hier sta ik van te kijken hoor...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: hier sta ik van te kijken hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 06:26

ze heeft er bij mij ook 13 uur over moeten denken, jeetje wat een toeval :oo

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 09:40

En nu? Staat er ook nog wat je dan zou moeten doen om dat geld te krijgen? Ben echt benieuwd wat dan haar volgende stap is. (ja niet dat ik vind dat je op alles zou moeten in gaan, maar staat er in die eerste reading niets over?)

En waarom krijg je eigenlijk zoveel mailtjes? Wat staat daar dan in? Iets wat je meot doen?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:22

Ze stuurt dezelfde mail gewoon tig keer, zeker bang dat we hem niet ontvangen of lezen.
Ik denk dat je die 300 euro krijgt zodra je nog 10 readingen laat doen, die uiteraard allemaal een flink bedrag kostten.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 11:39

Waarom zou je dan in vredesnaam nog 10 readingen willen laten doen als je toch al weet dat je diep ongelukkig bent en je leven geen enkele zin heeft? :+ :+ :+

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:23

Wie weet heeft zij de oplossing om 'toch nog wat van je leven te kunnen maken'

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:43

hahaha die mail heb ik ook gehad. Wat een abnormale vragen ook: 'Voel jij je slachtoffer van het noodlot' echt geweldig! Ik lach hier echt helemaal in een deuk dat ik dat las. Dit soort spam verwijder ik echt altijd, ik geloof niet in die onzin als je er mee te koopt loopt en geld er mee wil verdienen ;).

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:45

ik heb hem ook gehad..en bij mij is ie gelijk de prullebak in gegaan

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:59

HannahFrouk schreef:
Waarom zou je dan in vredesnaam nog 10 readingen willen laten doen als je toch al weet dat je diep ongelukkig bent en je leven geen enkele zin heeft? :+ :+ :+

De eerste reading is gratis en in de volgende verteld ze wanneer en hoe je problemen kunnen verdwijnen. Ook kan ze voorspellen op welke dagen je in welke loterij mee moet spelen om te winnen :j

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:02

MandyR schreef:
HannahFrouk schreef:

De eerste reading is gratis en in de volgende verteld ze wanneer en hoe je problemen kunnen verdwijnen. Ook kan ze voorspellen op welke dagen je in welke loterij mee moet spelen om te winnen :j

Waarna je wint en al het geld moet afstaan aan de readingen en uiteindelijk nog niks overhoud :=

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:12

Bij ons op stal loopt Tara regelmatig rond en zij kan echt wel voorspellingen doen! Hele goede zelfs!
Tara loopt regelmatig wat over het erf heen en als mensen haar zien willen ze al direct niet het erf meer op, ik denk vanwege haar voorspellingen.

Ook loopt Tara altijd met een strootje in haar mond, af en toe lijkt het wel zo'n boerin/boer uit die Wild West films.. ken je ze?
Ik denk dat ze dan weer aan het nadenken is..
Soms zie je haar ook wel denken en kijkt ze naar haar strootje, met zo'n scheef gezicht.. Ze neemt het wel heel serieus overigens :j

Ik heb ook een reading laten doen, pure interesse, ik ben benieuwd hoe ongelukkig ik wel niet ben :)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:23

Marchador, en met Tara bedoel je waarschijnlijk een grote valse hond?
Kijk maar uit hoor met die reading :D , je bent verschrikkelijk ongelukkig, wat je zelf ook al weet natuurlijk, en je hebt tot nu toe echt een rotleven gehad wat je niet hebt verdiend. Maar, niet gevreesd, tara is er om jou te helpen :j :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:26

Haha. Met al die gegevens die je nodig hebt kan iedereen een reading maken waar waarschijnlijk wel wat van klopt.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:37

Tara lijkt gevaarlijk, ze blaft veel, maar in werkelijkheid is ze ene hele lieve hond die erg graag aandacht wilt ;)
Ze kan ook goed voorspellen, ze weet namelijk precies wanneer je dat strootje heen gooit en ze wete van tevoren al waar dat strootje neerkomt :+

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:55

hahahha! ik lig hier echt in een deuk over al die reacties, echt geweldig! :D