zijn handen onder zijn hoofd, waardoor ik dus elke keer mijn kop stoot tegen zijn ellebogen
- Laat hij scheten

Hmm, geloof dat we beter af zijn zonder ;) Maar goed, ik ben zelf ook niet heilig, alleen slaapt hij overal doorheen :Z en ik word overal snel wakker van ;(

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:51

hehe geweldig :P
eerst moest ik bij de muur liggen want hij wilde perse op het randje, want dat was zijn plek. nou best, alleen kwam ie dan steeds dichterbij en dan lig je best benauwd.
maar sinds die ontdekt heeft dat andersom liggen heel fijn is, lig ik dus op het randje (en dreig ik eraf te vallen duw ik hem met me kont gewoon naar achter..)
en ik rol me altijd half in de dekens, bij hem is t geen probleem omdat dat ding mega is, maar bij mij moet ie altijd een extra pakken :P
en in z'n armen liggen is echt heerlijk, maar als ik het zat ben zeg ik gewoon 'schuif eens op' en dan doet ie dat, terwijl die nog wel doorslaapt.
wat wel irritant is, is als ie in m'n oor blaast. niet expres, maar dan zit ie daar net te ademen. brr, dan kan ik dus echt niet slapen.
en dat als ie sochtends wakker is dat ie mij dan wakker maakt, ja lief bedoelt hoor..:O
maar hij snurkt niet, laat ook geen scheten... en als ie de dekens of plek jat, ga ik net zolang sjorren en trekken tot ik het terug heb of maak ik hem wakker. ja hallo, ik wil ook *D

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:55

hihi, erg bekende verhalen hier!
Gelukkig ben ik niet de enige vrouw die de boosdoener is in bed :o
Werd afgelopen week wakker met koppijn! Ja zegt mn vriend, vind je het gek? Je gaf me vannacht een enorme kopstoot! :+
oops.... heb ik nooit in de gaten dat soort dingen :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 11:57

Mijn lief kan nooit slapen zonder over zijn rug geaaid te worden. Dat heb ik uiteraard zelf in de hand gewerkt. Maar dat houdt dus ook in dat hij me s 'nachts wakker maakt, alleen zegt 'aaien' en zich weer omdraait. Tsss

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:01

MarcoBorsato schreef:
Mijn lief kan nooit slapen zonder over zijn rug geaaid te worden. Dat heb ik uiteraard zelf in de hand gewerkt. Maar dat houdt dus ook in dat hij me s 'nachts wakker maakt, alleen zegt 'aaien' en zich weer omdraait. Tsss

Haha, dat is een goeie :Y)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:09

:D Ik ben denk ik best ook een irritante slaper.

Voeten warmen doe ik overigens ook! Heerlijk! Verder pik ik ook gerust de dekens hoor, lig in het midden van het bed en snurken durf ik ook wel :Y)
Slaan of naar lichaamsdelen grijpen heb ik bij mijn weten nog nooit gedaan.

Maar bij de mannenergernissen staat scheten laten onder de dekens toch wel met stip op nummer 1. Daar kan ik ECHT niet tegen! :D

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:13

Ik tref altijd mensen die klappertanden in bed. Zo ook mijn huidige vriend. Verder bijna nooit ergens last van. Af en toe ligt ie helemaal aan mijn kant en ik op t randje.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:15

Less schreef:
Mijn man heeft meer dan 20 jaar als beroeps militair gewerkt en was vaak weg, wanneer hij dan thuis kwam, brabbelde hij 's nachts hele verhalen over waar de bommen moeten neer vallen en zei hij vaak: "Roger" :x

Mijn vriend is ook militair en die droomt ook nog al eens over zijn werk, dan ligt ie weer te praten enzo.

Hij snurkt heel soms, maar gelukkig niet vaak want dan zou ik helemaal gek worden, zo irritant is dat.

Verder ben ik degene die altijd het dekbed steelt en hij dus met niks ligt :o

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:15

Haha, ik was altijd de irritantste in bed van ons twee :o
Luidruchtig ademhalen, altijd in het midden liggen met alle dekens bij me (bed liep schuin naar het midden ;( ), hem het bed uit duwen bijna, hij werd wakker van elke beweging die ik maakte en ik werd wakker van elke beweging die hij maakte.. In elkaars armen in slaap willen vallen, maar dat lukte bijna nooit. Na een tijdje gewoon de ander wegduwen (A)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:21

ohja knarsetanden :D brrr :x

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:25

HindaFree schreef:
Boheme schreef:
:Z
* dekens veroveren * check
* diagonaal in bed liggen * check
* smakken in zijn slaap* check

Maar daarintegen is hij wel de lekkerste kachel die ik ooit heb gehad en dat maakt veel goed :(:)

hier nog een en nog liever mij uit bed trapt... }:0

edit: en bijten op zijn tongpiercing..

HA gelukkig, dacht dat ik de enige was die daar last van had. Dat geknars, brr!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:30

Romyv schreef:
Less schreef:

hahaha mijn militair doet dat gelukkig niet.. Maar 'roger' komt wel met enige regelmaat voorbji, zeker als die met zn maten ana de telefoon zit!!

in bed is die niet irritant! Dan ben ik het.. Ik wil altijd ene kuiltje graven met mn hoofd in zn schouder, dan lig ik eindelijk en dan heeft hij al mn haar in zn mond haha of ik leg hem zo neer dat ik lekker lig en dan vraagt ti naar een tijdje 'liefje, mag ik even mn arm terug, hij doet het niet meer..'! Hij is wel irritant als die te weinig aandacht krijgt, dan gaat die me op de hielen lopen door het hele huis heen (doet die ook alleen wannee rik haast heb..)

Wat is 'Roger'

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:31

Heel luidruchtig ademhalen is ook vervelend.

En als meneer wakker is gaat ie altijd aan me zitten en praten tegen me. Wel heel schattig en lief, maar niet als het 4 uur snachts is en ik nog doodmoe ben en nog wil slapen. ;)

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:36

haha wat is het wat met die mannen !!
Die van mij drukt me in zijn slaap naar het uitsterste puntje zodat ik bijna van het bed rol en dan ook nog onder het "genot" van een flinke snurkpartij......... :D :D :D