Erg leuk, NOT Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:die tuinkers is geweldig, die ga ik onthouden
Verder moet ik nog wat leuks origineels gaan bedenken (nepkoekjes heb ik al eens gedaan, nepsigaretten ook...)

.
Saskia9 schreef:Ik ben telefoniste en had vorig jaar bij collega's een briefje neergelegd met
SVP meneer de Leeuw terugbellen,en dan telefoonnummer van een dierentuin erbij gedaan
Altijd lachen !
Saskia9 schreef:Ik ben telefoniste en had vorig jaar bij collega's een briefje neergelegd met
SVP meneer de Leeuw terugbellen,en dan telefoonnummer van een dierentuin erbij gedaan
Altijd lachen !

thx Wirobelgje schreef:Ma_rie_tje: wil je mij ook uitleggen hoe je die picto's wegkrijgt? heb genoeg collega's om dit bij te lappenthx

( word wel een beetje een lang verhaal maar hij is leuk)
) oud. Van mijn ouders mocht ik de hond niet omdat mijn vader zoiets had van ja dan kan ik er straks elke keer mee lopen ( wat hij uiteindelijk ook toen ik hem eenmaal had uit zichzelf deed
) mijn moeder was bang voor de hond en nee het mocht absoluut niet.
!
Ik wist wel dat als ik Bongo eenmaal had mijn ouders er wel gek mee zouden worden en hij binnen 2 maanden wel thuis mocht komen wonen. Maargoed toen de beruchte 1 april, ik had bongo inmiddels anderhalve maand en ik zorgde perfect voor hem! Het ontbrak hem aan niks en iedere vrije minuut bracht ik met hem door, mijn ouders begonnen al een heel stuk makkelijker te worden.
en dat kan helemaal niet! Ik verzorg hem super, ik ga geen eens meer naar school omdat ik de hele dag bij hem wil zijn. ( oeps
me moeder stond in de keuken, niet zo slimme zet) en ik maak zijn hok wanneer hij erin gepoept heeft ook maar schoon en ook zijn matras maak ik elke dag zandvrij enzo. En daarbij loopt Bongo bijna de hele dag los op het erf als ik er ben.
Mijn moeder had deze grap verzonnen en samen met mijn vader besproken dat dan iemand van mijn vaders werk mij moest gaan bellen hahaha, ik vergeet het in elk geval nooit meer en kan er nog altijd om lachen.