Is vrijgezel zijn tegenwoordig belachelijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:44

yvvv schreef:
Niet raar... Heerlijk :D.
Ik krijg geen opmerkingen, vriendinnen doen gewoon koppelpogingen.
Die overigens niet lukken hahah..

ben er 2 keer ingetrapt :') met mijn vorige ex lol en nu met mijn huidige vriend ik, maar die Kren.gen doen het ook op mijn zwakste moment was aangeschoten :+

OoappeloO

Re: Is vrijgezel zijn tegenwoordig belachelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:48

Ik ben eigenlijk altijd al vrijgezel! :+

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 13:10

Oh ik vind het nou heerlijk om vrijgezel te zijn :D heb net een relatie van ruim een halfjaar er op zitten,, en het is nou ruim 2 maand uit.. (mensen vinden het dus ook niet raar :+ wel vraagt vriendin of ik dan niet zo iets heb met uitgaan van; "Kom mee" o.i.d.) Maar mag van mij nog wel eventjes zo blijven dat vrijgezel zijn haha :P

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:33

nou dan ben ik zeker helemaal een vreemd wezen... :o :o
28 jaartjes jong en nog altijd vrijgezel, nooit anders geweest.. :o
maar ben absoluut niet wanhopig, vermaak me prima alleen
mischien ben ik wel te kritisch of zo..
tuurlijk heb ik wel eens die momenten dat ik het mis.
hoop dat ik ooit nog eens iemand tegen kom.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:50

Hahha Kirri, zo slim zijn die meiden hier ook hoor...
Op zich werkt het zowiezo al tegen ze, ik hou er niet van om gepushed te worden :). En anders is het leuk voor een avondje ofzo.

Ik ben nu sinds 1.5 jaar weer heerlijk vrijgezel na een relatie van 2.5 jaar... Wil het voorlopig nog wel een jaartje volhouden, al zijn er zeker momenten waarop ik het echt wel heel erg mis...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:52

Pff ik ben veel liever vrijgezel dan dat ik een relatie heb!
Lekker geen verplichtingen, doen wat je wil wanneer je wil; heerlijk :))

Ik ben een tijdje bijna 2 jaar vrijgezel geweest, er kwamen heus wel leuke jongens op m'n pad maar ik vind het vrijgezellenbestaan te leuk :+

Nu is het amper een maand uit met mn vriend en ik voel me helemaal goed hoor, en ik vind het dus absoluut niet raar om vrijgezel te zijn!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 21:22

@ Karin,: hahahaha ja hij is wel dramatisch, maar zag de lol er wel van in :p

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:57

Ik ben nu 21 en sinds vorig jaar juni weer vrijgezel, in de tussentijd 2 keer een scharrel gehad. Tuurlijk mis ik af en toe een vriend, als ik alleen voor de tv hang of als ik ergens verliefd(e) stelletje(s) zie, maar verder vermaak ik me eigenlijk wel prima zo. Geen gezeur, kan doen wat ik wil en wanneer ik wil. En krijg lekker de kans om rond te kijken wat voor leuks er allemaal rondloopt. Als ik weer echt tot over mn oren verliefd wordt dan sta ik open voor een relatie, maar ik ben er nu zelf niet naar op zoek.
Mijn omgeving denkt daar heel anders over. Als we iets met de familie hebben krijg ik standaard de vraag 'of ik maar alleen ben' en 'of er alweer iemand in beeld is' en dat soort dingen. Na een feestje is standaard de eerste vraag van mijn moeder: 'en nog wat leuks gezien?' Vriendinnen proberen me te koppelen, mannen proberen me te versieren, maar niemand die snapt dat ik misschien helemaal niet zo'n behoefte heb aan een relatie

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 21:58

Ach ik ben al 19 jaar vrijgezel en een halfjaar seksloos en ik vermaak me prima hoor! Geen gezeik van scharrels die je weer moet bellen, of die jou bellen, afspreken met mensen, moeite doen, dahag!

Nee ik geniet zeker van alle aandacht. Mijn exscharrel accepteerde het niet als ik aandacht besteedde aan andere leden van het mannelijk geslacht (en dan bedoel ik HOOGSTENS flirten), nou die heb ik mooi de deur gewezen! Ik vind het heerlijk zo, zonder verplichtingen. En idd, wie ziet die spinnenwebben tussen je benen nou :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:07

Agja ja zolang je maar vrij gezellig bent he is er niets aan de hand :D

Is ook hoe je er zelf in staat. Mij maken al die opmerkingen mij niets. Laat ze lekker denken ik red me prima in m'n up :D (ok een man zou soms wel handig zijn als er weer eens iets stuk is in huis of aan de auto :+ maar zelfs dan red ik mij met wat meer hulp en moeite ha ha). En gezelligheid kun je ook vinden bij vrienden, sportclub etc. etc. dus gewoon leuke dingen doen dan komt die leuke vent vanzelf wel een keer (of niet :+ ) maar dan heb je in de tussen tijd gewoon lol gehad en daar gaat het om. Lol hebben in het leven, je leven maakt geen lol voor je dat moet jezelf doen :D

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 22:46

Karin schreef:
Zo erg als in die songtekst is/was het bij nou ook weer niet. ;)

Dat gedeelte van d'r flat is vast een bende... klopt bij mij wel een beetje hoor :x
Ik heb namelijk geen motivatie om op te ruimen :o

Bij mij mislukken relaties altijd (misschien toch onbewust die vrijheid?) ik weet niet wat lastiger uitleggen is :x

"Nee nee, ik ben wéér vrijgezel ja :x Ja weet ik veel waarom?"

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 23:03

Ben nu ruim 5 jaar vrijgezel, ook niet echt scharrels gehad tussendoor (doe ik niet aan :+ ). Heb wel gemerkt dat vooral mn oude vriendinnengroep (die onderhand allemaal al een vaste vriend hebben) het toch wel "raar" vinden.

Ik trek me er iig niks van aan, ik wacht liever zo lang op echt een leuk iemand, dan allerlei scharrels tussendoor.

Waarschijnlijk vanaf morgen niet meer vrijgezel O:)

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 23:12

@Calanddra: verteeeel! las iets over afspraakje :D Details, details!!!!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:41

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:47

LEUKK :)) En leuke foto's *D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:53

k ben ook vrijgezel :P
ik heb eigenlijk pas twee "echte"relaties gehad (eenmaal 2 weken :+ , en de laatste keer was wel een hele maand :+ )
heb wel veel scharrels gehad (weetje wel, voor een avond ofzo en dan lekker negeren omdat ze niet goed genoeg waren :+ )
maar voor de rest
en idd, iedereen die me aan iedereen probeert te koppelen
op familiefeestjes standaard e vraag : en heb je al een vriend?
mijn vader is bang dat ik lesbisch wordt :D

ik mis een "relatie" op zich niet, maar ik mis soms wel een beetje genegenheid, effe kunnen knuffelen en kussen, en gewoon altijd iemand hebben waar je kunt op rekenen, wat je niet altijd kunt doen op vrienden en vriendinnen ...

nuja, ik heb wel een potentieel slachtoffer, maar k kan er dus geen echt touw aan knopen, dus we zien wel :P

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:10

Hier hebben we dat ook hoor(woon in dichtbij Amsterdam...) ben dan wat jonger(14) maar als vrienden aan me vragen, hoelang ga je al met iemand. Zeg ik nee ben al een jaar ofzo vrijgezel.. kijken ze me aan en zeggen zo van :oo zo zielig dit en dat.. denk echt van waarom doe is normaal! :P

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 15:19

nou als je 14 bent vind ik niet dat je al perse een relatie/verkering oid moet hebben := vind ik persoonlijk érg jong.

Mijn broertje is nu 15 en heeft sinds kort een vriendinnetje, verkering is wat serieuzer dan zn vorige vriendinnetjes. En dat vind ik al zo raar, hij is nog zo jong :')

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 13:35

Ik ben sinds september weer vrijgezel, dat is al bijna weer 7 maanden. En in die tijd heb ik twee tongslagen gewisseld met een gozer, verder niets. Als ik dat vertel in mijn vriendengroep (dat doe ik niet uit mezelf hoor, maar als ze ernaar vragen) dan wordt ik echt aangekeken van :? Nou sorry hoor, ik heb nou ook niet bepaald de behoefte om met de eerste de beste gozer het bed in te duiken. En dan wordt ik meestal nog veel vreemder aangekeken * zoekt smiley die dat uitdrukt, maar die is niet te vinden alhoewel deze in de buurt komt :roll: *

Blijkbaar ben ik vreemd, maar gelukkig zijn er met mij nog een aantal mensen die niet zomaar hun benen spreiden voor iedereen! En dat vind ik maar goed ook! We go girls! *\o/* *\o/*

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 13:46

vrijgezel is niet belachelijk hoor
vindt juist wel fijn, je kan je gang gaan en lopen flirten met jongens wat je wilt XD ( voor de jongens dan met meiden)
je hoeft erom te denken dat je iets fouts zou doen omdat je dan een relatie had
je kan gewoon leuke dingen gaan doen en weet ik wat
dus zou niet weten wat voor belachelijks eraan is :P

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 14:06

Zit al 5 jaar aan de man maar zou me als ik vrijgezel zou zijn, zeker wel vermaken. :)

Al doe ik dat nu ook, regelmatig met vriendinnen zonder mannen stappen en dan gaan we ook helemaal los. ;)

Maar ik vind er niks raars aan hoor, vrijgezel. Geniet er lekker van zou ik zeggen. Vastzitten aan een kerel kan nog je hele leven.

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 15:47

Ik vind juist soms mensen met een relatie niet zo leuk :o
Dan vraag je of ze mee wat willen gaan doen, gaan ze óf al naar hun vriend, óf vriend gaat mee..
Daar kan ik me soms echt aan ergeren :Y)

Ik ben nu ongeveer een jaar vrijgezel,
tussendoor een hoop ' scharrels ' gehad, maar nooit iets serieus geworden..
Nu heb ik een jongen leren kennen, waar het ongeveer 2maanden al echt serieus mee is, maar we laten elkaar wel heel erg vrij met alles..
Ik kan doen en laten wat ik wil, maar heb hem altijd om op terug te vallen, en voelt echt goed bij hem..
Ik vind het echt super hoe het zo is, maar dat kan niet zo blijven..
Dat word dus kiezen binnekort, maar ik weet écht niet of ik al toe ben aan een nieuwe relatie :=

Dan word ik zelf ook zo'n 'relatietype ;)'
Ik denk dat ik voorlopig nog even happy singel blijf, en we zien wel hoe alles loopt..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 16:07

Ik ben al 5 jaar vrijgezel en ergens heb ik ook zo'n gevoel dat er niet veel verandering in gaat komen. Van de zomer word ik 20... Ben in september begonnen te studeren en ben wat dat betreft ook een erg brave student, ik hoef niet elke week(/maand) een ander! Bah! Zo zal ik ook nooit worden maar helemaal droog blijven staan tot ik misschien over een paar jaar pas weer een relatie krijg, no thanks... dat hoeft nou ook weer niet. Ik hoef echt niet de een na de ander maar heel af en toe kan het best leuk zijn! Ik vind het in ieder geval prima als vrijgezel.

Soms word er wel eens gevraagd maar als ik zeg dat ik nog steeds vrijgezel ben komen er verder geen stomme opmerkingen ofzo :) (ze kennen me niet anders haast haha)

qt_shetties schreef:
maar ook gewoon dat het raar is dat ik niet even iemand opscharrel, en met alle respect voor de mensen die wel zo zijn.... ik niet! ik moet er niet aan denken! ik wacht wel tot ik de juiste persoon gevonden heb, en tot die tijd, vermaak ik me uitstekend! Mensen die ook niet geloven dat ik al ruim 6maanden droog sta,

Al veranderd dat wel naarmate je langer vrijgezel bent... Ik ben namelijk ook niet iemand van gescharrel maar met de jaren verander je wel ietsje daarover van mening ;)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 16:15

Ik ben nu alweer 2 dagen vrijgezel. :+ ben aan de kant gezet donderdag, na anderhalf jaar. Weet eigenlijk de reden nog steeds niet.
En vind het eigenlijk ook wel even best zo! Heb ik weer even wat vrije tijd over om mijn eigen dingen te doen in plaats van elke zondag op het voetbalveld te staan. :')

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 18:44

Ik ben al weer 3,5 jaar vrijgezel..
Leuk detail is dat mijn langste relatie 2 maanden heeft geduurd :=

Ben er niet echt voor weggelegd.. Al zou ik het ook wel fijn vinden eens iemand te vinden waarmee het wel zo klikt dat je daar je leven mee wilt delen..
Ben niet op zoek hoor.. Ga ik ook niet aan beginnen.
Maar loop er ook nog niet erg hard tegenaan :P

Scharrels doe ik ook niet echt aan.. Flirten dan weer wel :D
Maar op het moment dat ik een jongen beter leer kennen vind ik het al weer niks..

Vermoeiend :P