Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 15:36

pitbullgup schreef:
het komt meestal juist op het moment dat je er helemaal niet op uit bent!!!
dus laat die gedachte los dan komt t vanzelf ;) :P

Zij heeft het wel gelijk. Vroeger baalde ik erg van dat ik vrijgezel was en ging zelf op zoek via datingssite. Maar ik kwam alleen foute types tegen en het was elke keer net niet. Dus gaf ik maar op en ging maar nieuwe sport (jiu jutsi) zoeken als afleiding. Ik leerde mensen kennen en waaronder mijn vriend. We zijn nog steeds samen, maar ik weet nog heel goed dat ik nooit goed kon vechten als ik voor mijn vriends neus stond. :o Dan stond ik meer te giechelen en leek het meer op stoeipartij dan serieuze oefening, oops. :+

Dus ik raad je aan, laat het los en vergeet voor een halfjaar. Ga eens nieuwe sport (wel teamsport ;) ) of cursus doen en daar kun je mensen leren kennen. Wie weet, kom je daar je toekomstige vriend tegen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 16:53

Someday your prince Charming will come. Mine just took a wrong turn, got lost and is too stubborn to ask for directions

Onderschrift van een mod. K vond het wel een goeie xD

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:44

Dit komt mij heel bekend voor, heb in de 3e van de basisschool en de 2e van de middelbare 'verkering' gehad met een jongen :+

Verder nooit iets, ook geen scharrel of wat dan ook.

Heb me een poos er behoorlijk k.ut doorgevoeld, vond mezelf niet veel waard en lelijk. Maar sta juist vrijgezellig in het leven! En niet op zoek, en toch ben ik 'er niet tegen aan gelopen van boem!

Heb ook echt wel mijn best ervoor gedaan, als ik een jongen leuk vond wat proberen af te spreken en meer te worden dan vrienden.

Maar tot nu toe niks, nada, noppes :n

Op het moment begin ik wel gek te raken van iemand, heb erug leuk contact met 'um, het klikt erg goed en we vinden elkaar leuk, mja dat gaat en kán niets worden... Denk aan het nummer: 'I'm in love with a man who is nearly twice my age'...

Ik blijf goede hoop houden, dit jaar ga ik beginnen met mn studie in Leiden, daar zal ik vást wel wat leuks tegenkomen die mij óok ziet zitten! :)
En zo niet, dan wordt ik later óf een poezenvrouwtje óf een keiharde feministische tr.ut :')

Meliss_

Re: Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:21

ze zeggen echt dat hij komt als je het niet verwacht....

OoappeloO

Re: Wanneer komt die leuke jongen nou voorbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:51

Nou dat komt 'ie nu! :') Ik verwachte heel niets!

Wat is soms wel vervelend vind is als vrienden of mn collega's blijven vragen van heb je al iemand op het oog? Nog steeds geen vriend?
Laat mij nou maar en leg er niet steeds de nadruk op aub!