Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:jeetje! ten eerste heel veel sterkte
ervaring heb ik zelf niet, maar een kennis van mij wel. zij had ook weer kinderwens en is vrij snel zwanger geraakt weer. ze is nu hoogzwanger, maar ze zet nu zelf ook dat het te snel is geweest. ze kan het nu niet goed aan...
zegt natuurlijk niet dat het niet snel kan omdat het dan geheid niet goed gaat he...
gohya schreef:Mijn zoon [nu 21 jaar] werd geboren met de navelstreng strak om zijn nek heen.We weten niet hoelang de navelstreng er al omheen heb gezeten,maar hij werd met een blauw hoofdje geboren.Gelukkig heeft de verloskundige,zodra zijn hoofdje er uit was, gelijk de navelstreng terug gedraait om zijn nek.Hij kleurde gelijk weer mooi bij en toen kon de rest geboren worden.Hij heeft er wél een vorm van autisme aan over gehouden door dat zuurstof gebrek.Ik wens jullie heel veel sterkte.
!

Heel veel sterkte toegewenst!
Het nare was dat ze ook nog eens in het buitenland zaten..
Cyntje schreef:Ik heb er ook geen ervaring mee en het lijkt me ook niet te bevatten als je dit zelf mee moet maken. Zeker nu ik zwanger ben besef ik eigenlijk pas wat voor impact zoiets moet hebben!
Zeker als je zo'n kleintje al flink gevoeld hebt!
Ik wil TS en andere bokkers ook sterkte wensen...