Relatie wordt saai...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:34

eenitraM schreef:
Haha _O- :') Daar moest ik echt even om lachen. Haha :o

Dan zorg je toch even ervoor dat ie je in je nek zoent ofzo? Dat lukt bij mij prima :o

kijk, das t probleem van mijn vriend, ik zeg heel vaak dat ie dat eens moet doen als die wat meer het bed in wil met mij :+ Maar op de een of andere manier begrijpt ie dat niet ofzo, want hij doet t nooit haha :(:)

Verder is onze relatie heel leuk hoor :D Ik vind het alleen voor mijn vriend zo banketstaaf! Al zegt ie dat het hem niks uitmaakt :Y)

@ TS: Ik denk dat s ex ook niet echt een optie is om de sleur uit de relatie te halen. Idd vraag ik me ook af of jullie wel écht bij elkaar passen. Want na 9 maanden al een sleur is best vroeg :7 Want als je met hem verder wil, dan moet je misschien nog minstens 50 jaar

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:35

Volgensmij is dit helemaal niet wat de TS wil weten :P En de jongens die meelezen lachen zich eigen misschien wel dood :=

En jongens maar denken dat meiden niet zo snel over s ex praten.. (dit doet s exleven ook wel goed, er zo lekker uitgebreid over praten) ?

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:37

leuke tips staan hier :D

Qimm

Re: Relatie wordt saai...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:39

meiden praten vooral heel anders over seks dan mannen, is mijn ervaring :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:40

Ja, dat is waar mijn vriend laatst tegen een vriend van hem: "En heb je der lekker vol geblaft? "

Nouja, zo iets hoor je mij niet zeggen :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:40

Qimm schreef:

Hoezo? Als ik bij mijn vriendin(en) zit. Komt dat onderwerp altijd voorbij. :P Wat er van het weekend weer is gebeurd enzo.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:41

WoodySan schreef:
Ja, dat is waar mijn vriend laatst tegen een vriend van hem: "En heb je der lekker vol geblaft? "

Nouja, zo iets hoor je mij niet zeggen :=

Ja dat zegt ie van mij ook. Lekker volblaffen en de heletijd komt het woord pl0mp-zakken voorbij. Verschrikkelijk. Nee vrouwen zijn wel wat subtieler met dat soort dingen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:45

eenitraM schreef:
Qimm schreef:

Hoezo? Als ik bij mijn vriendin(en) zit. Komt dat onderwerp altijd voorbij. :P Wat er van het weekend weer is gebeurd enzo.

mannen komen niet verder dan 'zo heb weer lekker gen*ukt'

vrouwen zijn veel detail gerichter :P

Frannik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:46

Citaat:
ja pretpark enzo klinkt allemaal wel vet gaaf.. maar me vriend wil dan nooit alleen met mij, maar met IEDEREEN -O- .
Ik ben ook trouwens altijd degene die wat moet voorstellen om te gaan doen. Uit zijn mond zou het niet komen :+ :Z

Zo is de mijne dus ook :P
Hij had al goeie voornemen, we gaan veel doen met zijn 2eën! En meer onder de mensen komen bla bla
En elke weekend als ik iets voorstel heeft meneer er geen zin in :Y)

wat je dan kunt doen!!
Schat hou even die datum vrij! EN plan jouw ding! Dan gaat ie wel mee, en als je het niet verklapt wordt het vaak super super leuk!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:52

Of gewoon verrassen en zeggen dat ie een datum vrij moet houden, kan hij ook niet met andere afspreken }>

Ohjah, Lakonia is ook heel leuk om keer te doen.
www.lakonia.be

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:52

Je hoeft natuurlijk niet meteen te strippen haha, ik vond het in het begin ook wel eng hoor. Maar bv Hema heeft ook leuke nacht dingen die niet gelijk heel extreem zijn maar wel uitdagend kunnen zijn.

Nou is sx niet gelijk het antwoord haha.
Je zult toch echt samen meer moeten doen, veel afwisselen. Gelukkig komt de zomer er weer aan dan kan je veel meer samen doen :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 19:58

Whaha Nell toch :D

Ik moet eerlijk bekennen dat er bij mij na 1,5 jaar ook nog niet echt de sleur in zit. Als ik denk dat er beetje sleur in komt gaan we gewoon dingen doen. Sowieso doen we 2 keer per maand op zondag iets, al is het maar wandelen langs het water. Altijd maar op bed liggen en dvd kijken wordt het ook niet beter op. Zeg gewoon een keer van 'Hee, die film draait vanavond en daar wil ik heen, zullen we gaan?' en daarna nog ergens wat drinken enzo. Gewoon meer samen leuke dingen doen! Er is zoveel te bedenken wat leuk is om te doen met je vriend! Dat werkt echt hoor.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 20:04

Ik zit nu ook op de anderhalf jaar. Vriendlief en ik hebben samen vaak gekke uitspattingen, zijn beide erg energiek een boel samen weg. Maar we kunnen ook een onverwachts dagje dvd kijken plannen, samen even douchen of in bad of gewoon stoeien, lachen en gek doen.
Onze nintendo Wii is ook een groot succes op een verveel avondje, er woed hier regelmatig een grote strijd met Mario Kart. :) Nou gaan we over 3 weken ook eens kijken wie gaat winnen als we echt karten. :) Laat je fantasie de vrije loop! :D

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:35

Citaat:
in ieder huisje hangt een kruisje,maar als het bij jullie nu al na 9 maanden zoeken is naar spanning en avontuur dan weet ik niet of jullie voor elkaar bestemd zijn.

Vind ik ook wel 'snel'.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 21:58

Zoals eerder werd gezegt kunnen samen spannende dingen doen vaak voor een goede oppepper zorgen.Of ga er eens samen een weekendje tussenuit, gewoon even kunnen genieten van elkaar :)

Ik was bijna 6 jaar samen met mijn vriend en we hadden nog steeds geen sleur in onze relatie, integendeel.Telkens ik hem zag kwamen de vlinders weer boven :j Wij zagen elkaar met veel geluk 1x/week en soms enkel om de 2 weken.Hij werkte hard, te hard en dat is dan onze ondergang geworden...

Soms kan het wel eens goed zijn om elkaar niet elke dag te zien, zeker omdat jullie het beide druk hebben met sport/hobby/werk/...

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:19

ik heb nu bijna 10 maand met mijn vriend, maar krijg nog steeds de kriebels als ik naar hem heen ga. Nu zie ik hem gemiddeld ook maar 2 a 3 dagen in de week (hij woont einde verder) maar toch, als ik hem een hele week heb gezien in de vakantie bijv. en dan doordeweeks niet, heb ik toch weer zin om hem te zien.

Misschien is dat dus ook wel een idee, gewoon een aantal dagen niet afspreken. Lekker je eigen ding doen, en bepaalde dagen voor elkaar 'reserveren'?
Ik ben doordeweeks bijna elke dag bij de paarden, als ik bij hem ben uiteraard niet, dus dan is het ook wel weer lekker om thuis te zijn en lekker alleen bezig te zijn met de paarden of school of werk.

Een dagje spontaan wat leuks doen kan ook weer een beetje voor opleving in je relatie zorgen denk ik. Het wordt binnenkort weer mooi weer (hopen we allemaal) en dan een keer dagje dierentuin ofzo. Of gewoon samen naar een leuke stad.

Of idd weekendje weg, vakantie, dagje zwemmen.

maar ook gewoon echt tijd voor jezelf nemen. Als het goed is ben je de rest van je leven nog samen met hem, dan kun je nu nog lekker aan het werk, lekker paardrijden etc!

succes!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:11

zoals het al vaker is gezegt een beetje afstand nemen...
Ik heb zelf nou 14 maanden met mijn vriendlief en afgelopen decmber al samen een huisje gekocht (die discussie ter zijde) en het is een verbouwings projectje laten we het daar maar op houden.
Ik werk overdag en nou komt het :
Vriendlief heeft 5 ploegen..
Deze week zie ik hem dus helemaal niet.. Zaterdag weer.
En ik heb hem gister nog gezien, maar heb nou alweer de kriebels in mijn buik voor zaterdag :o ..Zoals iedereen met een relatie..Denkik wel dat iedereen (teminste in wel :P ) af en toe me eigen afvraag of ik nog wel verliefd op hem ben. maar na een tijdje gaat het over naar houden van (en hoe :+ ) En op zulk soort momenten kom ik er altijd weer achter hoe verliefd ik nog steeds op hem ben. Als een tienermeisje bij haar eerste vriendje }:0 ..

Maar de spanning er weer in halen kun je op zoveel manier doen ;)
ook met sex ja ... anders organiseer je een keer zo'n ladyies party ..
Die heb ik laatst gehad en toen kon je van die boekjes bestellen voor mannen en vrouwen. En die gaf je dan kado en dan kon de man of de vrouw op een blaadje schrijven wat ze verwachten van de partner als ze thuis zouden komen of wat dan ook.
Heb ze helaas toen niet besteld maar zoiets kun je natuurlijk ook zelf maken ;) ..
Gewoon op inet zoeken bij bijv ondeugende dingen. Leuke spelletjes enz enz enz ..

En dit topic brengt me ook wel op ideeën Na bijna 3 maanden klussen word je niet echt snel intiem :o

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:44

je hebt natuurlijk verschillende sleuren! een s exsleur of juist een praatsleur. Dat je elkaar niks meer te vertellen hebt, en meer van dat soort dingen.

Ik heb met mn ex van allebei een beetje een sleur gehad. Nu waren we wel allebei in voor wat spannends. Dus heb ik hem meegenomen naar de kamasutra beurs. En hij mij een dagje mee naar t strand. Ook hebben we een D ildoparty gehad waarbij we de nodige accesoires gehaald hebben. Erg grappig trouwens. En ben ik gaan winkelen bij Christine le duc. Dat pept ook een hoop op haha...

Als jullie dan toch altijd op bed liggen kun je er net zo goed iets mee doen vind ik dan.. en niet denken dat je het niet durft of dat je voorschut staat oid. Er is geen man op de wereld die zijn vriendin kan weerstaan met mooie lingerie of leuk speelgoed...

Verder heb ik eigenlijk weinig ideeen.. Succes ermee!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 07:57

Probeer het leuk te maken door gewoon af en toe iets anders te doen. Dat hoeft helemaal niet zo bijzonder te zijn.
Ik kwam laatst thuis van mijn werk en toen had vriendje de steengrill klaarstaan, allemaal lekkere dingetjes klaargezet i.p.v. gewoon te koken. Of er lag een keer een spel (met allemaal vragen over sex en opdrachten) op mijn bed. Of laat een avondje de tv uit en ga een spelletje doen. Of samen ergens naartoe. Het hoeft helemaal niet veel werk of duur te zijn, maar dit soort kleine dingetjes maken het leuk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak na een drukke dag ook het liefst met een dvd op de bank val, maar met een beetje moeite kun je er toch een leuke avond van maken.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 11:44

Bedankt voor de tips allemaal!
Ik heb het misschein een beetje verkeerd neergezet, maar het is niet dat ik hem zat ben, of het niet leuk vind om hem te zien ofzo :P
Ik zie hem ook niet elke dag, gewoon een paar keer per week.
En ik heb (gelukkig) nogsteeds als ik aan hem denk, of hem zie al die vlinders weer in mn buik!

Het is meer dat het allemaal een beetje standaard wordt :P
Ik weet haast van te voren al wat er gaat gebeuren.
Komt misschien ook wel, omdat dit me 1e echte serieuze en langere relatie is.

Maar ik heb gister iets gedaan wat hij nooit had verwacht :P
Had op een site gelezen, dat je iemand kan verassen door Ja te zeggen op iets waar ze een Nee verwachten.
Dus gisteravond haalde ik hem op van het boksen en zou hem thuis afzetten en daarna zelf naar huis gaan.
En toen vroeg hij of ik bleef slapen. Eigenlijk wou ik dat niet, aangezien hij 5uur eruit moest. Maar toch heb ik ja gezegd, en hij vond het super!!
ENNNN ik ben uit me eigen begonnen in bed zegmaar :P
Hij was echt helemaal blij en vrolijk, en super lief :o

Dus we hebben gister echt weer een super avond gehad :D

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:01

Dat is mooi! Mannen houden nou eenmaal van spontane dingen. En dat vrouwen initiatief nemen vinden ze helemaal geweldig. Dit gewoon vaker doen, en dan kom je wel weer uit je sleur!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:02

LuckySil schreef:
Bedankt voor de tips allemaal!
Ik heb het misschein een beetje verkeerd neergezet, maar het is niet dat ik hem zat ben, of het niet leuk vind om hem te zien ofzo :P
Ik zie hem ook niet elke dag, gewoon een paar keer per week.
En ik heb (gelukkig) nogsteeds als ik aan hem denk, of hem zie al die vlinders weer in mn buik!

Het is meer dat het allemaal een beetje standaard wordt :P
Ik weet haast van te voren al wat er gaat gebeuren.
Komt misschien ook wel, omdat dit me 1e echte serieuze en langere relatie is.

Maar ik heb gister iets gedaan wat hij nooit had verwacht :P
Had op een site gelezen, dat je iemand kan verassen door Ja te zeggen op iets waar ze een Nee verwachten.
Dus gisteravond haalde ik hem op van het boksen en zou hem thuis afzetten en daarna zelf naar huis gaan.
En toen vroeg hij of ik bleef slapen. Eigenlijk wou ik dat niet, aangezien hij 5uur eruit moest. Maar toch heb ik ja gezegd, en hij vond het super!!
ENNNN ik ben uit me eigen begonnen in bed zegmaar :P
Hij was echt helemaal blij en vrolijk, en super lief :o

Dus we hebben gister echt weer een super avond gehad :D

Goed gedaan ;) Zo houden dus!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:28

Ja precies :D
Heb net een "spannend" smsje gestuurd :p

Hij vind het helemaal spannend, en het lijkt nu net een klein kind die een nieuwe speelgoed auto heeft gehad hihi
Echt grappig :P
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 04-03-09 08:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: sms verwijderd

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:35

Haha :j Leuk leuk!! Let me know O:)

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 12:49

Haha doe ik :P
Ben benieuwd wat het wordt hihi :P