Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

breezy302 schreef:MarcoBorsato schreef:Overigens vind ik ook dat je het oudste beroep van de wereld niet zo neerbuigend hoeft te behandelen, dat is respectloos. En ik zou die jongen ook niet provoceren, dat kan alleen maar tegen je werken
ik vind het werk juist respectloos en ronduit smerig, dat is mijn mening
Chiqa schreef:Maar om nu meteen over een 'loverboy' te spreken vind ik te ver gaan.

) het minder subtiel aanpakt en dan zijn ze in ieder geval gewaarschuwd. sflj schreef:Chiqa schreef:Maar om nu meteen over een 'loverboy' te spreken vind ik te ver gaan.
O? Hoe noem jij iemand die een jong meisje het hoofd op hol brengt, duidelijk manipuleert en alleen verder wil als ze voor hem achter het raam gaat zitten? Bovendien niet als lieverdje bekend schijnt te staan en z'n broer veroordeeld is voor dergelijke praktijken?
Afgezien van het soort werk vind ik het sowieso super respectloos om je partner voor je te laten werken, maar da's misschien off topic.
Verder vraag ik me ook af in hoeverre dit een serieus topic is. Maar misschien worden er desondanks mensen door gewaarschuwd.
Ondanks dat hij misschien nu nog niks strafbaars heeft gepleegd zou ik het wel melden. Best kans dat hij het de volgende keer (of een vorige keer) het minder subtiel aanpakt en dan zijn ze in ieder geval gewaarschuwd.
Shadow0 schreef:Ik ga met Sflj mee, en denk dat het best zin kan hebben dat de politie op de hoogte is dat deze persoon dit in elk geval probeert.
En voor iedereen die er nog wat aan heeft: dit is niet normaal, en het is niet goed. Als een jongen voorstelt om achter de ramen te gaan zitten is er iets absoluut niet in orde, en dan moet je gewoon zo snel mogelijk wegwezen. Niet alleen als je je er niet lekker bij voelt, maar gewoon altijd: zo'n jongen heeft blijkbaar niet veel respect voor je en daar heb je niets bij te zoeken.
(Ik vind het dan ook ontstellend te lezen dat mensen dit een 'heel gewoon verhaal' vinden. Dat is het niet. Zelfs al komt het veel te vaak voor - het is niet normaal, zoals het nevernooit normaal is dat er geweld is in een relatie. Het is niet goed, niet acceptabel en NIET normaal.)