Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_hannah_

Re: Nog meer vrouwen die liever met mannen omgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:36

Hihihi. nouja. Ik doe behalve rugby en bierdrinken ook nog diergeneeskunde en m'n huis langzaam afbreken en vlees eten en gitaar spelen. Soms denk ik dat ik iets te veel met alleen maar gasten om ga. Ik heb zelfs een jongens handschrift. muti blijft zeuren dat ik me wel eens wat vrouwelijker mag gedragen. gekke mensen.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:37

Mijn beste vrienden zijn al jarenlang jongens. Meiden zeuren me teveel (doe het zelf ook hoor). Om eerlijk te zijn, heb ik amper vrouwelijke vriendinnen :o

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:51

Ik ben ook een meisje dat liever met jongens omgaat dan met meiden.
Veel makkelijker in omgang en beter humor ;-)
Meer vrienden dan vriendinnen :D

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:00

Waarom iemand in een hokje stoppen, soms ben ik een vieze boerin en soms ben ik een kantoorjuf.
Soms vind ik een grove mop geweldig en drink ik bier uit de tuut, soms wil ik een wijntje uit een kristallen glas en vind ik het leuk om over politiek te keuvelen. Ik heb aan vechtsport gedaan waarbij ik vreselijk lomp en hard kon zijn maar ik moet huilen als ik per ongeluk een muis dood heb gemaakt.

Waarom alles zo zwart/wit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:01

Eens. :j
Maar hoe maak je per ongeluk een muis dood? :')

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:03

Guernica schreef:
Eens. :j
Maar hoe maak je per ongeluk een muis dood? :')

Het (ontsnapte) beestje na een urenlange zoektocht eindelijk vinden en hem oppakken waarna hij in je hand een hartaanval krijgt.... |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:05

Dan zou ik ook huilen hoor. :=

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:06

Het grote probleem is gewoon dat mannen van Mars komen en vrouwen van Venus.
Van Venus komen meer de gemene geniepige trekjes en jaloesie dan van Mars ;)

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:07

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:09

Nee het hoeft niet zwart/wit. Dat is overdreven. Maar als ik mij vergelijk met veel andere meisjes hebben zij echt vooral vrouwelijke vriendinnen en eindig ik toch echt altijd met een stel gasten aan het bier in een rugbycafe. Het hoeft niet zwat/wit maar sommige mensen zijn wel gewoon bijna altijd 'jongensachtig' en anderen meisjemeisjes.

plagom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:36

Even een kleine test; Alle meiden/vrouwen die makkelijk met mannen omgaan. Hebben jullie broers en/of zussen?

Ik ben namelijk opgegroeid met drie oudere broers, en durf het daar best een beetje aan te verwijten dat ik gemakkelijker met mannen om ga.

Ik heb een beste vriendin en daar kan ik intens mee lachen, kletsen, winkelen, kledingkasten overhoop gooien, make-uppen etc. Maar ik kan gemakkelijker met jongens overweg. Maar die vriendschappen zijn ook wel een stuk oppervlakkiger en luchtiger. Ik heb wel gemerkt dat ik als vrouw héél anders denk dan mannen. En dat is ook de reden waarom ik nooit one-of-the-guys zal zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:44

5 zussen, 2 broers.
Ik ben de jongste en boven mij zitten eerst 2 broers, dus daar ging ik wel het meest mee om.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:49

1 zus, 2 dochtertjes

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:50

Ja ik, kan het zelf nooit echt vinden met meisjes.
Nadeel dat jongens vaak het verkeerde idee krijgen na een tijd.... Iemand die weet hoe je dat kunt voorkomen?

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:52

Jaahh ik, kan er veel beter mee opschieten.
Heb zelf ook wat jongens trekjes (houd van voetbal& auto's)
Maar ze zijn altijd zo lekker relaxt enzo, dat bitcherige gedoe houd ik niet van.
Ik zeg niet dat alle meiden zo zijn maar toch aardig wat wel :+
Ik heb een broertje, stiefbroertje en stiefzusje

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:57

Ik heb 2 broers :D

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:59

Ik kan het wel goed met meiden vinden.
Maar met jongens kan ik meestal toch sneller en makkelijker vinden

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:09

Ik ga met beide geslachten veel om! Ik moet wel zeggen dat ik een hekel heb aan: 'ik wil erbij horen,' of dat nou jongens of meisjes zijn. Meisjes gaan hierin alleen vaak wat verder.

Ik heb 3 broers. :')

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:21

Ik heb 1 zus. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:29

Ik heb een (geadopteerd) jonger zusje.
Ik heb wel al mijn hele leven een grote broer willen hebben, misschien heb ik daarom zoveel manvrienden die ik ook echt zie als een broer. :j

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:09

twee zussen! Misschien dat ik van m'n pa altijd mee moest voetballen en rugbyen enzo.

Wig_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:24

Zo bedoel ik het Van boerin ook weer niet :P

het is een VOORBEELD!! :Y)

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:28

plagom schreef:
Even een kleine test; Alle meiden/vrouwen die makkelijk met mannen omgaan. Hebben jullie broers en/of zussen?

Ik ben namelijk opgegroeid met drie oudere broers, en durf het daar best een beetje aan te verwijten dat ik gemakkelijker met mannen om ga.

Klopt, ik heb 2 oudere broers en geen zussen. :j

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:47

Ik meld mij ook eventjes.. algemeen kom ik veel beter overeen met mannen. Niet omdat ik vrouwen 'roddelaars' of 'tutjes' vind, maar gewoon omdat ik veel meer aansluiting vind bij mannen dan bij de meeste vrouwen. Soms denk ik echt dat ik een halve vent ben :+. De dingen die algemeen bestempeld worden als 'vrouwendingen', vind ik absoluut verschrikkelijk. Ik denk dan aan winkelen, make-up, mode, parfum, urenlang bruinbakken op één of ander strand, haren en kapsels die perfect in de plooi moeten liggen,...

plagom schreef:
Ik heb wel gemerkt dat ik als vrouw héél anders denk dan mannen. En dat is ook de reden waarom ik nooit one-of-the-guys zal zijn.

Dat heb ik dus helemaal niet. Dat heb ik bij de meeste vrouwen... Ik denk héél anders dan hen, terwijl ik mij dan volledig kan vinden in de denkwijzen van mannen. Simpel, direct, ongecompliceerd. Als ik bij een hoop vriendinnen aan tafel zit, denk ik echt vaak: "man, hier kan ik écht niet over meepraten". Als ik met vrienden op stap ga, dan is het gewoon lachen en grappen maken (die veel vrouwen niet echt... helemaal niet zelf, grappig zouden vinden).

Moet wel zeggen dat mijn beste vriendin dus wél vrouwelijk is (goed.. anders noem je het geen vriendIN...). Maar op één of andere manier is zij net hetzelfde als mij.... Heel erg vreemd, maar toch best wel leuk.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 16:54

Geef mij maar leuke vrouwen EN leuke mannen. De bitches, de botte boeren, de jaloerse typjes, conservatieve types, de ik-leef-op-de-klok types, de saaie types en de narrow minded types, nee, daar heb ik helemaal niets mee. Maar ik ben zowel een vrouwen- als mannenvrouw verder. :)
Gelukkig heb ik alleen maar leuke, lieve mensen in mijn naaste omgeving momenteel. De rest is er uit gebonjourd of daar wil ik gewoon niets mee te maken hebben. ;)

Ik heb superlieve fijne schatten van vriendinnen, die me weer eens hebben laten zien dat ze er voor je zijn in zware tijden en ik heb leuke, lieve vrienden, die me alles weer van een andere kant laten zien op zijn tijd (de mannenkant). Ik zou geen van beide vriendschappen (waar nog zoveel nuances in zitten) willen missen in mijn leven. :n