Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dweilen hoef je bij de vloer helemaal niet, sterker nog dat mag je niet eens. Ik zelf maak de vloer 1 of 2 keer in het jaar goed schoon met cleaners. Het bedrijf waar wij de vloer door hebben laten zetten verhuurt hier een speciaal apparaat voor. Wel is het belangrijk om goed te zoeken naar een vakkundig bedrijf. Hoe vakkundiger het bedrijf is, hoe beter de kwaliteit van de vloer en het advies is. Wat nog een voordeel is, is dat je de vloer naar eigen smaak kunt samenstellen (kleur, vormen etc).
); Mijn ouders hebben in een deel van het huis tegels liggen die eruit zien als houten planken. Zij hebben ook de vloerverwarming eronder, dat gaat prima is altijd heerlijk warm. Je hebt alle voordelen van tegels zoals makkelijk en goed schoon te houden en het ziet er net zo gezellig uit als een houten vloer. Chubby schreef:D_nies schreef:Dweilen hoef je bij de vloer helemaal niet, sterker nog dat mag je niet eens. Ik zelf maak de vloer 1 of 2 keer in het jaar goed schoon met cleaners.
Maar dan blijft toch al het vuil gewoon liggen? Je ziet het niet, maar het is er wel, lijkt mij...
Wel is het volgens mij belangrijk om je goed te laten adviseren... D_nies schreef:Heeft er toevallig iemand een gietvloer? Lees veel dat deze vloer erg gevoelig is voor krassen, maar ik vind de vloeren wel heel erg mooi om te zien. Binnenkort wil ik de woonkamer renoveren en zit te twijfelen tussen een gietvloer of weer een grindvloer...