Kun je belazert worden met paypal?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 12:28

Wat ik ook kan doen is hetzelfde wat ze zelf doet...
Even die mensen goed laten schrikken door een nep paypal email te schrijven, dat paypal verdere stappen wilt ondernemen oid.

Maar als paypal noob, hoe werkt paypal bij bewijs van een scammer...

Ik kan een email versturen onder de naam van paypal, met een echt bestaand paypal adres (IT studeren kan soms leuk zijn :+ ), even die mensen goed laten schrikken....?

Tallie1979

Re: Kun je belazert worden met paypal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:29

Gewoon doen!! Als je het kunt moet je ze gewoon pesten!! :D Maar als je die email verzend gaan ze door naar de volgende hoor ;)

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 12:30

Tallie_Ho schreef:
Gewoon doen!! Als je het kunt moet je ze gewoon pesten!! :D Maar als je die email verzend gaan ze door naar de volgende hoor ;)

Dat kan ik zowiezo niet voorkomen denk ik, maar als ik ze even goed kan laten schrikken is dat altijd leuk.

Ik ga even research doen, en dan ga ik haar even goed laten schrikken idd.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:32

Equidea, ik denk niet dat je er ook maar iets mee bereikt. Hoe heette jouw persoon?

Kreeg net ook weer een engelse e-mail, vroeg eerst hoe het vandaag met me ging enzo. Heel vaag. :') Heb terug gestuurd: 'Yeah Right. And I need to send the item to Nigeria, am I right?'

dienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:13

Ik heb hier een verzendbewijsje liggen van de tnt.

Van 4 maart. Staat alleen wel op uitsluitend bij verzending binnen nederland. Als je het wil hebben kan ik hem wel voor je inscannen en mailen.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 14:18

Uiteindelijk hebben we de xbox verkocht voor 300,- aan iemand die hem kwam ophalen.

Die persoon uit nigeria heeft ons nog geprobeert onder een andere email dat ding af te kopen (zelfde verhaal ook..., alleen een andere naam).
Toen zei ik heel brutaal, zonder een net hallo of doei, "No paypal, only bankpayment and we need you to pay first".
Niks terug gehad natuurlijk.

Ach, ik heb wel lol gehad zo...

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:28

Equidea schreef:
Uiteindelijk hebben we de xbox verkocht voor 300,- aan iemand die hem kwam ophalen.

Die persoon uit nigeria heeft ons nog geprobeert onder een andere email dat ding af te kopen (zelfde verhaal ook..., alleen een andere naam).
Toen zei ik heel brutaal, zonder een net hallo of doei, "No paypal, only bankpayment and we need you to pay first".
Niks terug gehad natuurlijk.

Ach, ik heb wel lol gehad zo...

Weet je wel zeker dat het dezelfde persoon is? Ik heb inmiddels 4 verschillende 'personen' gehad die mijn camera wilden kopen. Allemaal naar Nigeria ofcourse.

Heb nu maar bij m'n advertentie gezet dat ik geen items naar Nigeria stuur. :) Sinds toen ook niet weer gehad, hehe.