Schokkende anti-speed 'reclame'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 21:26

Ik kan de 'litter' reclame niet vinden :\ Vond dat een hele goede :j Zal nog eens zoeken.

Jeetje LauraMC, wat erg :\ Kan me voorstellen dat zo'n filmpje dan erg heftig is om te zien :(:)

Het 'zomaar' zien op televisie.. ik weet het niet. Ik vind de reclame van de DB ook behoorlijk heftig, met stuipende paarden, verhongerende honden/katten en wat nog niet meer. Of van de WSPA, over beren met plastic buizen in hun lichaam. Ik blijf maar wegkijken :o

Edit: het kostte wat zoekwerk, maar!
http://www.tvads.ie/TVads.ie/Ads/Entrie ... paign.html
De Ierse anti afval reclame :)

Sterre

Re: Schokkende anti-speed 'reclame'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:58

Hmmm, moet eerst quick time player laden voordat ik het filmpje kan bekijken :roll: ...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 22:05

Ik weet het -O- maar ik kan hem gewoon niet op YouTube vinden :\ Heb me suf gezocht, maar YouTube wil hem niet hebben :+

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:23

Het is wel een reclame die duidelijk de waarheid laat zien.
Maar als reclame, die dus ook bekeken kan worden door kinderen, vind ik het niet een goede.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:41

Wow...ik schrok hier echt heel erg van, hoor m'n hart gewoon kloppen. :o

Ik zou 'm absoluut niet op tv willen zien :n
Maar aan de ene kant, het schud de mensen echt wel wakker..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 18:26

Maar Irene, worden kinderen dan wel gelukkig van dode hondjes en stuipende paarden? Of van een aflevering CSI waarin meerdere malen wordt getoond hoe iemand met een bijl om het leven wordt gebracht?
Niet dat ik deze reclame 'goed' wil praten, maar er is zóveel schokkends op tv te zien. We zijn domweg 'afgestompt' voor ellende, het moet écht erg zijn willen we ervan op kijken. Kijk maar naar alle series en realityshows op tv. Als het niet heel extreem/bloederig/gewelddadig/schokkend is, dan kijken we niet meer. Saaahaaaai :O
Stukje verharding van de maatschappij denk ik. Wat ik absoluut geen goede ontwikkeling vind, laat dat duidelijk zijn :)

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:49

wie zei er ergens dat dit niet zo vaak gebeurt ? vorige week nog bij ons in de buurt! was een man rustig zijn hond aan het uitlaten, automobilist haalt een andere auto in vliegt uit de bocht en neemt man en het hondje mee. allebij op slag dood !
zoontje van die man zit bij mij op school, ik heb liever dat een paar kinderen de reclame eng vinden en niet meer kunnen slapen, dan dat een kind niet kan slapen omdat hij z'n vader is verloren !

lauraMC wat erg vreselijk.