wat als?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 10:34

LiNdA1986 schreef:
Eigenlijk wel ja zeggen, maar het geld is er niet en wil liever een huis samen :o

Maar mijn vriend vraagt me niet want hij vind dat ik hem moet vragen :+

ja ik zou ook liever wel eerst een huisje samen hebben etc voor ik wil trouwen, je wilt toch vastigheid etc wat dat betreft :)
En leuk dat hij wel zo is dat de vrouw moet vragen! Ik vind dat wel wat hebben :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 10:35

MarcoBorsato schreef:
Ik zou Ja zeggen. Vind ik een stuk romantischer dan het geregistreerd partnerschap wat we nu aangaan. Theun, als je dit leest: Ik wil een ring en je moet me vragen!

Hahah ja romantischer is het zeker :) Nu ma hopen dat hij het leest ;)

Kyno

Re: wat als?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:38

Ik zou ook JA zeggen. :D
We zijn nog maar 2 jaar samen, maar we wéten gewoon van elkaar dat het goed zit... zoiets voel je wel.
We wonen nu 1.5 jaar samen & hoe saai het misschien ook klinkt... wij hebben eigenlijk nooit ruzie? :\
(& nee, dat komt niet door een gebrek aan interesse in elkaar := )

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:38

ik zou ook ja zeggen. ondanks dat ook wij wel eens onze "ruzie's" hebben zou ik hem voor geen goud willen missen.
elk huisje heeft zijn kruisje en het zal nooit helemaal perfect lopen die illusie heb ik lang geleden al laten varen.

het enige nadeel is dat meneer in een paars pak wil trouwen en me wil afzetten met een ring van €2,- van de Henk ten Hoorn.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 10:40

Kyno schreef:
We zijn nog maar 2 jaar samen, maar we wéten gewoon van elkaar dat het goed zit... zoiets voel je wel.
We wonen nu 1.5 jaar samen & hoe saai het misschien ook klinkt... wij hebben eigenlijk nooit ruzie? :\

hahah pff, ruilen? Wij zijn bijn 1,5 jaar bij elkaar en we discussieren en ruzieen wat af :+ we lijken namelijk totaal niet op elkaar en dat botst regelmatig :Y)

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:46

Frouk schreef:
Kyno schreef:

hahah pff, ruilen? Wij zijn bijn 1,5 jaar bij elkaar en we discussieren en ruzieen wat af :+ we lijken namelijk totaal niet op elkaar en dat botst regelmatig :Y)

Aaahw kom maar bij ons hoor! :(:)

Haha, nee ik hoor regelmatig dat géén ruziemaken juist ongezond is.

Soms hebben wij een soort van beginnend ruzietje, maar dan kijken we elkaar aan & dan schiet er altijd één in de lach en is de ander ook weer om. O:)
Over echt belangrijke dingen zijn we het altijd eens.

Als één van ons een pesthumeur heeft laten we elkaar gewoon met rust. :+

(& mijn vriend is geen ja-knikker ofzo hoor... daar heb ik een hekel aan. We hebben allebei wel een sterke eigen mening maar kunnen dat gewoon goed van elkaar hebben. :D)

Maar goed; misschien zijn wij juist wel raar & ongezond? :=
Laatst bijgewerkt door Kyno op 11-03-09 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:47

Ik zou nee zeggen, maar hij zou het me ook niet vragen, dat weet ik wel vrij zeker. We wonen al vijf jaar samen, maar hebben die behoefte gewoon niet. Ook niet aan kinderen trouwens. Gelukkig denken we daar allebei hetzelfde over!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 10:48

haha nou ik zou er een moord voor doen, wat minder ruzie :+
Wij zijn allebei echt super koppig en hebben over alles een andere mening. Daarbij zou hij het nooit eens met mij eens zijn en begint dus letterlijk overal een discussie over terwijl ik juist liever discussies uit de weg ga :+
We zijn nu proberen wat meer aan elkaar aan te passen, dus hij houdt rekening met de dingen die ik moeilijk vind en andersom ook, en nu maar hopen dat het een beetje minder wordt :P

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:54

Dat lukt vast wel joh! :D Haha.
Het wordt in ieder geval nooit saai.

Offtopic; jij woont dichtbij mij.
:=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 10:56

hahah nee saai is het zeker niet :P Vermoeiend soms wel.. Ik heb wel eens op het punt gestaan er gewoon maar mee op te houden omdat ik zn eeuwige gediscussieer even helemaal zat was :+ Maja verder istie wel kei lief en alles en dan doe je dat toch niet :+: Pech is gewoon dat hij altijd alles beter weet en het laatste woord moet hebben en dat irriteert soms mateloos :+ Dat is ook de reden dat ik nu echt nog niet 'ja' zou zeggen :)

off topic: hahah ja nu je het zegt! tis echt maar een kippe eindje :P

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:59

ondanks dat we pas echt heeeeeeel kort bij mekaar zijn (officieel 2 maandjes pas) zou ik ja zeggen

hij is echt 'de ware' voor mij. had nooit verwacht dat die zou bestaan, maar dit voelt echt 100% goed.
zou ook niet meteen trouwen hoor, even een tijdje wachten, maar dan vooral omdat het er voor de buitenwereld anders erg overhaast uit zou zien (en misschien is dat ook wel zo, maar zo voelt het niet... :D )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 11:01

duChambre schreef:
ondanks dat we pas echt heeeeeeel kort bij mekaar zijn (officieel 2 maandjes pas) zou ik ja zeggen

hij is echt 'de ware' voor mij. had nooit verwacht dat die zou bestaan, maar dit voelt echt 100% goed.
zou ook niet meteen trouwen hoor, even een tijdje wachten, maar dan vooral omdat het er voor de buitenwereld anders erg overhaast uit zou zien (en misschien is dat ook wel zo, maar zo voelt het niet... :D )

haha grappig, want dat dacht ik de eerste 2 maanden ook :P Toen zat ik nog geheel op mn roze wolkje en kon er niets fout gaan etc, maar daarna gingen mn ogen open en dacht ik toch nee, er zijn toch in mijn ogen heel belangrijke dingen die nog niet kloppen :)

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:04

Hihi, kan me er wat bij voorstellen dan ja. :Y)

Gewoon zeggen als 'ie alles beter weet:
*brengt hand naar zijkant hoofd
'AI-JAI ZEUR'

-Dan-is-het-vast-wel-duidelijk.

;)

Wij noemen elkaar wel eens Adolf.
(wanneer de één iets doet wat totaal voorbij gaat aan de 'wensen' van de ander := )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 11:05

hahah ik heb inmiddels besloten dat ik gewoon niet meer reageer als hij zo doet :+ dan zal hij het op een bepaald moment ook wel door krijgen hahaha. Heb m eergister ook recht in zn gezicht gezegt dat ik het vreselijk irritant vind dat hij altijd het laatste woord moet hebben en overal over in discussie moet gaan, dat alles op zijn manier moet zeg maar haha. Toen was hij wel even stil 8-)

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:17

You go girl. 8-)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 11:19

Dan blijkt des te meer dat mannen alleen lompe opmerkingen begrijpen 8-)
Dus misschien ook de oplossing voor alle vrouwen wiens mannen niet doorhebben dat je wilt trouwen, heel lomp vragen wanneer het nu eindelijk eens zover is :D

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:27

Ik snap ook niet waarom vrouwen zo graag hints geven. Als je wil trouwen zeg je toch gewoon; het lijkt me leuk om te trouwen, jou ook? Klaar :P

Als mijn vriend het me zou vragen zou ik wel ja zeggen. Maar ik zie 't voorlopig niet gebeuren. Ik heb helemaal geen behoefte om te trouwen, zie er het nut niet zo van in. En dat weet hij ook, haha.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:53

Ik zou ook 'ja' zeggen, maar ik weet dat ALS wij gaan trouwen het in overleg gaat omdat het enkel voor de formaliteit is, dat piepen we ff binnen 10 minuten :j

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:04

Dit had je iets eerder moeten posten :P Dat wil zeggen: toen we in Hyde Park, Londen waren zat lief ineens op z`n knietjes :=
We hadden toen, op een paar dagen na, tien jaar een relatie en ik heb volmondig ja gezegd :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:05

Nathalie schreef:
Ik ben van mening dat je nooit kan weten of het echt de ware is. Dus vroeg of laat trouwen maakt in mijn ogen geen verschil. Trouwen wanneer je een week ervoor twijfelde om ermee te stoppen, dat snap ik ook niet.

Totaal mee eens!

Ik zou ook volmondig ja zeggen, hoewel ik mezelf wel wat jong vind! Maar ik wil zoo graag trouwen! Maar ik zal nog wel ff moeten wachten met mn lover met lichte bindingsangst!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:25

Frouk schreef:
haha grappig, want dat dacht ik de eerste 2 maanden ook :P Toen zat ik nog geheel op mn roze wolkje en kon er niets fout gaan etc, maar daarna gingen mn ogen open en dacht ik toch nee, er zijn toch in mijn ogen heel belangrijke dingen die nog niet kloppen :)

nou dat is het hem juist.. ik zit dus helemaaaaaaaal niet op een roze wolk.
verliefd wordt ik zowiezo niet snel, en ben het ook niet geworden.
ben ook niet blind zegmaar. zie precies waaraan ik me kan irriteren, en we kunnen er gewoon over praten :D

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:34

Wij zijn pas 1,5 jaar samen en trouwen is nog niet bepaald aan de orde ;)
Ik zou eerst willen samenwonen. terwijl mijn vriend heel traditioneel is en vanuit huis wil trouwen. Wat ik dus weer niet wil, ik denk dat het heel belangrijk is om eerst samen gewoond te hebben :)

Wij hebben overigens ook nooit ruzie.. vast heel slecht, maar ik kan geen ruzie met hem hebben. We zijn allebei echt weleens chaggie ofzo, maar dan laten we elkaar met rust. En we kunnen dingen goed uitpraten zonder er ruzie over te krijgen.
Maar nee, ik zou nu nog niet willen trouwen. Over een paar jaartjes wel :)

Danielle_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:40

Na vijf jaar samenzijn zou ik nu jah zeggen. We hebben erg veel meegemaakt samen en kennen elkaar door en door.
Wel zouden we nog even moeten sparen, want we willen wel een leuk feestje.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 12:47

Danielle_h schreef:
Na vijf jaar samenzijn zou ik nu jah zeggen. We hebben erg veel meegemaakt samen en kennen elkaar door en door.
Wel zouden we nog even moeten sparen, want we willen wel een leuk feestje.

Ja ik vind ook dat je pas moet gaan trouwen als je kunt betalen wat je in je hoofd hebt :) (al kun je ook overdrijven :P ) het is toch wel één van de meest bijzondere dagen in je leven :)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:54

Ja hoor, ik zou wel ja zeggen. Krijg ik eindelijk een ring :D enne een feestje is ook altijd leuk. Zijn al 14 jr samen dus een echte meerwaarde heeft trouwen niet. Wonen ook 13,5 jaar samen dus daar hoeft het ook niet voor.