Bruin worden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:00

__Nathalie__ schreef:
mas dat is dus iets wat heel schadelijk is voor je huid en gezondheid.
Dat je knalrood word en vervelt houd in dat je gewoon verbrand bent.

Oei, heb het er niet bij gezet, maar ik smeer wel volop :j
Van de zomer was ik in Amerika en heb ik zelfs factor 50 gesmeerd :oo

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:12

sethlover schreef:
Ik heb ook zo'n probleem alleen dan alleen met mijn benen :Z die worden maar niet bruin..

*schudt hand*

Inderdaad! En ik kan zonnebanken vooraf wat ik wil, maar het werkt niet echt. En daarbij vind ik zo heeel veeel zon ook eng :j
Ach, ik vind het neit zo heel erg. Jammer, maarja, je kan niet alles hebben he :D
Al wordt het de laatste jaren wel beter heb ik het idee!

tita

Re: Bruin worden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:15

Vroeger wilde k altijd bruin worden nu doe ik moeite om wit te blijven mij niet gezien met een bruin kleurtje en al die schadelijke stralen ik wil gezond blijven :D

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:10

Zelfbruiners werken niet, maar wat zijn snelbruiners? Is dat hetzelfde of is dat of werkt dat aleen als je in de zon zit?

Ik ga overigens naar de zonnestudio, 1x per week een kwartiertje bij mij op de fitness.
Ik gebruik daar wel een voedende creme voor en waar ook bronzers inzitten voor extra snel bruin.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:18

tita schreef:
Vroeger wilde k altijd bruin worden nu doe ik moeite om wit te blijven mij niet gezien met een bruin kleurtje en al die schadelijke stralen ik wil gezond blijven :D

En minder rimpels later, scheelt ook kosten.
:D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:23

Gewoon alle zon pakken die je pakken kunt. :j
Is het lekker weer? Ga dan in de tuin zitten. Zo heb je al een beetje een kleurtje voordat je op vakantie gaat. En zeker in het voorjaar gaat het hard met het zonnetje!
Zonnebank wil ook wel eens helpen, maar denk dat je toch beter in de echte zon kunt gaan.

En verder, hoe bruiner je deze zomer wordt, hoe sneller bruin je volgende zomer wordt.. Iig dat is mijn ervaring. :Y)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:29

katiavl schreef:
tita schreef:

En minder rimpels later, scheelt ook kosten.
:D

>;) vandaar ik nog zo knap ben

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:42

Ik gebruik summer beauty bodylotion van Nivea. Zo verzorg ik me huid en het geeft een tint. Bij mij ziet het er natuurlijk uit en het werkt als een tierelier. Maar ik ga ook wel 1 keer per maand onder de zonnebank. 15 minuten snelbruiner met gezichtsbruiner. Meer dan genoeg voor mij, en het houd me pigment 'wakker'. Kost me trouwens 3,75 voor een kwartiertje.

Ik merkte trouwens op een gegeven moment dat mijn gezicht niet meer natuurlijk mee bruinde en kwam er al snel achter dat dat waarschijnlijk komt door de foundation die ik heb.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:20

Mijn buik wordt snel bruin. Mijn benen blijven net zo wit als in de winter. Ook terwijl ik zonnebank. Ben vorige week weer begonnen. Ik smeer me in met Diodermal, maar dat is dus niet zo goed? Het geeft bij mij ook een wittige laag. Wat kan je dan het beste gebruiken?

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:40

Hier ook een melkfles.Mijn benen worden gewoon niet bruin.Maarja liever wit dan huidkanker.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:26

Ik heb hetzelfde probleem & als ik wel een x een bruin tintje heb trekt het heel snel weer weg . ga even het topic doorlezen :)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:35

same problem, alleen mijn gezicht,handen en armen worden goed bruin(veel buiten werken).
Kort samengevat kun je dus een snelbruiner gebruiken als je al een basiskleurtje hebt ondat je anders gaat verbranden?
Heeft nog iemand een tip voor goede merken?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 14:44

Nou ik ben ook zo wit als een pak Omo, en dat scheelt me lekker niks. Ik smeer me goed in. Ik heb allerlei wazige moedervlekken en zit niet te wachten op huidkanker. En als ik om me heen kijk naar mensen die een stuk ouder zijn dan ik en veel in de zon hebben gezeten. En er dan helemaal rimpelig uitzien. Nee dank je. :D