en dan ban je jezelf weer voor een uur Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en dan ban je jezelf weer voor een uur
En sommige mensen hebben meer karakter om zich achter hun boeken te zetten, terwijl voor een ander dan alles beter is om hun aandacht ergens anders aan te geven imv aan de boeken
rowo schreef:Weissjee schreef:Hooi.
Ik ben dit jaar een beetje verslaaft aan bokt geraakt. En nu zit in op havo/vwo. En wilt dit jaar eigenlijk vwo gaan doen. Moet alleen dan nog 7 punten ophalen.
Ik ga er nu alles voor doen om dat voor elkaar te krijgen. Dus wat minder vaak op bokt, maar dat is zoo moeilijk.
Hahaah.
Maar heeft iemand dit ook? en wat doe je der aan?
Groetjes.
Dan ben je wel snel verslaafd. Zo lang ben je nog geen lid en daarnaast heb je nog niet veel berichten geplaatst
. 

Marijee schreef:Nouja, verslaafd, ik kan niet zonder, maar ik smacht er niet naar
Mijn cijfers zijn niet laag, maar ik vind het wel moeilijk om te stoppen, en als ik ben gestopt, dwing ik me zelf te gaan leren
Het voordeel is, de computer is beneden, en ik leer altijd boven, en heb nooit zin om steeds trap op en af te gaan lopen, dus dan blijf je vaak boven maar leren, uit pure luiheid![]()
En ik moet zeggen, de ban functie is hier erg vaak in gebruik
.