woofie schreef:Deze jongen dòet tenminste wat met zijn gevoelens van onvrede!
Alleen voor dat feit heb ik al waardering....
Natuurlijk zal 1 zo'n brief weinig uithalen....eigenlijk zouden we massaal dit voorbeeld moeten volgen, onze ongenoegens op papier zetten en het huidige kabinet bedelven onder brieven met klachten.
Dankzij onze onvolprezen regering valt er genoeg te klagen.....over de steeds duurder worden zorgverlening, over het feit dat de energieprijzen de pan uit rijzen, over het feit dat we allemaal opdraaien voor het feit dat financiele instellingen in de problemen zijn geraakt door het grote graaien aan de top,
over het feit dat stichtingen die geld inzamelen, o.a. kwf, reumafonds, hersenstichting, dierenbescherming met de centjes die wij gul hebben gegeven voor het goede doel, gespeculeerd hebben op de beurs en veel van die centen in rook zijn opgegaan.....enz enz.....
Mijn hemel; wat moet jij een zwaar leven hebben als je je hier allemaal druk over moet maken...
Ongenoegens op papier zetten?? Mensen...serieus. Wees eens blij, en besef wat voor geluk je hebt dat je hier bent geboren en niet ergens in zimbabwe oid. Wees eens trots op je land en jezelf ipv klagen en zeuren dat het allemaal zo slecht is hier.
Voor elke klaagbrief die iedereen gaat sturen, stuur ik er 3 waarderingsbrieven achteraan
En als mensen het beter denken te weten; niemand houd je tegen om een partij op te richten en de politiek in te gaan