Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

De laagtste ziekenfondspremie ligt zo rond 60 -70 euro. Vervoerskosten kunnen hoog oplopen.Daphne__ schreef:sins 18 december heb ik een knieblessure, dankzij de gemeente elburg.
Daphne__ schreef:ik moet over 2 weken een ct-scan laten maken, om te kijekn of ik geopereerd moet worden.
vervelend, maarja.
het ergste is nog, dat ik niks mag;
niet fietsen, niet ver lopen, belasten is gewoon verboden.
wat dus betekend dat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer, of de taxi.
Chiqa schreef:Ik mag sceptisch zijn, helemaal bij zo'n verhaal. Want mocht hier een schadevergoeding uitrollen denk ik dat er velen zullen volgen! Je moet er maar net opkomen in deze dure tijd
Marjo_x schreef:Jouw argumenten kloppen weer eens van geen kant
hier rolt echt geen schadevergoeding uit.. zoals hierboven al ergens is vermeld vanaf de site van de gemeente elburg: iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen veiligheid. En zo hoort het ook! Zodra jij je huis uit stapt ben je op openbaar terein en daar bevind je je op eigen risico. Ben je nou helemaal gek om hier een schade-vergoeding voor te gaan vragen. natuurlijk is het vervelend van je knie, maar dat je ongelukkig terrecht bent gekomen kan de gemeente toch niks aan doen. Voor hetzelfde geld was je gewoon plat op je kont gevallen en dan was er ook niks aan de hand geweest
Daarbij had je inderdaad best op krukken naar school gekund, desnoods had je de huisarts om een brief voor een rolstoel gevraagd..