Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:11

hihi een vriendje van me broertje was hier.. Mijn vriend komt aan, zet ze auto neer, en komt naar binnen.. Ik ga bij hem zitten...
Even later bracht ik dat jongetje met de auto even naar het station.. Halverwege zegt die ineens 'was dat je vriend die binnenkwam?' Euh, nee, ik ga altijd zo bij iedereen zitten die binnenkomt :P

En van die dingen, stap je net uit de auto, met de sleutels nog in je hand, zeggen ze 'jij een auto??? Ben je wel 18 dan???.. Euhh Ja :o?
Dat hoor ik wel vaak...

Riejanne1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:13

dat ik zwanger zou zijn en dat ik een ongeloofelijke slet zou zijn, hahah ik ben al 5 jaar met dezelfde maar goed :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:14

Dag dikke tanja van mijn lieve oma :z .

En hey kijk miss piggy

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:16

Riejanne1990 schreef:
dat ik zwanger zou zijn en dat ik een ongeloofelijke slet zou zijn, hahah ik ben al 5 jaar met dezelfde maar goed :P

haha ja die ken ik inderdaad ook.. Was van 3 dezelfde zwanger, te gelijker tijd :?
Gelukkig zijn alle verhalen opgehouden na 2 lange relaties, waarvan 1 nog steeds voortzet :)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:16

Eh,....

Toen ik me ex leerde kennen, en wat contact met hem had. Gingen we samen naar een feest, hij had me al paar keer mee uit gevraagd en toen eindelijk gezegt ok. Kwam er een meisje aan die ik wel kende, en hij ook '' wat leuk zeg dat jullie wat hebben .....'' Toch wel knap dat zij het eerder weet als ik. Toen toch maar even gevraagd... en uiteindelijk hebben we toch wel wat gehad hihi.

En op de school van me zusje schijn ik een bitch te zijn. Dus ik aan zusje vragen wie dat dan zegt. Noemt ze allemaal namen, waar ik nooit en dan ook echt nooit wat gehoord heb. Mmmm okay, zegt ze ja eigenlijk hoor ik dat van iedereen zowat op school dus wat heb je gedaan dan? Eh... kan me niks bedenken. Weet wel dat er een stoker rond loopt waar ik ruzie mee had, maar ach ... niet belangerijk.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:33

Toen ik in de brugklas zat had ik mijn korte rood/blonde haar roze geverft, was ook echt knál roze. maargoed heel leuk, eruit weer.

hoorde ik laatst (ben nu 19) van een oud klasgenoot van toen 'ja iedereen noemde je toen pink als je er niet bij was, omdat we je echte naam niet wisten'

'tja... oke?'

zij stond er echt bij alsof ik nu vreselijk moest lachen ofso, maar ik wist echt niet wat ik daarop moest zeggen, het was tenslotte al 7 jaar geleden en met dat hele kind heb ik nooit iets gehad kwa vriendschap ofso :P

En ik hoor inderdaad ook heel vaak dat ik arogant ben, maar dat is gewoon omdat ik verlegen ben, heel erg en omdat mijn gezicht een beetje bozig staat als ik in gedachten ben

Sonja_

Re: Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 17:49

Ik had de cam aan bij een ''goede vriend'' van vroeger aan.
Blijkbaar zat er nog een vriendin van hem naast hem.
Toen ik opstond zei die, zie je? ze heeft al een beetje een buikje!
Hij had dus door de hele stad bezuimd dat ik zwanger van hem was.. wat dus écht niet zo was!!

Toen ik dat hoorde kwam het best hard aan, maar uiteindelijk heb ik er kéihard om gelachen.. :+

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:38

tante_trien schreef:
Ooh god, echt teveel.. Ik heb mezelf bij bepaalde personen niet erg geliefd gemaakt, die er hun leven van maken om achter mijn rug om alles te achterhalen wat ik heb gedaan/gezegd. :+ Of zelfs mijn msn gaan hacken.............. :')

De érgste, de meest walgelijkste waar ik óoit achter ben gekomen, was dat mijn éigen broer, aan ongeveer half leiden verteld had dat ik naakt op internet zou staan!! :oo Dit heeft hij in zijn klas verteld, in de wijk (!) verteld, en god weet waar nog meer.. Tot een jongen uit zijn klas een goede vriend van mij werd.. Ik was 14, en er was nog nóoit een naaktfoto van mij gemaakt. Toen heb ik mijn broer echt uitgekotst.. :r

En verder een aantal dingen die té vies zijn om op internet te gooien, en ik vind het eigenlijk alleen prachtig dat mensen zo bezig zijn met mijn leven.. :')

Ff heeel offtopic maar had ff in jouw profiel gespiekt omdat je ook uit leiden komt en je komt mij echt bekend voor :p

Maargoedd verder word er over mij ook welleens gezegd dat ik arrogant ben.
Of een slet..

Beide is niet waar maargoed.. kzeg altijd maar ze kunne beter over je banketstaaf dan van je vreten :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:00

Hmm het valt eigenlijk wel mee bij mij... ben gewoon alom geliefd. O:) :+
Wel een keer zei een vriend tegen mij "ben je zwanger? :oo " (denk dat ik een opgeblazen buik had ofzo :+ ) maar toen deed ik perongeluk pets in zijn gezicht.
Hihi ook een keer wat ik wel grappig vond.. Het was donker (geen straatverlichting meer en geen maan) en we fietsten terug uit de kroeg en toen kwamen we wat mensen tegen die ik niet zo goed kende maar iemand waarmee ik fietste wel. Dus even met hun kletsen en er was 1 iemand bij die ik helemaal niet kende. Zegt diegene ineens: "ookal weet ik niet hoe je eruit ziet, je hebt wel een leuk karakter." 8)7 Net of je alleen maar kan weten hoe iemands karakter is als je weet hoe diegene eruit ziet. :? Maarja vond het wel leuk om te horen. *D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:01

teveel om op te noemen.

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:09

Het is niet echt stom, maar vaak wordt er van mij gedacht dat ik altijd veel aan school doe. Omdat ik goede cijfers haal en wel eens oplet in de les (goh, gek he, dat ik dat doe op school?) Maar verder doe ik vrij weinig aan school en tentamens zijn voor mij een rustig weekje.

Maar ik was met iemand ing gesprek, en hij had het best leuk verwoord.
Hij zei dat hij best vwo zou kunnen doen. Waar ik op zei dat ik dat ook kon.

"Ja, maar jij bent echt zo'n modelleerling"

Ik vond 'm wel leuk gevonden :+

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:12

Mijn stomste opmerkingen..
prutsmuts, omdat ik graag met jongens optrek en voetbal, en nu eenmaal flinke borsten heb voor een 14 jarige xD

Ik woon trouwens ook op een internaat, en ben aan het afkicken xD =D Hoor ik van een meisje, die in de winkel gehoord had van der moeder dat dat zo was xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:14

niinatjuh: wat betekenen in godsnaam al die rare tekens in je zinnen? Snap er niets van...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:24

Ben je zwanger?????????? Ik wist niet eens dat je een partner had....

Ben al enige jaren single en ik stond een keertje in de keuken toen de buurvrouw van mijn ouders langskwam dat ze even met mij wilde praten. Gezellig dacht ik. Begon ze het gesprek dat ik mij niet hoefde te schamen, ze wist hoe het was want haar zoon was ook zo en het was de 20e eeuw dus ik hoefde mij nergens voor te schamen dus ik kon er gewoon voor uitkomen want iedereen wist het toch al van mij want het kon gewoon niet missen. Ik wist werkelijk niet waar ze het over had maar blijkbaar hadden wat buurtgenoten/ bekenden de conclusie getrokken dat ik lesbisch was..... Op de een of andere manier blijft het een hardnekkig gerucht _O-

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:31

Ik stond bij het jongerecentrum buiten met mijn broer tepraten, en gewoon een beetje lache. Komt er z'n vriend van ons beide naar mij toe..
'Zozo Marleen, nieuwe vriend!' (Stond nog al raar tekijken, want dacht dat hij het wel wist.)
'Nou nee, dit is mijn broer.'
'Wat!! Jou broer... Nee dat kan niet, dat geloof ik gewoon niet.'
'Maar het is echt zo' Wij ons ID kaart gepakt en laten zien.. Nou hij viel nog net niet achterover van ongeloofwaardigheid.. xD xD

Verder worden er wel meer rare dingen gevraagt. Vooral op school..
'Moet je naar een begravenis? of ga je straks je zelf begrafen?' := aangezien ik in skatekleding loop, en altijd zwart enzo... ga ik naar een begravenis.. :=

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:11

Snoevie schreef:
och dat is zoveel dat ik het niet eens allemaal opnoemen kan.
enkele klassiekers;

-vet varken
-lelijkerd
-vreetzak
-he jij bent zo lelijk dat je nooit iemand kan krijgen
-he vrolijkerd(als ik een normaal gezicht trek kijk ik wat serieus)

een greep uit het scheld assortiment wat sommigen bezitten
Jeutje, wat ga je daar nuchter mee om zeg. Knap hoor.

Ik ben ook wel een érg makkelijk persoon om poedersuiker opmerkingen tegen te maken, maar die ga ik hier niet neerzetten. :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:14

Tijdens mijn middelbare schooltijd zag ik er altijd apart uit, en natuurlijk kreeg ik daar opmerkingen over, maar dat liet ik altijd van me af glijden. Wat er nu over me gezegd wordt weet ik niet. Misschien wilt er iemand undercover voor me?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:23

_nancy_ je moet wel nuchter zijn,anders ga je kapot en dat is net wat sommigen willen.
ik doe altijd maar alsof ik het niet hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:27

evanescence schreef:
Ik stond bij het jongerecentrum buiten met mijn broer tepraten, en gewoon een beetje lache. Komt er z'n vriend van ons beide naar mij toe..
'Zozo Marleen, nieuwe vriend!' (Stond nog al raar tekijken, want dacht dat hij het wel wist.)
'Nou nee, dit is mijn broer.'
'Wat!! Jou broer... Nee dat kan niet, dat geloof ik gewoon niet.'
'Maar het is echt zo' Wij ons ID kaart gepakt en laten zien.. Nou hij viel nog net niet achterover van ongeloofwaardigheid.. xD xD

Verder worden er wel meer rare dingen gevraagt. Vooral op school..
'Moet je naar een begravenis? of ga je straks je zelf begrafen?' := aangezien ik in skatekleding loop, en altijd zwart enzo... ga ik naar een begravenis.. :=

hahaha ik ken een nog dommer verhaal en dit is echt serieus waar gebeurt!

ik heb dus 3 broers die patrick,ramon en micha heten.

en ik en ramon kennen een hele domme jongen die is echt zo dom niet normaal. Ik kom hem dus tegen en hij deed een beetje raar, hij zegt sas dit kan ik niet verzwijgen voor je dat verdien je niet en niet schrikken. Ik dus: oh?
Zegt die dommerd dus: jou broer ramon heeft nog 2 broers die patrick en micha heten en jij mag daar niets vanaf weten....

hahahha zo raar! Ik zeg joh ben samen met hun opgegroeid hoor en weet er alles van! En toen zei ik: ik weet een geheimpje over jouw familie: jij hebt nog een broertje en hij vond het zo raar dat ik zei want hij kende ze broertje. ( en ik de mijne niet ofzo erg vreemd)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 01:15

Ik scheen in de vierde klas ineens lesbisch te zijn. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 01:33

Ik was in de 2e lesbisch, dat kon niet anders want ik had geen vriend (zat pas 2 maanden op die school, magoe).
Verder ben ik verslaafd, een prutsmuts, nëuk ik met alle (bij voorkeur bezette) mannen en is mijn laatste slachtoffer een 'sneue schilder', en weet ik veel wat.
Ik trek me er weinig van aan en ga gewoon mijn eigen gang.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 02:34

jeezus zoveel joh :=

- Wortel
- rooie
- vuurtoren
- lelijkerd
- haas (in mn hazentanden tijd)

en vast nog veel meer dat ik verdrongen heb in de loop der jaren. ben echt méga veel gepest :S snap niet waarom mensen het doen maargoed. Ondertussen nergens last meer van gelukkig :)

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:08

Bij een vriendin van mij thuis ben ik altijd de sjaak hahaha
Ze hoeve me gezicht maar te zien of daar komen de opmerkingen }>

(Ze bedoelen het goed hoor want kan der zelf om lache ;) )

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:39

Ik zat op de MTS en ik liep met 1 kruk, omdat mijn been gebroken was, en ik nog teveel pijn had om zonder krukken te lopen. En die stomme kinderachtige jongens zeiden dan: Kijk uit, daar komt Herr Flick van de Gestapo! (ik ben dus niet van het mannelijk geslacht) Was dus in de jaren 90, toen de serie Allo, Allo erg populair was... Daar kon ik de humor wel van inzien, de rest van de dingen die ze deden en zeiden niet zo...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:49

Toen ik klein was en mijn moeder mijn haard had laten afknippen omdat het niet te borstelen was, vroeg een vriendin van mijn oma of ik haar kleinzoon was.... |o :x |o
Ben daarna jarenlang niet meer naar de kappen geweest :(