Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kristie schreef:Zeer regelmatig.
Als ik mijn wederhelft te vaak zie ga ik me vreselijk irriteren aan hem, ruzie maken zodat hij weg gaat, of zodat ik mijn frustratie tegen hem kan uitten. Heb hier vooral last van als we 'niets doen, en ik hem 3 dagen achter elkaar zie.
kips schreef:ik ergerde me ook enorm aan me ex, zo erg dat ik het toen heb uitgemaakt.. hij smste elk dag net zolang totdat ik antwoorde, hij was heel klef, hij keek me constant aan ook bij het eten, geen eigen mening dus deed mij na, en nog wel meer dingen
hunter87 schreef:beetjegek: how how wacht even. door mijn werk kan ik geen tijd voor hem maken. wij werken allebei onregelmatig en het komt vaak voor dat ik vrij ben wanneer hij werkt en hij vrij is wanneer ik werk.

hunter87 schreef:mijn vriend is ook stinkend jaloers. elk smsje word (mee)gelezen, heb hem al meerdere keren op mijn mail gezien, zit dagelijks me hyves te checken, van het weekeind kwam ik een ex tegen(gewon gezellig gepraat) was zo boos, ik prate met een jongen uit de vrienden groep(van mij) weer kwaad...
beetjegek schreef:Cyntje schreef:dus tja... dan ben ik hem wel effe zat. Maar eigenlijk is dat ook alleen maar wanneer ie 'ziek' is
Maarja... algemeen bekend mannenkwaaltje toch?
Mannen denken altijd meteen dat ze dood gaan als ze zich niet zo lekker voelen
Als je er zo om ligt te deunen heb je er alleen maar meer last van denk ik dan!
ben ik daar 's avonds, na volle dag stage en dus nogal moe.. even kletsen en ik plof op de bank.. verwacht die van mij dat ik ga koken, mijn antwoord was dat hij mij uitgenodigd had en dat was volgens hem dan weer niet zo.. en dan krijg je dus zo'n onzinnige discussie, waarin hij perse zijn gelijk wil hebben..

Want ik ben heel nuchter en maak me absoluut niet druk om onzin dingen als een afstandbediening kwijt zijn of als internet ff traag is 

Idem bij hem, zo hebben we elk onze eigen vrije dingetjes