ff jullie mening over mij en divoza

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:00

malle babbe doe normaal, een pman word niet afgemaakt om dat hij zich verzet hoor Slapen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:02

hm dat heet het verhaal niet kennen Verward wanneer was dat mb? (als je er nog wat over kwijt wilt hoor)

pj ik zou zeggen laat het rusten, dan zijn we allemaal blij, jij hoeft niet onnodig te typen Haha! en mb hoeft zich niet druk te maken ok?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:04

dsjezus, en hoe is hij dan afgemaakt?neergeschoten toen ie voor de stal stond, dan halen ze hem wel weg met ee, paar mensen,

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:06

pj ik zou zeggen ga er niet op in zo veroorzaak je problemen (en dat is niet perse tegen jou bedoelt hoor)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:09

ow echt vandaar dat men oma nu dood ligt in de schuue Slapen Dromen Lips are sealed Slapen Dromen Boos! Lips are sealed Gaaaap

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:10

hm ik heb wel eens gehoord dat als mensen de politie dwars zat dat ze dan bijv. in hen arm of been schoten, was het zoiets maar dan mis geschoten Verward een beetje errug mis? (sorry dat ik t vraag maar vat t niet helemaal?)

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:13

ok ik lees er vast overheen maar wanneer was dat dan? lekker zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:14

jeetje jij houdt vol haha tja zie vooral dat je naar een therapeutg aat met je dubbelpersoonlijkheid en dan ok met je verzinsels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:17

doe dat !!!!!!!!!!!!!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:24

Sorry Malle Babbe maaar ik begin me serieus af te vragen of jij wel helemaal lekker bent.
DAt gebeurt in NL echt niet hoor dat er iemadn afgeschoten was.
Asl ik jouw was zou ik maar heel snel naar een therapeut of whatever gaan om een behandeling tegen schizofrenie oid. Want jij doet wel heel erg raar
Gegroet.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:25

pj en steef laat het nou, ik bedoel het niet kwaad hoor maar zometeen vormt er een muur tussen jullie snappie?
laat t lekker rusten en reageer desnoods niet Verward

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:46

Lips are sealed laat ze kletsen helpt zeker niet?
ik zou me er niks van anatrekken maar ja als dat niet lukt.. hihi denk maar het zijn die 2 maar ):) geintje hoor steef en pj Tong uitsteken

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:54

nou, ik ben het anders 101% met steef en pj eens, volgens mij banketstaaf je uit je nek.
Want dat doe je op divoza ook zo te horen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:56

Hier komen we toch niet uit mensen..

Babbe blijft volhouden dat zei gelijk heeft, jullie blijven zeggen dat het niet waar is. Schiet niet echt op zo.

En de toon wordt er ook niet bepaald vriendelijker op...

Discussie gesloten. Lijkt me niet echt nuttig om hier verder op door te gaan.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 00:24

Fonnie, blijkbaar banketstaaf jij ook uit je nek.
Want je weet niet eens waar het over gaat en je hebt toch een oordeel klaar.

Gerdien kwetste ons misschien op divoza, maar ze heeft haar excuses tenminste aangeboden (aan Carmen/MB).
Dus PJ en Steef, nu is het jullie beurt.
Jullie kwetsen haar echt met van die stomme opmerkingen, (geen details voor de reden) denk eerst eens na voor je wat zegt.

Steef, ken je dat verhaal dat een man (die voetbalfan was en na de tijd kwamen er allemaal rellen van enzo) doodgeschoten was door de politie, was allemaal heel vaag, is ook een onderzoek naar gekomen, volgens die politie was dat uit zelfbescherming (maar de man werd in zijn rug geschoten).
Dus ja, er kan wel iemand doodgeschoten worden door de politie, terecht of onterecht, ook in Nederland ja, waar Carmen het over heeft is trouwens al tijden (vele jaren) geleden.

Trouwens Pam, je staat wel erg achter PJ en Steef he?
Ze kletsen maar wat raak en uiten beschuldigingen van hier tot ginder en nog hou je het op met die 2?
Ik zou het niet doen, in elk geval niet als ze zo doen, want dit is zo misselijkmakend als weet ik niet wat.

Desiree, lees eerst alles eens goed, want deze topic gaat over Carmen of heb je dat er gewoon extra bijgezet, een steek onder de riem???.
En je kende de discussie?
Dan weet je dus ook dat zij vroeg of iemand iets wist om haar pony toch van het erf af te krijgen en dat toen iemand zei dat dat nu helemaal niet mocht ivm mkz en dat zij op dat moment zelf achterlijk reageerde met van daar trek ik me toch niets van aan en wat maakt het mij uit. Het was haar op een normale manier uitgelegd maar zij is/heeft er niet op een normale manier mee omgegaan/opgereageerd en dan is het logisch dat bij sommige de stekels overeind gaan staan (zoals bij Carmen dus).
Ps, er zijn 2 Carmen's op dat forum, dus denk er even aan voordat je weer iemand beledigd.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 06:19

Ja dat is idd waar. Toen ik hoorde dat we niet meer met de paarden en pony;s van het erf af mochten, was ik daar erg kwaad om. Er was veel onduidelijkheid over MKZ en ik wist niet hoe het nou allemaal in elkaar zat. Ik had net een nieuw verzorgpaard (Rocky) en het werd lente. Ik had iemand gevonden die mij wou trainen voor endurance...en toen zeiden ze dat niks meer van de boerderij afmocht en daar werd ik zo pissig om! Ik was erg egoistisch en dacht niet aan alle boeren. Ik zei: wat kan mij het schelen, ik doe het lekker toch.

Ik heb het nooit gedaan hoor.
Maar toen hoorde ik dat het echt serieus was en dat er echt een ramp in Nederland was. Er is zelfs MKZ bij Rocky in de straat geconstateerd en ik was daar echt kapot van.

Maar goed, nogmaals mijn excuses.

En over dat mensen 'afmaken'.
Er was dus veel onduidelijkheid. Er werd verteld dat alle dieren van een boerderij in besmet gebied afgemaakt moesten worden.
Ik was al helemaal in de stress. Ook de paarden??? Ook de honden??? Waar slaat dat op? Dan moeten mensen toch ook geruimd worden? Als paarden geruimd moeten worden, moeten mensen toch ook geruimd worden??

Zo heb ik dat gezegd. En ik heb niet gezegd dat ze mensen ook maar moeten ruimen.

Ik heb hier heeeelemaal geen zin in.
Kunnen we er please over ophouden???

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 09:28

Citaat:
Op 2001-07-07 01:24, schreef Chrystal-gek:
[**], blijkbaar banketstaaf jij ook uit je nek.

ik banketstaaf OOK.
Dus carmen banketstaaf ook Haha!
Maar ik ben dit onderwerp helemaal zat Misselijk
en ik zal het er niet meer over hebben, als het zo GEVOELIG ligt..

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 10:46

Citaat:
Trouwens Pam, je staat wel erg achter PJ en Steef he?
Ze kletsen maar wat raak en uiten beschuldigingen van hier tot ginder en nog hou je het op met die 2?
Ik zou het niet doen, in elk geval niet als ze zo doen, want dit is zo misselijkmakend als weet ik niet wat.

wat bedoel je cg?
kijk ik vind beiden (pj steef en mb) erg aardig en ik heb geen zin in ruzie snappie Verward

btw sorry bart dat ik reageer Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-07-07 11:47 ]</font>