Ik ben al 5 jaar vrijgezel en ergens heb ik ook zo'n gevoel dat er niet veel verandering in gaat komen. Van de zomer word ik 20... Ben in september begonnen te studeren en ben wat dat betreft ook een erg brave student, ik hoef niet elke week(/maand) een ander! Bah! Zo zal ik ook nooit worden maar helemaal droog blijven staan tot ik misschien over een paar jaar pas weer een relatie krijg, no thanks... dat hoeft nou ook weer niet. Ik hoef echt niet de een na de ander maar heel af en toe kan het best leuk zijn! Ik vind het in ieder geval prima als vrijgezel.
Soms word er wel eens gevraagd maar als ik zeg dat ik nog steeds vrijgezel ben komen er verder geen stomme opmerkingen ofzo
(ze kennen me niet anders haast haha)
qt_shetties schreef:maar ook gewoon dat het raar is dat ik niet even iemand opscharrel, en met alle respect voor de mensen die wel zo zijn.... ik niet! ik moet er niet aan denken! ik wacht wel tot ik de juiste persoon gevonden heb, en tot die tijd, vermaak ik me uitstekend! Mensen die ook niet geloven dat ik al ruim 6maanden droog sta,
Al veranderd dat wel naarmate je langer vrijgezel bent... Ik ben namelijk ook niet iemand van gescharrel maar met de jaren verander je wel ietsje daarover van mening