Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
XxriieterxX schreef:als ik pas een paar maanden met iemand samen ben, vind ik het niet normaal dat je dan al zwanger bent en gaat trouwen.
Quellian schreef:XxriieterxX schreef:als ik pas een paar maanden met iemand samen ben, vind ik het niet normaal dat je dan al zwanger bent en gaat trouwen.
Dat vind jij ja, maar iemand anders kan er compleet anders over denken.
Waar staat geschreven dat het niet normaal is? Inderdaad, nergens.
Quellian schreef:XxriieterxX schreef:Dit is mijn mening! ik zeg niet dat het niet normaal is maar dat ik dat VIND.
Prima, maar hou die dan voor je. Je oordeelt nu op een openbaar forum over mensen, denk niet dat ze dat zo tof vinden.
Ergens denk ik toch ook jaloezie te proeven
laura1986 schreef:Ik vind het ouderwets en achterhaald. Daag vrijheid (als ze die al had). Wel erg handig en lief dat die ouders een huis voor ze gaan kopen.
pinuts schreef:quellian: er staan geen namen bij dus volgens mij is het niet zo erg dat TS dit hier neer heeft gezegd. Ze vraagt om meningen, en we kunnen allemaal wel gaan zeggen van : we kennen het stel niet! maar eig wil ts gewoon weten hoe wij daarover denken..
pinuts schreef:je geeft wel echt heel duidelijk aan dat je vind dat er niet meer kinderen op de wereld gezet mogen worden.. zal wel iets persoonlijks bij jou zijn..
Tellie schreef:Blue_Eyes schreef:Ik heb mijn vorige reactie een beetje aangevuld, maar hier stel ik dus mee: beetje onzin om te zeggen dat je dan niet gelukkig kunt worden. Alles kan.
Ik kan nergens vinden dat iemand zegt dat ze ongelukkig wordt?
Vind het alleen niet verstandig om iemand een huwelijk ed. op te leggen, zeker niet op die leeftijd.
XxriieterxX schreef:Nou ik denk niet dat je daar gelukkig van word. Hoe kun je iemand van 17 laten samenwonen.
Quellian schreef:pinuts schreef:quellian: er staan geen namen bij dus volgens mij is het niet zo erg dat TS dit hier neer heeft gezegd. Ze vraagt om meningen, en we kunnen allemaal wel gaan zeggen van : we kennen het stel niet! maar eig wil ts gewoon weten hoe wij daarover denken..
Er zijn inderdaad geen namen genoemd, maar het zijn mensen die TS 'kent'.
Mocht het nou jezelf betreffen, of mensen die je heel dicht na staan (zus, directe vriendin, etc.), dan kan ik het nog snappen. Maar om maar over een willekeurig iemand uit jouw woonplaats een topic te openen, tja...
Das net zoiets als dat ik een topic ga openen over iemand die 3 verdiepingen lager woont in de flat en altijd rare verhalen vertelt als ik haar tegen kom met de honden uitlaten.

BraveSpots schreef:Ik vind zulke dingen altijd jammer voor het kindje, want als het mis loopt is die weer de dupe van alles.
Citaat:zwanger is. Zij is 17 en heeft een vriend.
Ze is van de reformatorische kerk. Nu moet ze dus trouwen en haar ouders kopen een huis voor hen.
Wat vinden jullie hiervan?