Je verdient beter meid.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
miepmiep91 schreef:Voor de gene die het niet gelooft kan wel oplazeren om het nog wat netjes te zeggen
Niinatjuh schreef:Ik vind dat iedereen wel kan zeggen dumpen enzo.. Maar ik vind dat TS dat zelf mag weten, en daarom gaf ik in men eerste post, ook 2 opties..
Een relatie van een jaar is imo lang.. En niet iets wat je zomaar wegzet.
Diablo schreef:Niinatjuh schreef:Ik vind dat iedereen wel kan zeggen dumpen enzo.. Maar ik vind dat TS dat zelf mag weten, en daarom gaf ik in men eerste post, ook 2 opties..
Een relatie van een jaar is imo lang.. En niet iets wat je zomaar wegzet.
Oh, ze moet het zeker zelf weten. Ze vroeg om advies en dat krijgt ze.
En een relatie van een jaar is lang, maar dat is in mijn ogen niet veel waard als je vriend zó over je praat als hier gebeurt.

Janine1990 schreef:Hij is ook wel slim genoeg om zijn internetgeschiedenis te verwijderen, al die dingen.

(haha, nee, stom grapje.)
Daar zouden de meeste mannen toch geen eisen/regellijst voor nodig moeten hebben, om dat te begrijpen.. Ilco schreef:Ik zou iig wel een vriendin een profiel op die datingssite laten maken, met hem afspreken en er dan lekker zelf gaan zitten. Kijken hoe hij zich eruit praat.
miepmiep91 schreef:Die datingssites zijn al verwijderd, waren een stuk of 3 ofzo.
xx_Horsiex schreef:Ik zou je gewoon echt bijna dom noemen, hoe blind ben jij? Je laat je toch niet door die achterlijke kerel in de maling nemen?