Loverboy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:35

Ja ik val nu eenmaal op Marokkanen maar ik let altijd op bij die jongens. Ik weet zo van 2 jongens meer ook allebei Marokkanen waar ik een tijdje iets mee had dat deze vroeger ook veroordeeld zijn voor loverboy dingen. En ja jullie mogen het geloven of niet ik maak wel meer ongeloofelijke dingen mee. Als je nog nooit met Marokkanen om bent gegaan dan heb je echt geen idee wat zich daar allemaal afspeelt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:37

Bij mij gaan ook de alarmbellen rinkelen, test of niet. Of je er mee naar de politie gaat moet je helemaal zelf weten, ik denk dat het gewaardeerd wordt als je er melding van maakt, misschien is hij al bekend namelijk en kunnen ze er nu extra op letten? Succes ermee, laat ons weten hoe het afgelopen is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:38

ik ga ook heel soms met marokanen om, ik ken er welgeteld 5 die ik 100% vertrouw en dan ken ik er nog 100 die maar engerd zijn...maar geloof me het is gewoon een loverboy en kap er alsjeblieft mee, dat je gelijk 3 weken bij hem slaapt vind ik ook een soort van weghouden uit je normale sociale omgeving ( en ja ik heb ook zo vaak weken bij een vriendje geslapen maar in dit geval heb ik er mijn twijfels bij)

Anoniem

Re: Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:39

en wat bedoelen jullie nu met test? die snap ik niet helemaal?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:39

breezy302 schreef:
en wat bedoelen jullie nu met test? die snap ik niet helemaal?

Hij zei dat hij die dingen zei om haar te testen.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:40

Ja dat zijn ook dinge die ik al merkte. Hij begon ook mijn vriendin af te kraken. Hij stuurde net een smsje ga je carnaval vieren? Heb terug gestuurd ja misschien wel dan ga ik als prutsmuts ga jij dan als pooier?

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:41

Ja de eerste keer dat hij over die ex begon als prutsmuts daarvan zei hij later weer dat dat maar een grapje was om te kijken hoe ik zou reageren. Maar ik reageerde gelijk van GATVERDAMME en dat vond hij wel goed zei die.

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:41

http://www.lover-boy.nl/

Duidelijk gevalletje van Loverboys!! Niks meer van je laten horen. Mogelijk zou je naar de politie kunnen gaan, misschien kennen ze zijn praktijken.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:42

elbeauty schreef:
Ja dat zijn ook dinge die ik al merkte. Hij begon ook mijn vriendin af te kraken. Hij stuurde net een smsje ga je carnaval vieren? Heb terug gestuurd ja misschien wel dan ga ik als prutsmuts ga jij dan als pooier?

wat zei hij hier op terug? :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:42

Overigens vind ik ook dat je het oudste beroep van de wereld niet zo neerbuigend hoeft te behandelen, dat is respectloos. En ik zou die jongen ook niet provoceren, dat kan alleen maar tegen je werken

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:45

Ja het spijt me dat ik daar zo over denk. Maar mijn ding is het gewoon totaal niet./

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:47

Mijn ding ook niet, maar je kunt toch ook op een respectvolle manier je mening uiten? Jij wilt toch ook graag met respect behandeld worden op het moment dat je hier je probleem neerlegt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:48

MarcoBorsato schreef:
Overigens vind ik ook dat je het oudste beroep van de wereld niet zo neerbuigend hoeft te behandelen, dat is respectloos. En ik zou die jongen ook niet provoceren, dat kan alleen maar tegen je werken

ik vind het werk juist respectloos en ronduit smerig, dat is mijn mening

Eefsoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:49

Als je nu al begint te twijfelen aan de betrouwbaarheid van je vriendje zegt het denk ik al genoeg.
Ik zou er helemaal de kriebels van krijgen als iemand zon gesprek met me zou voeren.
Lekker respectloos, denk ik dan.
Misschien moet jem voor het blok zetten.
mjaa wat is het gevolg daarvan, als het echt een loverboy is?

Je geeft zoveel argumenten waarom het een loverboy zou kunnen zijn...
Als je bij jezelf nagaat denk ik dat je zelf het beste weet waar je aan toe bent?
En je kunt iig een signaal bij de politie geven dat er misschien iets niet klopt.
Heel veel succes ermee!
En wees alsjeblieft voorzichtig! ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:50

breezy302 schreef:
MarcoBorsato schreef:

ik vind het werk juist respectloos en ronduit smerig, dat is mijn mening

Oh god... PB me maar wat je er respectloos aan vindt, ben wel nieuwsgierig maar anders gaan we offtopic. Dat je het smerig vind kan ik me indenken...

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:52

TS, je klinkt als een nuchtere tante die een goed beeld heeft van hoe de zaken in elkaar steken in je huidige relatie. Ik heb maar een tip voor je: als jij je niet fijn (meer) voelt in je relatie: afbreken die hap en je ex in zijn sop laten gaar koken. Als ie dan weer bij zinnen is en een financieel aantrekkelijk leven wil gaat ie er zelf maar voor werken ...

Aangezien hij jou nergens toe gedwongen heeft en er eigenlijk niets is gebeurd dat niet door de beugel kan, kan je wel je verhaal bij de politie doen maar ik denk niet dat de politie hierop actie onderneemt.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:54

Kijk vrouwe die dit vrijwillig doen geen probleem. Maar ik kan me haast nie voorstellen dat er vrouwen zijn die dit vrijwillig kunnen doen. Ik kan absoluut niet met een jonge naar bed als ik daar niks om geef. Ik ben ook niet gelijk met deze jongen naar bed gegaan eigelijk nog te vlug achteraf gezien. Maar ik vind de meeste vrouwen die achter het raam zitten gewoon zielig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:56

je kan ook tegen hem zeggen: als jij zo graag zoveel geld wilt hebben ga dan zelf achter de ramen zitten

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:56

Chiqa schreef:
Maar om nu meteen over een 'loverboy' te spreken vind ik te ver gaan.

O? Hoe noem jij iemand die een jong meisje het hoofd op hol brengt, duidelijk manipuleert en alleen verder wil als ze voor hem achter het raam gaat zitten? Bovendien niet als lieverdje bekend schijnt te staan en z'n broer veroordeeld is voor dergelijke praktijken?

Afgezien van het soort werk vind ik het sowieso super respectloos om je partner voor je te laten werken, maar da's misschien off topic. ;)
Verder vraag ik me ook af in hoeverre dit een serieus topic is. Maar misschien worden er desondanks mensen door gewaarschuwd.

Ondanks dat hij misschien nu nog niks strafbaars heeft gepleegd zou ik het wel melden. Best kans dat hij het de volgende keer (of een vorige keer ;) ) het minder subtiel aanpakt en dan zijn ze in ieder geval gewaarschuwd.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:56

Oh en ik weet wel dat de politie niks kan doen. Maar voor het geval zijn volgende vriendin iets minder slim is dan weten ze wel vast dat hij geen lieverdje is en dat dit meisje de waarheid spreekt mocht zij aangifte doen.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:01

sflj schreef:
Chiqa schreef:
Maar om nu meteen over een 'loverboy' te spreken vind ik te ver gaan.

O? Hoe noem jij iemand die een jong meisje het hoofd op hol brengt, duidelijk manipuleert en alleen verder wil als ze voor hem achter het raam gaat zitten? Bovendien niet als lieverdje bekend schijnt te staan en z'n broer veroordeeld is voor dergelijke praktijken?

Afgezien van het soort werk vind ik het sowieso super respectloos om je partner voor je te laten werken, maar da's misschien off topic. ;)
Verder vraag ik me ook af in hoeverre dit een serieus topic is. Maar misschien worden er desondanks mensen door gewaarschuwd.

Ondanks dat hij misschien nu nog niks strafbaars heeft gepleegd zou ik het wel melden. Best kans dat hij het de volgende keer (of een vorige keer ;) ) het minder subtiel aanpakt en dan zijn ze in ieder geval gewaarschuwd.

Waarop baseer jij dat deze jongen haar manipuleert?
TS woont nog niet bij hem, is niet afhankelijk van hem en ze kan nog steeds haar eigen leventje hebben :)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:04

doe wat je gevoel zegt. Ben benieuwd Chiqa wat jij ""normaal" vindt aan deze gespreksstof. Er zijn wel andere dingen te bedenken in eerste gesprekken. Whatever hij is..loverboy of wannabee..., grenzen testen en provoceren doet ie iig! Ik zou als mijn alarmbellen (en in dit geval zouden ze dat doen) gingen rinkelen snel wegwezen. Je hebt niets concreets om aantegeven bij de politie, maar ga ook zelf niet de speurneus uithangen of afwachten totdat...!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:04

Ik ga met Sflj mee, en denk dat het best zin kan hebben dat de politie op de hoogte is dat deze persoon dit in elk geval probeert.

En voor iedereen die er nog wat aan heeft: dit is niet normaal, en het is niet goed. Als een jongen voorstelt om achter de ramen te gaan zitten is er iets absoluut niet in orde, en dan moet je gewoon zo snel mogelijk wegwezen. Niet alleen als je je er niet lekker bij voelt, maar gewoon altijd: zo'n jongen heeft blijkbaar niet veel respect voor je en daar heb je niets bij te zoeken.
(Ik vind het dan ook ontstellend te lezen dat mensen dit een 'heel gewoon verhaal' vinden. Dat is het niet. Zelfs al komt het veel te vaak voor - het is niet normaal, zoals het nevernooit normaal is dat er geweld is in een relatie. Het is niet goed, niet acceptabel en NIET normaal.)

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:10

Shadow0 schreef:
Ik ga met Sflj mee, en denk dat het best zin kan hebben dat de politie op de hoogte is dat deze persoon dit in elk geval probeert.

En voor iedereen die er nog wat aan heeft: dit is niet normaal, en het is niet goed. Als een jongen voorstelt om achter de ramen te gaan zitten is er iets absoluut niet in orde, en dan moet je gewoon zo snel mogelijk wegwezen. Niet alleen als je je er niet lekker bij voelt, maar gewoon altijd: zo'n jongen heeft blijkbaar niet veel respect voor je en daar heb je niets bij te zoeken.
(Ik vind het dan ook ontstellend te lezen dat mensen dit een 'heel gewoon verhaal' vinden. Dat is het niet. Zelfs al komt het veel te vaak voor - het is niet normaal, zoals het nevernooit normaal is dat er geweld is in een relatie. Het is niet goed, niet acceptabel en NIET normaal.)

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

@Nijn: lees de beginpost nog eens. ;)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:11

Ik vind dit ook echt geen normaal leven. De topicstarter geeft zelf ook al aan zich niet thuis te voelen bij deze jongen. Waarom ga je dan nog met hem om? In mijn ogen had het dan al lang uit moeten zijn, want hebt met iemand omdat je je daarbij goed voelt.

Je kunt nog wel bij elkaar blijven, geen probleem. Maar ik denk pas dat je te laat merkt dat je echt ingekapseld bent. Als het eenmaal te laat is, zul je er spijt van hebben dat je niet eerder bij hem weg bent gegaan.

Ik volg dit topic even, ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen :)