Zo nu en dan koop ze weleens wat voor me
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier moet ik ook schoenen en jassen van betalen maar af en toe krijg ik nog wel eens een broek of een vest. Daarnaast werk ik ook nog en bekostig ik mn eigen pony's ook helemaal zelf Sappos schreef:Ik vind het allemaal errug laag. Ik ben 19 en krijg 155 euro per maandHier moet ik ook schoenen en jassen van betalen maar af en toe krijg ik nog wel eens een broek of een vest. Daarnaast werk ik ook nog en bekostig ik mn eigen pony's ook helemaal zelf

Wel ga ik een aantal keer per jaar shoppen met m'n moeder en dan word er gewoon veel uitgegeven. En als ik een kadootje moet kopen, krijg ik ook altijd wat geld mee. Sappos schreef:MoonChloe, goed dat je dat kan. Ik ben zo al 120 euro voor een broek kwijt en schoenen vind je tegenwoordig ook niet meer voor minder dan 80 euro dus het is zo op
MoonChloe schreef:Sappos schreef:MoonChloe, goed dat je dat kan. Ik ben zo al 120 euro voor een broek kwijt en schoenen vind je tegenwoordig ook niet meer voor minder dan 80 euro dus het is zo op
HONDERD TWINTIG EURO voor een broek![]()
Ik vind 50 euro voor een broek al duur. Voor 20-40 euro kun je een prima broek kopen. Bij h&m o.a.
schoenen tja, die koop ik eigenlijk bijna nooit.. vind het hartstikke moeilijk om schoenen te kopen want vind het vaak veels te duur..
Ik heb toevallig gisteren nog een superleuke broek gekocht voor 17 euro, kwestie van koopjes-jagen

MoonChloe schreef:Sappos schreef:Ik vind het allemaal errug laag. Ik ben 19 en krijg 155 euro per maandHier moet ik ook schoenen en jassen van betalen maar af en toe krijg ik nog wel eens een broek of een vest. Daarnaast werk ik ook nog en bekostig ik mn eigen pony's ook helemaal zelf
schoenen en jassen kosten meestal al gauw rond 100 euro.. bh's kunnen duur zijn.
maar ik vind 155 euro per maand wel heel erg veel.. zelfs moet je jassen/schoenen zelf kopen.
Ik geef denk ik per jaar 300 euro uit aan kleren. (ondergoed, jassen etc).
Bij H&M, new yorker hebben ze goedkope kleren. ben eigenlijk ook altijd heel erg alert op uitverkoop.
En ik deed altijd met 50 euro per maand kleedgeld vroeger toen ik 14-17 was.
smokey17 schreef:Ik heb nooit kleedgeld gehad.
Kleding werd grotendeels door mijn vader betaald en de rest betaalde ik zelf(werk al vanaf mij 11e). Mijn zus kreeg kleedgeld van mams, mar ja zij werkte ook niet.
Een vriendin van mij kreeg op de duur wel kleedgeld. Die jatte haar kleding bij de oude h&m in herestraat en van haar kleedgeld ging ze op stap en kocht ze wiet. Toen konden wij wel helemaal vergeten dat we kleedgeld kregen.
Tegenwoordig is het normaal dat kinderen niet meer hoeven te werken en krijgen bergen kleedgeld om peperdure kleding te kopen. Echt absurt.
Ik vond die 60 euro in de maand die ik kreeg ook meer dan voldoende, ik hield altijd over omdat ik goed zocht naar niet te dure kleding. Daardoor heb ik wel leren sparen en de waarde van geld geleerd. smokey17 schreef:Jassen van 100 euro? Jemig. Geen haar op mijn hoofd die zo'n dure jas koopt.
heb net toevallig een winterjas gekocht voor 25 euro..
MoonChloe schreef:smokey17 schreef:Jassen van 100 euro? Jemig. Geen haar op mijn hoofd die zo'n dure jas koopt.
joh ik ook nietheb net toevallig een winterjas gekocht voor 25 euro..
maar... als je aan het begin van het seizoen echt een jas nodig hebt kunnen ze toch wel flink wat kosten. En er zijn ook prachtige jassen die je gewoon niet kan laten hangen![]()
Maar ik ben eigenlijk iemand die niet zo veel waarde hecht aan kleding/jassen etc.. Vind het wel belangrijk dat niks stuk is en het allemaal netjes uit ziet maar het hoeft niet met merk e.d.
MoonChloe schreef:smokey17 schreef:Jassen van 100 euro? Jemig. Geen haar op mijn hoofd die zo'n dure jas koopt.
joh ik ook nietheb net toevallig een winterjas gekocht voor 25 euro..
maar... als je aan het begin van het seizoen echt een jas nodig hebt kunnen ze toch wel flink wat kosten. En er zijn ook prachtige jassen die je gewoon niet kan laten hangen![]()
Maar ik ben eigenlijk iemand die niet zo veel waarde hecht aan kleding/jassen etc.. Vind het wel belangrijk dat niks stuk is en het allemaal netjes uit ziet maar het hoeft niet met merk e.d.
). Bergschoenen staan dan niet erg charmant onder blote benen