Dekt verzekering putjes in vloer door hakken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: Dekt verzekering putjes in vloer door hakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 21:13

Het word toch ook opgelost? Nergens staat dat ik dat niet wil.

Mijn vader wil alleen zeggen dat ik niet te veel overal op in moet gaan, want hij wil eerst zelf de schade eens zien.

Ze hebben mijn nummer wel hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:33

Balen zeg dat dit zo moet lopen, vind het ook een beetje gezeur. Als ze zo gebrand zijn op hun vloer waarom hebben ze hun zoon dan niet even ingelicht dat er niet met hakken op gelopen mag worden neem aan dat je dat als kind wel meepikt van ej ouders.
Goed heb je nu niets meer aan, hoop dat er een oplossing komt maar denderend voor de band met je schoonouders kan ik het niet echt noemen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 22:07

Hahah zijn mn schoonouders niet hoor _O- tis gewoon 'n vriend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:12

Oeps haha verkeerd begrepen, nou gelukkig maar :D :D

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 07:57

Ik vind het geen gezeur hoor, want hakken kunnen flinke schade opleveren op een nieuwe houten vloer. Vaak steekt er dan iets uit. Vergeet aub niet je hakken te bewaren Nagini, want er is een goede kans dat als het via de verzekeringen opgelost gaat worden (wat wel zo netjes zou zijn!) dat er dan een expert ter plaatse komt kijken en dan moeten die hakken daar ook zijn.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 09:33

Ja de schoenen liggen nu nog bij een vriendin (z'n vriendin :') )
Tis overigens geen nieuwe vloer, zover ik weet, niet dat het wat uitmaakt.

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:48

Oei wat een lastige situatie. Ik krijg in mijn nieuwe huis ook een wat duurdere houten vloer en guess what: ook ik loop dolgraag op naaldhakken :+

Ik vind dat die mensen jou eigenlijk vooraf hadden moeten zeggen dat je je schoenen uit had moeten doen, want jij kon ook niet weten dat ze zo'n zachte vloer hebben! Ik vind het ook echt gezeik van die mensen hoor. Op een vloer moet toch gewoon geleefd worden?!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 21:07

M'n vader heeft zojuist gebeld met de mensen.
Hij gaat nu proberen met de verzekering en anders ben ik benieuwd wat ze gaan doen..

anke2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:54

Als het goed is kun je dat gewoon met de verzekering regelen, dat lijkt me ook niet meer dan logisch eigenlijk.
Mijn ouders hebben dit een paar jaar geleden ook gehad. Mijn broer had een feestje en een vriendin van hem had pumps aan met dunne hakken waar de spijkertjes uitstaken. De volgende dag zagen mijn ouders dat er beneden echt overal putjes in de vloer zaten, wat behoorlijk lelijk was. Haar ouders en mijn ouders hebben dit toen met de verzekering geregeld, is weer helemaal goed gekomen.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:48

Oh, update.

M'n vadr heeft met de verzekering gebeld, maar die zeiden eigenlijk omdat ik minderjarig ben ze er mij op hadden moet wijzen m'n schoenen uit te doen. Ze gaan nu kijken hoe en wat.

Verder is de vloer al 9 jaar oud, dus m'n vader heeft met de schadepartij gebeld en hij betwijfeld dus of die vloer dan nog wel helemaal vergoed gaat worden want er moet toch zeker al wat schade aan de vloer zijn.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:29

Pfft, nou aangenaam kennis te maken zeg...Dit geeft wel een deuk in de relatie, neem ik aan... (sorry voor de ongelukkige manier van uitdrukken, ik kon het even niet laten) :D
Ik hoop dat de verzekering het vergoed...normaal gesproken wel, zou ik denken, of in ieder geval de kosten van het schuren en lakken, als de waarde van de vloer tegenvalt...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:36

waar maken ze zich druk om?
een vloer is toch om op te lopen?
mensen kunnen helemaal niet meer relativeren tegenwoordig...ik zou maar andere schoonouders zoeken als ik jou was...dit word niks...

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 23:50

Hahah wederom :') tis niet mijn vriend :))

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:29

oeh ja deuken in een parket vloer..altijd fijn..
in t begin werd mij ook nog boos aangekeken als ik thuis met mn hakken t huis binnen kwam rennen..
maar inmiddels hebben de honden zoveel deukjes in t parket aan gebracht dat ik gerust op hakken kan lopen ^^.
(de honden krijgen altijd van die mergpijp-botjes, en elke keer als ze zo'n ding laten vallen (dat doen ze vaak want ze spelen ermee--> oppakken en weer weggooien) dan komt er een deukje in de vloer ^^)..

ach, t voordeel van veel deukjes is dat t vanzelf niet meer opvalt :P

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:31

Ik weet het niet, iemand met naaldhakken heeft dit op onze oude vloer ook gedaan. Dit is niet goedgekomen, maar die mensen deden ook nogal moeilijk, wilden niet naar verzekering gaan ofzo..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:03

Wij hebben parket (enkel boven), maar we vragen dan ook altijd of mensen hun schoenen willen uit doen. Ik vind het dus langs hun kant ook een beetje 'krom' zeg maar dat zij nu gaan zeuren tegen jou, terwijl die jongen je daar toch echt wel attent op had moeten maken.
Heb je zelf al eens gaan kijken hoe erg de schade daadwerkelijk is? Wie weet halen ze gewoon hun truc uit de kast om aan een nieuwe vloer te geraken :D

Hopelijk kan dit zonder al te lastig gedoe opgelost worden. Succes ermee.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 16:30

We zijn zelf niet gaan kijken.
Als het goed is lost de verzekering het wel op, maar nu moet er zo'n parket man langs komen om een offerte te maken, hoeveel de schade dus daadwerkelijk is. Waarschijnlijk wil de verzekering ook nog mijn schoenen zien.
Waarschijnlijk willen ze ook nog wel de vloer zien, als de prijs van de parketman wat te hoog is, gezien de vloer al 9 jaar oud is.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:34

Mooi dat de verzekering het op gaat lossen :j
Wij hebben hier snachts personeel rondlopen, en een aantal vinden het leuk om dan te gaan strijken. Nu had iemand het strijkijzer per ongeluk op de grond laten vallen oid en zag je dus een strijkijzer afdruk :P Hebben we toen ook via de verzekering geregelt.

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:50

Tja, ik heb ook een massief houten vloer en krijg regelmatig hoge hakjes in huis.

Ik heb echter zoiets van; in een huis moet geleefd worden en ik ga mijn visite niet vragen hun schoen uit te trekken. Een vloer met putjes en krassen kan ook heel mooi zijn ;) antiek-look. Vaak ziet alleen een kritisch oog de oneffenheden. Misschien wijkt mijn mening af op dit onderwerp maar ik hou bijvoorbeeld ook niet van onderzetters op tafel :+