Esmeralda schreef:is deze werkdruk er altijd geweest?? Bedoel toen jullie gingen samen wonen, jij je baan/paarden hij zijn werk/auto. Was het altijd zo druk geweest? Zoniet, stel je dan eens de vraag, wat is er verandert, waardoor zijn we zo geworden als we nu zijn
Deze druk is er altijd al geweest. We hebben 6 jaar geleden een huis gekocht en zijn 4 jaar bezig geweest met het verbouwen wat een hoop tijd in beslag heeft genomen.
Daarna kreeg hij het ook steeds drukker met werk, en ik heb altijd al een fulltime baan gehad & paarden...
Hij heeft nu een hoop eigen werk (voorheen deed hij ook veel verhuur) en daarbij komen ook klanten kijken die nog wel eens van gedachte willen veranderen, of erg moeilijk doen over geld etc. Ik denk dat dat erg mee speelt, hij moet zich dan natuurlijk enorm inhouden en wie krijg de volle laag... juist, dat ben ik...
Ook snap ik niet dat hij zelf niet ziet hoe hij zich gedraagt. Hij heeft precies hetzelfde probleem met zijn moeder... Hij kan nooit iets goed doen, hij moet altijd bellen en contact zoeken, dat doet ze zelf nauwlijks en hem maar kwalijk nemen als hij het druk heeft gehad en even geen tijd had om te bellen...
Ik ben ook erg bang dat hij op z'n moeder gaat lijken. Mocht dat zo wezen dan is het einde verhaal voor ons, want daar wil ik echt niet mee samen wonen
Ik heb geen contact met zijn moeder, want die probeerde mij wel even te vertellen wat ik wel en niet kon doen in m'n eigen huis, en dat heb ik meteen even geprobeert de kop in te drukken en dat viel niet in goede aarde...
WowAmigo schreef:Misschien is ie wel gewoon jaloers dat jij wél tijd hebt om "met je kont bij de paarden te zitten"
Dat denk ik wel ja, hij heeft ook een hobby 'auto's knutselen. We hebben een garage waar hij dat lekker kan doen, maar als hij het druk heeft dan kan hij dat zo aan de kant zetten.
Ik heb 'levende dieren' als hobby, en dat zet je niet zomaar aan de kant natuurlijk... Daar zit ook een hoop onbegrip hoor...