Zo daar was ik dan.
Heerlijk geslapen gisteren en toen vriendlief om half 6 thuiskwam vertelde hij me doodleuk dat we naar een bruiloftsreceptie moesten en dat we nog precies een uur hadden voordat we er moesten zijn.
Heel erg grappig... ehhhh...
Daarom gisteren dus geen verslagje meer maar nu.
Donderdag om 23.00u hadden mijn collega en ik eindelijk de planning rond, we moesten namelijk allemaal vervanging regelen omdat we als we geluk hadden dinsdag pas weer terug zouden vliegen. Een heel gepuzzel maar onze flexibele collega's hebben ons uit de brand geholpen onder het mom van 'ik werk wel, jullie winnen toch niet' én bedankt 
Om 23.00u ging ik dus mijn koffertje maar eens deels inpakken. Wat heb ik ook al weer nodig? Oja, paspoort... Hmmm wanneer had ik dat ook alweer voor het laatst gehad, 2 jaar geleden? Toen ik nog thuis woonde? Ja dus, ik moest mijn paspoort op halen dus kwam om half 12 aankakken bij m'n ouders..
Naja 00.30 weer thuis. En dan lekker slapen..
Oh nee, eerst nog even de rest van het koffertje inpakken dan zijn we daar in elk geval klaar mee. 01.00 lig ik eindelijk op bed
Om 03:30 gaat de wekker want om 04:00 vertrekken. Probleempje: Kan niet slapen. Érg irritant, het is me toch nog gelukt om 1,5 uur te slapen.
Goed, half 4 opstaan!
Spullen in de auto geladen, haartjes, make up-je.. erg onwerkelijk allemaal zo vroeg.
Het was heerlijk rustig op de weg en we konden natuurlijk zo doortuffen.
Om 6 uur aangekomen op schiphol. We kregen mooi een bandje om en maakte zo een beetje kennis met de andere finalisten.
Wel leuk om te zien hoe divers het luisterend publiek is!
We kegen uitleg over het hoe en wat.
Mijn collega was eerst super zenuwachtig maar toen ze hoorde dat ik alles moest doen was zei de rust zelve en werd ik degene die zenuwachtig was!
Met mij waren er nog 39 anderen, en het was dus een afvalspel.
Het eerste spel waren meer/minder vragen. Bijvoorbeeld: Je betaald in New York 60 dollar voor een paar schoenen, hier in nederland betaal je er 45 euro voor. Heb je hier in Nederland dan meer of minder betaald dan in New York?
Met behoorlijke zenuwen en maar 10 seconden de tijd was dit de vraag waar ik er uiteindelijk uit ging. Na deze vraag waren er nog maar 11 kandidaten over.
We hadden vooraf allemaal een benaderingsvraag in moeten vullen onder het mom van, stel dat het te lang duurt. (wat dus het geval was want we wilden allemaal niet opgeven ) Deze vraag, hoeveel passagiers verwerkte schiphol in 2008, werd nu gebruikt om van de 11 naar 3 finalisten te gaan. Die drie die het dichtst bij het juiste aantal zaten mochten het derde spel doen.
De trolleyrace: Naja, iets met rennen, twee koffers en zo'n schipholtrolley En natuurlijk wint een man dat....
Al met al toch een hele leuke ochtend gehad, we kregen nog een tasje met q-music meuk en een tas met wat leuke dingetjes erin van de winkels uit schiphol. o.a. 25 euro aan cadeaubonnen die we daar nog opgemaakt hebben.
Het was dus niet voor niets, al had ik heul graag in New York gezeten, dan was ik dinsdag terug gevlogen met veuuuul meuk
Dat was het zo'n beetje eigenlijk.... Nog vragen? 
Ik ben het meisje dat 'onder de speaker' staat en de camera inkijkt, met het donkere shirtje aan. Langs dat meisje met het lichtgele aan.
Laatst bijgewerkt door Joets op 14-03-09 10:21, in het totaal 2 keer bewerkt