Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kans is groot dat een collega dan aanbied om haar koek te delen.. zo iemand krijgt van mij een eenmalige waarschuwing 'ik zou het niet doen..' Je weet in ieder geval waar je aan toe bent met die collega's..want ook die andere drie hadden kunnen aanbieden om hun koek te delen.

) En voorderest merk ik aan meer dingen dat ik genegeerd word of alle rotklusjes krijg... Ik begin me momenteel echt een sloofje te voelen en dat is ook de reden dat ik niet wil dat mijn contract verlengd word.
Mayflower_ schreef:Dan krijgen ze bij mij de lading terug. Misschien kinderachtig, maar dan neem ik de volgende dag koeken mee en sla ik haar over. Oog om oog, tand om tand.
En stiekem is het dan ook een hint hoe ik erover denk.
Njen schreef:Echt ik ben het zo zat, ik heb nu alweer dat ik overgeslagen word nou die oud stagaire thee gaat halen. Ik ben het echt nogal zat, maar dit is al de vijfde keer in 2 weken ongeveer... Ik twijfel of ik er iets van moet zeggen of gewoon eens thee moet gaan halen en hem negeren(met het risico dat ik op mijn bek ga, zoals gewoonlijk) En voorderest merk ik aan meer dingen dat ik genegeerd word of alle rotklusjes krijg... Ik begin me momenteel echt een sloofje te voelen en dat is ook de reden dat ik niet wil dat mijn contract verlengd word.