Hoe partner ontmoet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:43

Op mijn werk, hij was vertegenwoordiger van koffieautomaten en wij hadden er 1 in de kantine staan. even gezellig geprat en hij kwam met een vervolg afspraak op mijn vrije dag. Gezegd tegen mijn baas dat ik 't een lekker ding vond. Dus op mijn vrije dag kreeg ik een sms van mijn baas of hij 'm de groeten moest doen. Ik heb maar ezegd dat ik daar niets aan had mar dat ie wel zijn tel.nummer mocht vragen voor mij. Een uur later kreeg ik een sms met zijn nummer van mijn baas. 's avonds op de koffie geweest en nu bijna een half jaar samen

EkmiC

Standaard, in de kroeg :Y) Nou ja, eigenlijk voor de kroeg :+
Hij vond mij schijnbaar wel leuk, maar ik had niet echt interesse schijnbaar. Eenmaal buiten, had ook iets teveel gedronken, zijn we aan de praat geraakt. Het bleek dat ik mensen kenden (via de paarden) die hij ook kende. Zodoende heeft hij mijn hyves gevonden en me gelijk toegevoegd op msn. Ook zagen we elkaar wel vaker en na anderhalve maand hadden we iets. Het kan snel gaan!
Nu inmiddels alweer 15maanden samen *D

Noeps

Niet :+

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:46

Ik heb mijn partner ontmoet toen ik 18 was en in een jeans-store werkte. Hij werkte in een elektronica winkel ernaast en op een dag was ik de etalage aan de buitenkant aan het doen toen hij langs kwam lopen. We raakten elkaar per ongeluk aan en waren statisch geladen dus de vonk sloeg toen letterlijk over :D . Ik had toen al een relatie met iemand anders en hij ook maar dat was al gauw over. Tussen ons was het ècht liefde op het eerste gezicht en nu 11 jaar later zijn we nog steeds heel erg gelukkig samen.

danielle1981

Re: Hoe partner ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:05

Alweer bijna 8 jaar geleden zou ik met vrienden naar Pinkpop gaan. Een vriend vroeg me of hij ook een vriend mee mocht nemen. Toen ze ons op kwamen halen was t meteen raak zodra ik hem zag en sprong meteen bij hem in de auto. haha. t kan raar lopen...

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:10

via internet een reptielenforum

we zijn inmiddels bijna 3 jaar samen
en ik ben in verwachting van onze zoon samen

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:49

Op paard en koets :+: Raakten aan de klets en de vonk sloeg over :D :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:51

Ik ben mijn vriend tegengekomen tijdens de onthulling van de nieuwe modellen motoren...
Bij een motorzaak 50km van waar ik woon ;)
Erg grappig, want hij woont dicht bij me in de buurt... Toeval dus!
En het was echt liefde op het eerste gezicht :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:05

Wat een leeeeeuke verhalen ertussen! :+:
Ik krijg weer hoop! Haha.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:09

Bij mijn en zijn vorige werk. Hij was mijn leidinggevende :D We zijn inmiddels ruim 2 jaar samen en wonen bijna 2 jaar samen :D
Laatst bijgewerkt door Druif_01 op 10-03-09 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:11

Ben in 2006-07 een jaar naar Paraguay geweest en toen ook (in januari) met mijn vriendin op scoutskamp geweest (zit hier niet in de scouts, maar zij wel en het leek haar wel leuk om te doen en zo hadden we een weekje vakantie) enja, daar heb ik mijn vriendje leren kennen :)
We zijn nu al 2 jaar en...samen en hij woont hier al anderhalf jaar :)

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:12

Ehm heel cliché in de sportschool.

Ik kwam de eerste x sporten en hij moest me begeleiden als fitnesstrainer.
Vond hem wel leuk,maar mischien wat oud( ik ben 15,hij 19)
Contact gehouden via hyves,en nu zijn we 3 maanden samen.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:14

Ik heb hem heel gemeen afgepakt van een meisje die ik kende.. }> :o En nu zijn we al bijna 2 jaar samen en opzoek naar een huisje :D

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:24

Een meisje dat ik ken vond hem leuk en vroeg mij of ik hem wou vragen of hij haar leuk vond.
Niet dus, en zodoende raakte wij aan de praat via msn en sms, later elkaar ontmoet bij uitgaan, daar sloeg de vonk definitief over en hebben we gekust. :)

Nu zijn we bijna 3 jaar samen!

BarendregtF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:34

Ik heb mijn vriend ontmoet op een vrijdag avond.

Ik wilde die avond eigenlijk niet uitgaan met na aandringen van mijn nichtje toch maar meegegaan met haar en haar vriend.

Ik heb hem toen binnen zien komen maar was ook met iemand aan het kletsen en ik stap niet zo snel op iemand af.
Na ongeveer 2 a 3 uurtjes had ik hem met een anders meisje zien praten :( ,en dat vond ik niet leuk van IK wilde met hem praten(hihihi)
nog een 1 uur later, was een vriend van mij met hem aan het praten en riep mij erbij!
We zijn toen aan de praat geraakt.
Toen was het tijd om naar huis te gaan, maar oeps ik was mijn fietssleutels kwijt ;) ;) hihihi NOT dus!

Ook heb ik nog tegen hem verteld dat ik 17 was en bijna 18 werd(hij was toen 20) en dat terwijl ik 16 was en 17 werd!!
Je zal begrijpen ik vond en vind hem echt heel leuk! *D

Hij heeft mij thuis afgezet en is nooit meer weggegaan! dat is nu 5,5 jaar geleden*D

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:36

op een verjaardag van een vriendin... en we waren al de hele avond aan het flirten zonder dat we het wisten :+

en nu zijn we 3 jaar samen en willen gaan samen wonen :D

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:42

We hielpen allebei bij een verhuizing. Aan het einde van de dag vroeg hij om mijn telefoonnummer en niet veel later hadden we een afspraakje. Sindsdien dikke mik. :D Nu twee jaar samen.

Lieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:51

We werkten samen bij een tuincentrum. Vond hem eerst helemaal niks, hij was 8 maanden jonger.
Uiteindelijk was het wel heel gezellig om met hem te werken. Toen vroeg hij een x of ik op zaterdag avond langs wilde komen, want z'n ouders waren weg. 2 weekjes later weer langsgekomen en nu heb ik 7 april alweer een jaar met hem :)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:03

Via Hyves, hoe raar kan het lopen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:07

Hoe kwam je bij hem dan linda1986?

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:09

Op een verjaardag van een vriendin.. We zagen elkaar toen niet echt niet staan, hij was aan het praten met een vriendin van mij en ik was ergens anders mee bezig. maandje later zag ik hem om hyves en voegde hem toe, hij begon met hyve en later msnnen. na 2 maanden msnnen trok een vriendin me mee om te date, waar ik helemaal geen trek in had. nu zijn we ff meer dan een jaar samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:11

Op de manege. :D Meneer reed toevallig in dezelfde les als ik. :Y)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:17

Wat een GE-WEL-DIGE verhalen hier... :')

De tante van een vriendin van mij (volgen jullie 'm?) heeft d'r huidige echtgenoot op 't tankstation leren kennen, zijn inmiddels heel wat jaren samen, haha. Ookal zo maf!

Ik heb mijn vriendje leren kennen doordat ik smoorverliefd was op één van z'n vrienden. Dus ik had helemaal geen oog voor 'm. Enkele keren uitgeweest met die vriendengroep (incl. de jongen die nu m'n huidige vriendje is), en daarna elkaar bijna een jaar niet meer gezien/gesproken.
Daarna begon hij ineens weer contact op te nemen omdat 'ie me "toch wel leuk vond", en we zijn nu drie-kwart-jaar (wat klinkt dat veel) samen. :)

Hij woont trouwens 200 meter bij me vandaan. := (Niet voor lang helaas, hij gaat verhuizen).

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:37

via mijn schoonmoeder, ik werkte in een bejaardentehuis op haar afdeling. Ze zei dat haar zoon nog iemand zocht om zijn fries te rijden, mijn paard was net dood en zag er wel brood in, dus ben ik naar hem toegegaan, de vonk sloeg niet direct over, maar na 2 maanden hadden we wat met elkaar. we zijn nu 10 maanden verder en we wonen samen... oh ja mijn vriend en ik schelen 22 jaar

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:05

ik via msn chat dat was vroeger, maar die werd toen gesloten en toen via msn natuurlijk. ik was 16 en nu ben ik 23 en zolang ken ik hem al, we woonde 2 uur van elkaar en hebben veel gekletst via msn, alleen kreeg ik op mijn 17e een relatie van 2 jaar, en toen kwam mijn vriend me opzoeken en het klikte meteen:)