Foute 1 april grappen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:40

Als je nachtdienst heb dat iemand fijn tig wekkers op diverse tijden op verschillende plekken door je kamer verstopt heeft :+ Erg leuk, NOT

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:42

Ooow leuke dingen hier...Mijn moeder (en vader) hebben een probleeeeem!!

Weet iemand hoe je je beeld op de kop kan zetten? Das ook een mooie :)

Mri

Re: Foute 1 april grappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 07:50

bij mij op werk is dat met ctrl+ alt+ pijltjes toetsen.
Op laptop werkt dat alleen niet.

Is (dacht ik) afhankelijk van iets in je computer.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 07:53

KylaLover schreef:
die tuinkers is geweldig, die ga ik onthouden :D

Verder moet ik nog wat leuks origineels gaan bedenken (nepkoekjes heb ik al eens gedaan, nepsigaretten ook...)

Ik heb voor dit jaar onwijs ranzige zeeep snoepjes gekocht. Mijn collega's zijn echt snoepkonten.
Die ranzige snoepjes leg ik in mn la (daar graaien er een paar als ze langs lopen) en bij het koffie zet apparaat.
Geheid dat ze eind van de dag op zijn :')

zeep, poep, peper en knoflook snoepjes zijn tekoop bij de"fop" winkel

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:31

Cool dat wil ik ook :j

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:10

Superleuke dingen!

Als iemand mij uit wil leggen hoe je die pictogrammen op je bureaublad onzichtbaar maakt, ga ik die grap uithalen bij m'n moeder O:) .

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:39

je hebt pm ;)

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:41

Hier eigenlijk dezelfde vraag. Heb lopen zoeken, maar kan het niet vinden :o

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:37

Saskia9 schreef:
Ik ben telefoniste en had vorig jaar bij collega's een briefje neergelegd met

SVP meneer de Leeuw terugbellen,en dan telefoonnummer van een dierentuin erbij gedaan :D

Altijd lachen !

Heb ik ook eens gedaan bij een collega, om dr terug te pakken :=
Alleen ik had meneer de Beer. Die man van de dierentuin heel droog: 'Meneer de Beer ligt nu even te slapen"
Collega: "Okay meneer, dan bel ik later even terug".

Ze heeft 3 keer gebeld voor ze het eindelijk doorhad _O-

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:37

Iemand trouwens enig idee hoe je het scherm omdraait bij een laptop?

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:43

Saskia9 schreef:

SVP meneer de Leeuw terugbellen,en dan telefoonnummer van een dierentuin erbij gedaan :D

Altijd lachen !

Haha hier ook al een keer gedaan. Collega was not amused. (kan niet zo goed tegen geitjes). :Y)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:46

ik wil ook erg graag weten hoe je de pictogrammen onzichtbaar maakt ;)

ik heb samen eens met een vriendin zout in de thee (van een docent) gedaan, met als gevolg dat we konden nablijven.

voor de rest allemaal flauwe grapjes, die toch altijd blijven werken..

ik weet nog van vroeger dat we ( ik + broertje) dagen van te voren aan het bedenken waren wat we gingen doen, en dan op DE dag vroeg opstaan en onze slag slaan

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:48

Vorig jaar had ik iedereen wijsgemaakt dat ik mn pols gebroken had. Zelfs mijn leraren geloofden het xD

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:49

Saskia9 schreef:

Altijd lachen !

deze hebben we ook eens uitgehaald bij een collega maar dan niet op 1 april :D
was inderdaad erg grappig.

Ma_rie_tje: wil je mij ook uitleggen hoe je die picto's wegkrijgt? heb genoeg collega's om dit bij te lappen :D thx

Ytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:56

Poedersuiker op tafel doen, of spiegel.. Een lijntje maken en dan een rietje van een pakje limonade pakken (een stukje vanaf knippen). Als je moeder, leraar of wat dan ook binnenloopt net doen of je aan het snuiven bent.. Heb ik gedaan bij mijn moeder, die schrok zich kapot.. :D :Y)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:21

Wirobelgje schreef:
Ma_rie_tje: wil je mij ook uitleggen hoe je die picto's wegkrijgt? heb genoeg collega's om dit bij te lappen :D thx

Ik zal het hier maar even neerzetten

Op je bureaublad op je rechtermuisknop klikken
dan pictogrammen schikken op (=bovenste optie)
en dan ergens onderaan het lijstje staat een vinktje bij bureaublad pictogrammen weergeven.
Als je daar op klikt verdwijnen de pictogrammen.

Met dezelfde handelingen haal je ze weer terug :j

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:23

dies is echt leuk! woon jammer genoeg alleen...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:42

De föhn van vriendin vol poedersuiker of talkpoeder doen :D

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:45

Gaat een hoop dingen onthouden hier uit het topic echt super grappig allemaal :)

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:21

absque_dubio schreef:
Misser schreef:
Die van het Boktbeheer van dit jaar :D.

Wat is die dan? :+

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd, heb m helemaal gemist volgens mij :+

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:05

Er staat toch van DIT jaar?!! Die is nog niet geweest want het is nu MAART. Maar hij komt wel bijna....

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:13

Leuk topic :))
Ben zelf altijd braaf maar kan hier wel wat ideetjes roven..

Wij hebben vorig jaar op kantoor een berichtje neergelgd voor de chef of hij Dhr. de Leeuw wilde terugbellen. Nr erbij; hij draaien; Kreeg ie blijdorp aan de telefoon :+

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:23

Sorry hoor, je hoeft niet zo te reageren..
Ik dacht dat sommige mensen de grap al wisten, dat maakte ik op uit de reacties..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:27

Bokt is een ster in flauwe grappen, heb nog geen leuke 1 april grap hier meegemaakt.
Ook dit jaar niet :+

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 13:41

Mij is een keer wat overkomen op 1 april :D ( word wel een beetje een lang verhaal maar hij is leuk) ;)

Eerst even een stukje voorgeschiedenis vertellen: Ik liep mijn stage in het plaatselijke dierenasiel en was helemaal verliefd geworden op een dog van toen 6 maanden ( nu inmiddels 6 jaar :D ) oud. Van mijn ouders mocht ik de hond niet omdat mijn vader zoiets had van ja dan kan ik er straks elke keer mee lopen ( wat hij uiteindelijk ook toen ik hem eenmaal had uit zichzelf deed :D ) mijn moeder was bang voor de hond en nee het mocht absoluut niet.

Er ging een maandje overheen en toen is Bongo ( de hond dus) meegenomen door andere mensen maar dit ging niet goed en kwam een week later weer terug in het asiel, ik blij natuurlijk dat is mijn hond hij is van mij :+ !
Ik alsmaar doorzeuren maar nee het mocht niet van mijn ouders. Uiteindelijk gingen er al geruchten in het asiel rond dat als hij te lang zou blijven zitten het niet zo goed met hem zou aflopen, dus ik in paniek. Mijn toenmalige vriend woonde op een boerderij en na een beetje aandringen en vragen bij zijn ouders zou Bongo daar op de boerderij in een kennel ( gemaakt door mijn vader) met super de luxe hondenhok met matras e.d mogen komen wonen en overdag als ik er was gewoon lekker bij mij zijn enz. Aldus Bongo zou wel van mij zijn. :D Ik wist wel dat als ik Bongo eenmaal had mijn ouders er wel gek mee zouden worden en hij binnen 2 maanden wel thuis mocht komen wonen. Maargoed toen de beruchte 1 april, ik had bongo inmiddels anderhalve maand en ik zorgde perfect voor hem! Het ontbrak hem aan niks en iedere vrije minuut bracht ik met hem door, mijn ouders begonnen al een heel stuk makkelijker te worden.

Oke 1 april: s'middags terwijl ik met Bongo aan het wandelen ben gaat mijn telefoon, mijn moeder.
Ze zegt: Er heeft iemand gebeld van de inspectiedienst voor honden uit asielen en ze zijn op de boerderij geweest en hebben gekeken naar Bongo zijn verblijfplaats en ze hebben je geprobeerd te bellen maar kregen je niet te pakken, ze wouden je een aantal vragen stellen, vanavond bellen ze terug. Ik zei oke en wachte sávonds het telefoontje af....

Die avond werd ik inderdaad gebeld en het begon zo:
ik: Met Samantha
een man: ja met die en die van de inspectiedienst voor dieren, we zijn vandaag wezen kijken bij de verblijfplaats van je hond Bongo maar het ziet er allemaal niet zo goed en netjes uit!
ik: Helemaal verbaasd...ohnee? en hoezo niet dan?
man: Ja overal ligt poep en de maden en vlooien kruipen door ze hok!
ik: :( en dat kan helemaal niet! Ik verzorg hem super, ik ga geen eens meer naar school omdat ik de hele dag bij hem wil zijn. ( oeps :') me moeder stond in de keuken, niet zo slimme zet) en ik maak zijn hok wanneer hij erin gepoept heeft ook maar schoon en ook zijn matras maak ik elke dag zandvrij enzo. En daarbij loopt Bongo bijna de hele dag los op het erf als ik er ben. :(
man: Nou we geven je nog een kans en we maken een nieuwe afspraak zodat we komen kijken..ik zal even mij agenda pakken.
ik: hmm je komt maar :(
man: even kijken die week lukt niet ehm kun je dan en dan? owh ehmmm wat voor datum is het ook alweer vandaag?
ik: 1 april
man: dat klopt en toen hoorde ik allemaal gelach op de achtergrond ( ik nog steeds geiriteerd en niks door) en toen viel het kwartje haha :D Mijn moeder had deze grap verzonnen en samen met mijn vader besproken dat dan iemand van mijn vaders werk mij moest gaan bellen hahaha, ik vergeet het in elk geval nooit meer en kan er nog altijd om lachen.

Vlak daarna is Bongo trouwens bij ons thuis komen wonen en geniet ik alweer 6 jaar van hem. :D