kunnen jullie kerels ook zo zeuren als ze wat hebben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:23

Ik heb een miniscuul litteken op mijn vinger omdat ik me ooit eens met een mes heb gesneden (het is écht miniscuul). Vriendje zag dit (ik wist niet eens meer dat ik het had): "IIEEUUHHLL, je hebt een VÉT scaryyyy litteken!!!!!!"

Dus ...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 22:25

Echt hoor, maar kerels staan daar bekent om. :+

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 08:26

amazone77 schreef:
ik heb 2 kinderen,maar als mijn vriend ziek is dan heb ik er 3!

ja en die 3e is het ergst van allemaal :+ :D

texelse

Re: kunnen jullie kerels ook zo zeuren als ze wat hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 08:29

Als hij echt iets ergs heeft, zoals gebroken en gekneusde ribben omdat hij van een steiger afgevallen is, of zijn voet gebroken omdat er een keukenkastje op geland is etc., met zulke dingen is het een kanjer. Maar........... met iets als "grieperig", dan staan mijn nekharen overeind, wat een seikerd!!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 08:31

de mijne ziet het sowieso als falen als hij naar een dokter moet, is niet stoer. :\ Hij is normaliter dan ook vrij hard voor zichzelf.
Laten we nou vorige week samen aan het beeldhouwen zijn geslagen (hij is er bij gekomen), en in eerste instantie tik je stukken steen weg met hamer en een soort priem/ beitel, om globaal een vorm te maken.
Na 10 minuten klaagde hij over een zere arm, het ging nb om speksteen wat zacht is en maar een klein stukje! :=
En de vrouwen daar? Niks hoor, die ramden rustig door.. :D
Laatst bijgewerkt door detour op 10-03-09 09:02, in het totaal 1 keer bewerkt

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 08:46

Mijn kerel zal je niet horen klagen als hij ziek is, pijn heeft, etc. ... Toen Eclipse bij de castratie door de verdoving de verkeerde kant op viel en mijn bf een flinke jaap in zijn hoofd bezorgde, is hij ondanks bezorgdheid van de VA's gewoon blijven helpen (nadat de VA de boel eerst bij mijn vriend ontsmet had alvorens aan Clip te gaan werken := VA wilde ook wel even hechten, maar dat vond bf lieV niet direct nodig :D ) om daarna op mijn snorfiets even langs de huisarts te rijden... Over mezelf zal ik het echter maar niet hebben... := :')

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 08:59

De mijne heeft het half. :Y)
Hij is echt vrijwel nooit ziek dus daar heb ik weinig last van, maar als hij moe is, ojeeeeee.
Cooonstant; lieeehieeeef ik ben moe, en tegen me aanhangen, mij mee willen slepen naar bed om vervolgens niet te willen slapen ("he nee, als je moe bent moet je slapen hoor" :P).

Mn vader daarentegen heeft het helemaaaaaaaaaal niet.
Die kan er doodziek uitzien en bloedserieus zeggen; er is niks mis, ik ga gewoon werken.
:Y)

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:14

Hihihi, grappig topic. Hoop effe dat ie het niet leest maar eerlijk gezegd heb ik ook zo’n piepke ;-)
Hij is net ziek geweest (buikgriep). De eerste dag was ook best wel heftig met overgeven en diarree. Maar dan komen de volgende dagen waarbij hij niets kan want hij is nog zo zwak. Het enige wat hij dan kan is hele dagen op de bank zitten en TV kijken, hahaha.
Ik moet dan vervolgens het hele huishouden alleen draaien, paarden rijden, poetsen, boodschappen doen, vriendje verzorgen… .
Ik ken mezelf en ik ga gewoon stug door, zeker als ik me alweer een beetje beter voel. Ik kan me er dan ook soms echt op ergeren dat hij zonder scrupules hele dagen op de bank blijft hangen en mij maar laat zwoegen. Terwijl hij in mijn ogen al best weer een handje zou kunnen bijspringen.
Maar goed, dat is het verschil tussen mannen en vrouwen. De meeste mannen zijn echte watjes. Vrouwen zijn over het algemeen veel harder, is mijn ervaring.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:28

Haha, leuk topic!
Mijn broertje is ook zo'n aansteller.. Oh, ik heb zo een pijn in m'n been! En ik dan lachen, gaat ie heel moeilijk lopen en dan juist op de verkeerde kant hangen (Het been dat zo'n pijn doet).

Of: Mam, ik ben verkouden, ik voel me niet goed, ik kan echt niet naar school vandaag!

En hij krijgt het ook nog voor elkaar om m'n moeder om te praten. Als ik dan bijvoorbeeld m'n maandelijkse feestweek heb en op de grond lig van hoofdpijn, buikpijjn en een zere rug, moet ik me niet zo aanstellen want het zal vast wel meevallen 8)7

Ja, mannen (jongens) zijn watjes! (Broertje is trouwens 14)

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 09:42

Nee, mijn vriend is gelukkig niet zo :D

Ik was laatst niet helemaal lekker. Hij zag dat aan mij, ik koppig volhouden dat ik me prima voelde! Wat dus niet zo was. Ik moest op de bank gaan liggen! Hij pakte een dekentje voor me en ik moest daar blijven liggen terwijl hij de afwas ging doen en even de badkamer ging poetsen. En ik mocht niks meer doen! Daarna pakte hij ook nog heel lief wat te drinken voor mij en kwam de rest van de avond gezellig bij me zitten en telkens vragen of het alweer wat beter ging :D

Hij voelde z'n eigen van de week ook niet helemaal lekker. Hij heeft een paar gevraagd of hij nog zo warm aan voelde, meer niet. De dag erna heb ik nog gevraagd of hij nog steeds niet helemaal lekker was, maar alles was weer in orde, hij ging gewoon aan het werk.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:08

texelse schreef:
Als hij echt iets ergs heeft, zoals gebroken en gekneusde ribben omdat hij van een steiger afgevallen is, of zijn voet gebroken omdat er een keukenkastje op geland is etc., met zulke dingen is het een kanjer. Maar........... met iets als "grieperig", dan staan mijn nekharen overeind, wat een seikerd!!

Hahaha hier precies hetzelfde!!! Laatst spijker door z'n hand nog lekker gaan ontsteken hoor je m helemaal niet over.... Maar als ie al een beetje verkouden is denkt ie dat ie dood gaat.

Mijn vader daar in tegen is echt bikkelhard voor zichzelf, die blijft pas thuis als ie echt niet meer op z'n benen kan staan (liefst werk ie dan ook nog thuis door op z'n laptop)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:24

Joepie ik ben niet de enige met zo een man!!! *\o/*

Die van mij als hij ziek is, leeft hij onder het motto, ik niet slapen, niemand slapen!!

Ligt dan in bed heen en weer te draaien met de nodige OEH's en AAH's. Om vervolgens te vragen "ben je wakker"? Wil je een asperientje voor me halen!!!

Om je suf aan te ergeren!!! Als ik ziek ben ga ik op zolder slapen zodat hij gewoon kan slapen en ik hem niet stoor in mijn ziek zijn.

Heerlijk om hier eens lekker over te klagen hahaha!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:36

Oj jeetje wat herkenbaar allemaal zeg :D :D

Ik moet er altijd wel omlachen hoor :j Ze zijn altijd zo zielig en kijken je dan met van die puppy-ogen aan :D
Maar ik ben wel van het: Als je ziek bent hoor je in bed en niet op de bank, dus hup hup, naar bed en zelf plof ik vervolgens prinsheerlijk op de bank :D

Maar de mijne gaat wel altijd aan het werk. Ik kan me niet herinneren dat hij ooit ziek thuis geweest is :n Maar als hij dan thuiskomt, komt het geklaag ook direct van een hele dag eruit.
Ik laat hem altijd maar even klagen en ga voor de rest gewoon verder met waar ik mee bezig ben, meestal hoor ik het niet eens meer := :D

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:37

Mijn vriend valt wel mee, maar mijn vader, god god, die is zo zielig. Hij heeft echt nooit wat, maar als hij wat heeft dan mag de hele buurt het weten. Dan is ie zielig, wilt hij graag thee op bed en doet alles pijn.

Opzich best grappig en voor die ene keer in het jaar vind ik het niet erg. Maar het is wel opvallend, de meeste vrouwen zijn veel harder dan mannen wanneer ze écht wat hebben!

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:58

*meld zich*
mijn vriendje gaat ook echt bijna dood als hij griep heeft,laatst had hij iets last van zijn keel......ppffff nou moest het de hele dag aanhoren,meteen word er hoestdrakt en spul gehaalt hihi,als ik dan een week later last heb van griep,en ik zeg tegen hem....heh voel me wat grieperig,nou dan kreeg ik niet eens een reactie terug.maar goed zo zijn kerels :z

maar wat ik dus echt mega vervelend vind is wel....
meneer heeft een krampje in zijn been(arm)en dan begint hij ineens te schreeuwen.. :?
oe aaah auw auw auw......ooooh auw auw.......hij heeft een nogal luide stem _-:( en ik schrik me rot!en kijk hem dus aan van.....goed wijs kapot!
en dan zegt hij met van die puppy ogen......nouw doet zeer hoor.....dan zeg ik..... ooooh sielug hoor!

als ie dan zijn hand breekt dat loopt ie er een week mee door! :?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 11:33

Ja hier ook!
Hoofdpijn, buikpijn, een klein griepje... en vriendje gedraagt zich als een suikerklontje
Dan moet ik er echt voor zorgen als voor een kindje best schattig

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:02

dit is een leuke.. als ik van buiten naar binnen ga en het is koud (zoals de afgelopen weken en nu 's avonds nog wel een beetje) heb ik eenmaal binnen in no-time hoofdpijn (zo-eentje die na pak m beet 10 minuten weer over is) wil daar nog wel is duizelig van worden, dus dan ga ik op de bank zitten en leg ik mijn hoofd even achterover en dan ogen dicht..
dan komt de vraag "wat is er?" dan antwoord ik met "ow je weet wel, die hoofdpijn ff" en altijd reageren met "oh, daar komt mijn hoofdpijn dus vandaan"
net alsof die precies hetzelfde heeft.. zodat hij degene is die 'zielig' is, terwijl ik degene ben met de echte hoofdpijn..

en.. ook de standaard.. klein beetje buikpijn of klein beetje grieperig en dan is het gelijk heel erg.. en als het dan iets meer is als een klein beetje ziek, niet gewoon ff een paar dagen ziek zijn zodat het daarna goed over is.. nee gewoon 2 of 3 weken doormodderen en elke keer als ik hem zie is die zo zielig want hij is ziek *zucht*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:16

Mijn vader kan vreselijk piepen als ie wat heeft, al is het een verkoudheidje. Hij zucht, steunt en kreunt en is dan helemaal zielig :(:)
Als je dan vraagt: 'wil je iets hebben pap?' of 'kan ik iets voor je doen?'
Krijg je op een zwaaaar dramatische toon antwoord: 'nee, nee het gaaat wel hoor |( ', alsof de hele wereld op zn schouders rust zo erg is het :(:) :P

Maar als ik eens hoofdpijn oid heb mag ik niet chagerijnig zijn en vooral niet zeuren, ach van hem kan ik het wel hebben gelukkig.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:54

Als mijn vriend verkouden is, noemt hij dat zelf ziek zijn! Ontzettend grappig topic zeg. :D
Ik kwam een keer terug van mijn werk zie ik mijn vriend op de bank zitten, ongeschoren, oude trui aan en zijn haren niet gedaan.

Zo van: Nu kan iedereen heel goed zien dat er iets niet in de haak is met me.

Ik kan er altijd wel om lachen. :)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:55

Nee die van mij die moet echt bijna zijn wil hij niet mee naar school gaan... :oo
Maar gaat het om werk, is hij inneens veel sneller ziek idd.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:51

Lachen! Ook zo eentje hier. Als 't ie ziek is, is 't ie 's nachts minimaal 15x uit bed geweest (waarom? Omdat ie een droge mond had natuurlijk!) En ligt ie de hele dag sneu in bed. ALs ik dan zeg dat ie dan zeker niet gaat sporten is het van "dat wou ik wel proberen, dat is wel goed..."

En als ik ziek ben dan is het van "maar je kan toch wel koken???"

En inderdaad, "ik heb griep" = "ik heb een snotneus"...

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 17:11

Gisteravond was helemaal mooi hierzo. :D
Meneer was de hele dag al aan het klagen over buikpijn, misselijk zijn e.d. (ik had mijn maandelijkse feestje en was daar niet lekker van en dus is hij ook "ziek")

Dus in bed was meneer echt een halfuur achter elkaar aan het klagen over hoeveel kramp hij wel niet had en hoe ziek ie zich voelde.
Ik was het echt zat en zei. "Schat, als jij op 1 dag 8 broodjes, 3 gebakken eieren,2 pizza's een grote zak paprika chips een berg drop en een paar glazen wiskey naar binnen kan werken zal het wel meevallen met je, dus kap met zeuren en ga slapen" }>
Nouww wat was hij beledigd zeg!!
Zegt ie " ja en jij was ook misselijk vanochtend en je hebt wel de hele dag op stal rondgehangen"
Ja bewegen is bij mij het beste om die ongesteldheidskrampen te laten verdwijnen, maar dat snapt ie geloof ik niet helemaal.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 18:42

Ik zou ook kramp krijgen als ik zo'n berg ongezond eten naar binnen zou werken :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:03

Hihi wat een verhalen.

Mijn man is redelijk hard voor zichzelf.
Had vrijdag wat last van zijn elleboog en de huisarts was er niet.
Bleek hij thuis een ontzettende ontsteking met pus te hebben.
Ik heb de ontsteking open gemaakt, troep eruit en schoon gemaakt.

Maar een verkoudheid is gelijk een flinke griep.

Overigens is mijn schoonvader een keer met een pijnlijke voet naar een ziekenhuis 15 km verderop gereden.
Voet bleek gebroken te zijn :+ .

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:23

Oooh ik ben ook gezegend met zo'n geval. Vreselijk! Bij een simpele verkoudheid kan hij het zo dramatisch brengen dat het lijkt alsof hij dood gaat. Als ik dan zeg dat er wel ergere dingen op de wereld gaande zijn, gaat ie sip zitten kijken tot ik hem dan toch maar een ibuprofen breng, met even daarna een glaasje melk tegen zijn keelpijn en natuurlijk de slapeloze nachten. Wat een hel is dat als ze ook maar een splintertje hebben :+