Te korte broeken, voor lange bokkers!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:35

Ik ben niet heel groot (1.72 of zo), maar heb wel lange armen en benen. Alles is vaak te kort.

Ik koop mijn spijkerbroeken vaak op Ebay, tweedehands of nieuw, daar staat meestal de lengtemaat netjes bij en 33" past goed :)
Een binnenbeenlengte van 1.25 is 49" trouwens..daar kon ik zo snel niets van vinden..(echt de 'inseem' ?)

Heb nog geen truien gevonden, maar de shirtjes van de H&M hebben lekker lange mouwen. (broeken van H&M zijn bij mij altijd te kort trouwens..)

http://www.tallgirlshop.com/us/ heeft ook lange broeken.

__Suzanne__

Re: Te korte broeken, voor lange bokkers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:51

Oh wat een goed topic dit! Ik ben 'maar' 1.78 ;) maar heb lange armen en benen, broekspijpen en mouwen zijn bijna altijd te kort!

Welke winkels verkopen Indian Rose? :o

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 16:51

Ik verbaas mij erover dat er zoveel mensen 'IR' roepen.
Ikzelf ben niet abnormaal groot (1.83) en heb L36. Die IR broeken hangen echter bij mij écht GIGANTISCH op hoog water terwijl Diesel (L34) mij wel gewoon prima past...

ONLY L36 past mij ook perfect en verder heeft Esprit heel lange én vaak ook mooie broeken. :)

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 16:57

ik ben zelf 1.86 en heb nogal lange benen, ik draag meeste G-star broeken L36 gaat wel bij mij, ligt vaak ook aan het model heb ik het idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:15

Ben ik ook weer eens :D

Ben zelf ook 1.86 , met een binnenbeen lengte van 97/98 cm. ( want dat maakt het meeste uit hè, je gehele lengte zegt niks over je broeklengte ;) ) En heb meestal maat 28 qua breedte.
Only heeft er meestal 1x per seizoen wel een lang model tussen zitten ( maar ja, dan moet het net je smaak zijn :D ) Maar, vaak neem ik er wel eentje mee.
Verder heb ik, Diesel, Fornarina, Kuyichi, MET, Circle of Trust en Object in m'n kast hangen.
Helaas vaak wel wat duurdere broeken, maar ja tis niet anders...

Hennesjes zijn helaas te kort :\ Ik zou zo blij zijn, als ik ook eens een broekje voor 40 euro kon kopen :D

@ Doixide, jij moet mee gaan doen met een langste-benen contest! :D :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:47

Ik heb ook een binnenbeenlengte van 97
cm :j Das een pak uit verhouding voor mijn lengte blijkbaar, maar lange benen hebben wel iets :D Ik ontdek steeds meer en meer de kracht van rokjes trouwens ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 23:49

De rijbroek die ik op maat heb laten verlengen is trouwens een orientoile :j (orientoile.com).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:50

De enige rijbroek die mij goed zit en lang genoeg is, is de Pikeur Janett en dan in lengtemaat..