Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

Re: Help, m'n wc zal straks door 240 personen bezocht worden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:15

het zou je maar gebeuren!
ik zou het ook zeker niet pikken!

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:21

Ik zou dat ook echt niet willen :(:) !
Pff als ze een feest van 3 dagen kunnen geven. Catering, tenthuur enz. dan kan een toiletwagen er zeker ook wel af. Zo duur is een toiletwagen echt niet (in verhouding). Op boerenbedrijf hebben jullie vast ook wel grondwater winning, kun je daarmee mooi de toilet doorspoelen, scheelt dat ook nog in water kosten. En als punt kun je ook nog aandragen dat je mensen direct zien/weten waar de toilet is en niet eerst hoeven te zoeken (of te wel heel je huis doorlopen opzoek naar de toilet :r)

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 11:22

we hebben geen eigen bron. Dat is hier te zout voor de koeien. Dus dat water zou voor ons niet bruikbaar zijn

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:36

Voet bij stuk houden en inderdaad dat 'als cadeau' mooi een toiletwagen huren!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:42

heb je geen buurmeisje dat de hele avond toilet juf wil zijn?
€0,50 per keer.. reken maar dat ze naar de andere kant gaan.
Wij hebben thuis met een verjaardag een plank tegen de heg aan staan waar de mannen mogen plassen. vrouwen binnen. en ik ga naar onze 2e wc ;)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:28

Ik denk dat een toiletwagen huren duurder is dan je denkt! (om als kado te geven)
Gewoon zeggen: niet in mijn huis, misschien wil een andere buur zijn toilet wel ter beschikkings tellen?

Als ze echt zouden doordrammen zou ik gewoon de huisdeur op slot doen.
Hier komen ook echt geen onbekenden in huis (ik neem aan dat jij niet alle 250 kent) mijn huis in zonder dat ik erbij ben. (toen was je je mooie beeldje (of iets anders) kwijt... afgezien van de waterrekening, schoonmaakkosten en andere schades aan je huisen inboedel (een nat glas op een kast neerzetten die er niet tegen kan)
En natuurlijk ook evt gebruik van meubels ed.

Gewoon rustig tegen je schoonouders zeggen (of jou vriend laten doen) dat de visite jou toilet niet kan gebruiken. zeg waarom en draag de oplossing van de toiletwagen aan.

En mochten ze gaan tegenstribbelen zeg rustig (vooral niet boos of zo) dat de deur op slot zal zijn.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:36

ja hoe staat je vriend er eigenlijk tegenover?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:43

Zou er niet aan moeten denken zoveel mensen over de vloer voor een feest van iemand anders.

Op www.leveto.nl kan je toiletwagens huren.
Toiletwagen Type II

Deze toiletwagen bestaat uit twee damestoiletten, twee urinoirs en één herentoilet. Het dames- en herengedeelte zijn gescheiden middels een tussenwand. Beide gedeelten hebben een wastafel met zeep en handdoekjes.
De huurprijs bedraagt € 315,- excl. BTW.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:06

die prijs vind ik nogal meevallen. Had een hele andere prijs in gedachten.

Maar inderdaad, hoe staat je vriend er tegenover?

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:23

Je hebt groot gelijk dat je hier geen zin in hebt. Zou ik ook niet willen!
De toiletwagen lijkt me een prima oplossing. Misschien dat je schoonouders hun toilet dan niet eens hoeven te gebruiken, scheelt toch weer zou ik denken.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:28

Ik zou gewoon de dag ervoor een flinke hoop maandverband door de plee spoelen.. wedden dat hij verstopt en niet meer gebruikt kan worden :Y) . Oke er moet een loodgieter komen, maar je hebt als die vreemden niet in je huis.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:00

Je geeft ze als cadeau een dixie ofzo :Y)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 14:58

of een rij van die porta potti's (camping toiletten) dan moet je alleen nog een vrijwilliger (je schoonvader bijv.) vinden om die dingen te gaan legen elke keer...

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:13

Hey,

ik denk dat ik wel begrijp in wat voor situatie je zit! Ook ik ben als indringer :Y) hier gekomen. Mijn schoonouders zijn verhuist en mijn vriend en ik zijn toen op de boerderij komen wonen, hij heeft het bedrijf overgenomen. Zelf wil je het jij eigen huisje maken, maar je schoonouders zien het ook nog een beetje als hun huis.

Bij mij zou het toch niet door gaan hoor! Hier zijn al veel 'dingetjes' geweest en gelukkig ook goed uitgesproken. Mijn vriend zit met zijn broer in het bedrijf en die kwam te pas en te onpas binnen lopen. Pakte dingen uit de koelkast, bracht uren in mijn keuken door met vertegenwoordigers. Nu is er een kantine in de stal gemaakt!

Ook wij hebben vorig jaar een familiefeest op onze boerderij gehad en hier is gewoon een toiletwagen gekomen. Wij hebben die van de KPJ gehuurd voor €50,00!!! In die wagen zaten twee wc en een wastafel die je aan kon sluiten op je waterleiding. Wij hadden gewoon de deur op slot en niemand kon in ons huis. Ideaal dat ding en geen geloop in je huis. En bij ons vooral omdat ons dochtertje toen 4 maanden was en binnen sliep, ik had dan de babyfoon bij.

Wat vind je vriend er van? Het is wel belangrijk dat hij achter je staat. Ik vind het ook niet netjes van je schoonmoeder dat dit nooit aan jullie gevraagd is. Hier zadel je iemand niet zomaar mee op! Dus ik zou of zeggen tegen je schoonmoeder dat het niet gaat gebeuren of op de avond zelf heel je huis op slot gooien en zeggen dat je wc verstopt zit :D

Succes, ik zou nu niet over je heen laten lopen hoor, want wat is het volgende? Komt heel de familie bij je eten .......

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:14

Elaine schreef:
Ik zou gewoon de dag ervoor een flinke hoop maandverband door de plee spoelen.. wedden dat hij verstopt en niet meer gebruikt kan worden :Y) . Oke er moet een loodgieter komen, maar je hebt als die vreemden niet in je huis.

Hmmm dan gaat die loodgieter je wel raar aankijken denk ik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:33

Ik zou ook voor die Dixie gaan, never nooit moet er niet aan denken. (Maar goed ik heb smetvrees :Y) )

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:03

Ik zal ook niet zoveel mensen op mijn wc laten, getver, moet je niet aan denken.
Zal lekker een toilet of iets huren.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:55

Chiqa schreef:
Ik zou ook voor die Dixie gaan, never nooit moet er niet aan denken. (Maar goed ik heb smetvrees :Y) )

Haha, durf je dan wel op een Dixie ;)?
Dat lijkt me dus geen optie voor een feest, maar zo'n toiletwagen is wel prima.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 17:16

Hoi Hoi,

Heb je het er al met je vriend en/of schoonouders over gehad?

Groetjes Nikki

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 18:03

Haha ik moet wel lache om hoe je het typt. :')
Maar ben het wel met je eens en wie mag het daarna schoon gaan maken ielll
En lekker op een feest iedereen aan het bier...
Ga je juist van tig x op de avond van naar de wc dus doe 240 nog maar een keer 2 :+
Zou lekker een dixie huren.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 20:16

nou lekkere vent heb ik zeg :( :( :( _-:(
'' dat hoeven ze toch niet aan ons te vragen''
nou rot op zeg. Blijkbaar vind ie het ook allemaal nogal gewoon dat er andere mensen ongevraagd door je huis heen lopen.
Heb er direct bij gezegd dat ik niets schoon maak, en het er echt niet mee eens ben.

Zal zijn broer/zussen ook eens vragen hoe zij er over denken.
De vrouw van z'n broer (enige aangetrouwde vrouw) vind het ook niet kunnen, maar ja, van ons gaan ze dus ook echt niets aannemen.
Dus ik zal de rest eens peilen. Z'n broer riep trouwens ook direct van huur zo'n wagen.

M'n vriend die geeft z'n ouders echt overal hun zin in (t zijn net kleine kinderen) en zolang hij het bedrijf nog niet heeft overgenomen ben ik bang dat hij dat ook blijft doen om ze maar ''te vriend'' te houden.

:(

Neonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:53

Nikki_L schreef:
En anders draai je gewoon met een mes je deur van de buitenkant op slot, en laat je die de hele avond op slot.

Jeeej wat toevallig, was die bij jou ook al bezet??

Hihi maar jouw wctje is schoon :d

En als je zelf naar de wc moet? :Y)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:55

draai je hem stiekem weer open als er niemand is... je neemt een boek mee en ik zie je wel aan het eind van het feest :Y)

Neonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:02

Hahaha, ik zou voor die Dixie gaan.
Kan nooit veel duurder zijn. Als je naagaat dat 240 mensen 2x gaan per persoon zit je aan 480x. Zeg 480 x 7 liter doorspoelwater en 2 liter handenwaswater = 4320 liter.
Voor het bedrag wat dat kost + jouw schoonmaakwerk kun je wel een leuke Dixie huren. :Y)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:08

nou dat zou bij mij heel simpel zijn. Ik zou gewoon mede delen dat jij dat niet wil hebben dat ze maar een ander toilet regelen punt.

Ik zou dat ook niet willen hoor! moet er niet aan denken!