Ons antwoord tegenover hem was, NOTEER HET KENTEKEN MAAR!!! en daarna zijn we vlug doorgereden, maar lagen er later helemaal dubbel van! Dat gezicht van die beste man
Hij heeft ons daarna nog enkele keren zien rijden, maar nooit meer aangehouden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

piewie schreef:Dat met die boswachter hebben wij ook eens gehad![]()
Ons antwoord tegenover hem was, NOTEER HET KENTEKEN MAAR!!! en daarna zijn we vlug doorgereden, maar lagen er later helemaal dubbel van! Dat gezicht van die beste manHij heeft ons daarna nog enkele keren zien rijden, maar nooit meer aangehouden
Romyv schreef:je moet officiele en schriftelijke toezicht van de gemeente of andere plaatselijk overheid hebben om op het fietspad te mogen rijden.. Anders moet je op de rijbaan tot 60 km/h in de bebouwde kom, hierbuiten moet je toestemming hebben om of in de berm of op het fietspad te rijden..
Feitelijk moet ik dus op de 60 km/h weg rijden waar z'n 100 vrachtwagens keihard voorbij rijden per uur!
Nimue schreef:Romyv schreef:je moet officiele en schriftelijke toezicht van de gemeente of andere plaatselijk overheid hebben om op het fietspad te mogen rijden.. Anders moet je op de rijbaan tot 60 km/h in de bebouwde kom, hierbuiten moet je toestemming hebben om of in de berm of op het fietspad te rijden..
Feitelijk moet ik dus op de 60 km/h weg rijden waar z'n 100 vrachtwagens keihard voorbij rijden per uur!
Ik zal er rekening mee houden als ik weer eens op een smal polderweggetje rijd en er zit een sliert auto's achter me. 'Sorry meneer, mevrouw, ik wíl wel in de berm gaan voor u, maar ik mág niet. Ik moet verplicht op de rijbaan blijven.'
Nimue schreef:Verootjoo, ook op losloopterrein dient een hondenbezitter zijn hond volgens mij gewoon onder controle te hebben en ervoor te zorgen dat hij niet naar een voorbijkomend paard gaat happen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen dier en de schade die deze toebrengt.verootjoo schreef:Nimue schreef:Verootjoo, ook op losloopterrein dient een hondenbezitter zijn hond volgens mij gewoon onder controle te hebben en ervoor te zorgen dat hij niet naar een voorbijkomend paard gaat happen.
Ja dat klopt. Maar TS moet haar paard ook onder controle hebben zodat deze niet gaat slaanIedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen dier en de schade die deze toebrengt.
Maar ik weet niet precies hoe het zit als de hond schade 'uitlokt'.
verootjoo schreef:Nimue schreef:Verootjoo, ook op losloopterrein dient een hondenbezitter zijn hond volgens mij gewoon onder controle te hebben en ervoor te zorgen dat hij niet naar een voorbijkomend paard gaat happen.
Ja dat klopt. Maar TS moet haar paard ook onder controle hebben zodat deze niet gaat slaanIedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen dier en de schade die deze toebrengt.
verootjoo schreef:Ja dat klopt. Maar TS moet haar paard ook onder controle hebben zodat deze niet gaat slaanIedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen dier en de schade die deze toebrengt.